A trecut ceva timp de cand nu am scris aici, hai sa le luam pe rand.
Anul trecut prin vara/toamna masina a primit un set de arcuri H&R, arcuri ce coboara garda la sol cu aprox 3.5cm. Dpmdvd masina asa ar fi trebuit sa iasa pe portile fabricii, stance-ul este placut dar cel mai placut este cum se simte pe drumurile virajate. E o diferenta enorma dpdvd al manevrabilitatii/stabilitatii fata de arcurile KYB. O sa incerc sa gasesc niste poze pt a vedea diferenta de inaltime.
Discurile de frana DBA au fost consumate de placutele Carbotech, am schimbat ansamblul cu marca ATE. Dupa aprox 4-5k am franat puternic pe A1 si apoi au revenit vibratiile la franare. Banuiesc ca este vb de calitatea slaba a materialului ajutata si de culisa din partea de jos a etrierului care se tot blocheaza. Trebuie sa imi gasesc timp pt a inlocui/reconditiona franele fata.
Prin luna Aprilie 2019 in timp ce mergeam linistit spre casa bordul se face "pom de craciun" dar masina mergea ok fara sa observ vreo diferenta. Dupa cativa km s-au stins toti martorii, eu nu am gasit nicio eroare cu testerul meu, am fost la SMT ei au gasit o eroare pe sistemul de franare. Dupa vreo 500km, apare din nou "pomul de craciun", am reusit sa obtin codurile de eroare, P0700 si P0758. Erorile se refera la o problema electrica la cutia de viteze. Dupa mai multe investigatii am ajuns la concluzia ca am probleme electrice cu solenoizii valvelor de control din cutia de viteze. Am adus un bloc SH din SUA la un pret de aprox 200$, am masurat solenoizii, toti in parametrii, i-am mutat pe blocul meu de valve dar masina nu mergea si aveam alte erori ce faceau trimitere tot la blocul de valve. Am decis sa cumpar unul nou , tot din SUA la un pret de aprox 870$ cu tot cu transport pana in RO. Dupa cca 3 saptamani a ajuns in tara, l-am dus la service, a fost montat (schimbat ulei cutie+filtru) dar cutia de viteze era intr-un mod protectie. Acest mod protectie nu putea fi scos cu softul celor de la service si nici cu Free SSM. Dupa ce am trecut prin toate culorile curcubeului am sunat la SMT, am facut o programare si la sfarsitul zilei am primit vestea ca masina e gata, e totul OK. Cost total cu repararea cutiei de viteze aprox 2000$ (include manopera la service, SMT, ulei filtre, blocuri valve). Service-ul la care am schimbat blocul de valve este
www.reparatiicutiiautomate.ro; Oamenii sunt foarte intelegatori si lucreaza dupa manualele de service de fabrica.
Masina merge ok, nu simt niciun fel de diferenta, a ajuns la 170.000km, sper sa fie ultimi bani bagati in piese foarte scumpe in urmatorii doi ani. Am reusit sa rezolv si problema cu stropitoarele de la parbriz, thks Serban aka MTFGA. Furtunul de pe partea stg era fisurat longitudinal si lichidul de parbriz se scurgea pe interiorul aripii dar nu ajungea pe jos de aici si nedumerirea mea.
In rest, e foarte fiabila