Subaru Legacy 3.0 2007
Subaru club Romania

Subaru Legacy 3.0 2007

KET

  • 3920
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #60 on: July 13, 2013, 07:00:49 AM »
E de aia de care a zis "celalant". Foarte scump, mai ales ca omul a schimbat ce avrut el cu ce piese avea pe-acolo (asta daca a schimbat).
Si eu mi-am dat seama ca sunt un pic masochist ca raman la Subaru. Piesele sunt foarte scumpe iar daca vrei sa le iei la preturi cat de cat decente, astepti de uiti sa conduci pana vin piesele. Service-uri specializate pentru masinile astea sunt foarte putine, cu oameni delasatori si care te jupuiesc. Sunt cativa care se ocupa de Subaru (service-uri mai mici) dar profita si te jupuiesc si aia.
Eu trebuie sa-mi duc STi-ul pe platforma la Bucuresti cand am de facut ceva la masina. Nu prea e ok. Am folosit in ultimul timp JB Racing, azi sper sa-mi iau masina si voi mai da un update in ceea ce priveste preturile, pentru ca daca e sa vorbim de calitate, oamenii sunt foarte ok.
« Last Edit: July 13, 2013, 07:02:25 AM by KET »

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #61 on: July 13, 2013, 10:25:19 AM »
Obrazul subtire... cu ca$h se tine!  ::) :D
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

moguai

  • 2814
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #62 on: July 13, 2013, 11:07:22 AM »
eu unul mi`am asumat costurile astea cand am ales sa`mi iau subaru, insa fazele cu jecmaneala nu prea le inghit...
desi, daca stam bine sa ne gandim, muuulte service`uri au atitudinea asta, de a te trage`n piept...
cred ca stiti bine ce se intampla cu facturile de reparatii pe casco...de ex.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #63 on: July 13, 2013, 12:14:02 PM »
E de aia de care a zis "celalant". Foarte scump, mai ales ca omul a schimbat ce avrut el cu ce piese avea pe-acolo (asta daca a schimbat).
Si eu mi-am dat seama ca sunt un pic masochist ca raman la Subaru. Piesele sunt foarte scumpe iar daca vrei sa le iei la preturi cat de cat decente, astepti de uiti sa conduci pana vin piesele. Service-uri specializate pentru masinile astea sunt foarte putine, cu oameni delasatori si care te jupuiesc. Sunt cativa care se ocupa de Subaru (service-uri mai mici) dar profita si te jupuiesc si aia.
Eu trebuie sa-mi duc STi-ul pe platforma la Bucuresti cand am de facut ceva la masina. Nu prea e ok. Am folosit in ultimul timp JB Racing, azi sper sa-mi iau masina si voi mai da un update in ceea ce priveste preturile, pentru ca daca e sa vorbim de calitate, oamenii sunt foarte ok.

Si eu am fost putin deranjat de atitudinea service-urilor fata de clientii Subaru.
In Romania s-a impamantenit ideea ca omul cu masina exotica trebuie jefuit. O mare parte din vina o poarta proprietarii pentru ca niciodata nu cauta alternative.
Acum cativa ani era un motiv de mandrie sa te lauzi ca ai platit peste o suta de milioane la o revizie. Asta arata cat de potent e romanul.
Vremurile s-au schimbat si cred ca este mai interesant sa te lauzi ca ai facut economie.

Mecanicii independenti si service-urile mici cauta sa jefuiasca cat de mult pot iar patania lui ucosmin intra la jaf dupa standardele mele.
Am senzatia ca aceeasi reparatie s-ar fi putut face la Autokino la un pret mai mic.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #64 on: July 15, 2013, 10:42:44 AM »
Poate erau alte variante dar acum asta este faptul este consumat iar eu m-am impacat cu ideea. Am scris pe forum pentru ca sa nu o pateasca si altii de aici.

Acum am o intrebare in legatura cu uleiul de motor si transmisie. Merita sa pun intr-un motor aspirat ulei Motul 300v 5W30? Pentru cutia automata ce ulei imi recomandati? E ok Gear 300? In cartea masinii recomanda pt cutia automata ulei original sau Castrol transmax J sau Idemitsu. Ultimele doua nu le-am gasit iar primul banuiesc ca are un pret de neatins.
Legacy 3.0R

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #65 on: July 15, 2013, 12:02:15 PM »
Vezi prin sectiunea Impreza si Forester preturi pentru 300v de cutie. Cat despre 300v pentru motor, nu stiu ce sa zic. Mai bine bagi un 5w40 X-cess

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #66 on: August 10, 2013, 22:34:16 PM »
Frumos, elegant, un sunet interesant al motorului in turatii. Nu pare de subaru, dar se aude foarte misto. Mie mi s-a parut destul de inchegata masina.
Zgomotul ala la motor e sigur un plastic ceva si rezolva cu fulia. O sugestie aici: http://www.ebay.co.uk/itm/Perrin-Crank-Pulley-Subaru-WRX-02-10-STI-04-10-LEGACY-03-05-06-07-08-09-JDM-BLK-/360713765824?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item53fc3743c0

celalalt

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #67 on: August 10, 2013, 22:50:50 PM »
Se aude ca un motor de 3000...Suna a muscle car...

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #68 on: August 12, 2013, 12:57:29 PM »
In comparatie cu a ta Mihai a mea este o masina docila, mai pentru bunicute as zice :D. A ta e ca o forta a naturii.
M-am documentat un pic in legatura cu acea fulie si pt H6 este un singur producator prin Japonia. Cei de la Perrin nu fac pt motorul H6. Cred ca o sa puna una OEM, nu e o urgenta. In schimb zgomotul ala trebuie sa il rezolv cat mai repede, ma innebuneste.
Legacy 3.0R

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #69 on: August 28, 2013, 14:53:17 PM »
Dis-de-dimineata m-am prezentat la Ruxauto pentru schimb ulei motor, ulei dif fata+spate si instalare scut metalic. Totul a decurs ok, am gasit putina mazga pe busoanele diferentialelor. Nu am putut sa ma uit foarte bine pt ca mirosul uleiului m-a scos afara din service :o . Dupa o mica inspectie am de schimbat bucsele de la basculele din fata si bucse bara stabilizatoare din fata. In rest e ok.
Am o vibratie pe la viteze de peste 90-100km la ora care se manifesta ca si cum as merge pe un drum denivelat, ca si cum masina topaie. Am suspectat cardanul dar e in parametrii nu are joc deloc. Aveti idee ce ar mai trebui sa verific? Jantele le-am echilibrat de 3 ori pana acum si nu am scapat de topaiala.

Am tras un ochi si la masinile lui celalalt, frumoase foc.

Super multumit de Andrei si Ruxauto, recomand.

Legacy 3.0R

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #70 on: August 28, 2013, 17:37:01 PM »
Ucosmin...si eu am o vibratie asemanatoare la peste 120 km/h...nu e chiar constanta, apare asa uneori cand are ea chef. Nu am idee ce si unde sa ma uit...stiu doar ca la mine e cam mort un rulment se pare

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

celalalt

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #71 on: August 28, 2013, 18:23:11 PM »
Si la mine face la fel.Hai poate aflati de la ce e.Sa rezolv si eu...

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #72 on: August 28, 2013, 18:40:11 PM »
Tot un meserias bun se prinde...

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #73 on: August 29, 2013, 08:29:48 AM »
Domle eu stiu de la ce este vibratia aia.............e stricata  :D :D :D


Acu sa fiu serios.........citeam postul lu gajiul ista http://www.subaruforester.org/vbulletin/f88/intermittent-vibration-i-am-running-out-money-214426/, si imi suna ca aveti acelesi probleme....Cu toate ca este pe Forester poate va ajuta sa incercati ce a incercat el....

celalalt

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #74 on: August 29, 2013, 09:35:52 AM »
Adica am citit despre unu care aceeasi problema si tot nu stie de unde e...Il mai asteptam pe om,poate afla...

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #75 on: August 29, 2013, 09:37:08 AM »
Multumesc Dragosh10 pentru acest link, am aceeasi problema. Luni am programare la SMT, ies cu un mecanic pe autostrada o alergam putin si poate identificam problema. Sa speram ca la SMT s-au mai lovit de problema asta.
Am citit pe un site specializat in cutii automate ca o posibila problema ar fi la convertizorul de cuplu pt cei ce au cutii automate.
Legacy 3.0R

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #76 on: August 29, 2013, 13:16:52 PM »
Am citit pe un site specializat in cutii automate ca o posibila problema ar fi la convertizorul de cuplu pt cei ce au cutii automate.

Nu sunt mecanic si cunostiintele mele tehnice sunt limitate, dar logica imi spune ca nu ar avea de ce sa "topaie" din cauza convertizorului de cuplu.Ala nu ar cupla sau s-ar pierde si mai multa putere din cauza lui.....

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #77 on: August 29, 2013, 13:19:50 PM »
Si eu cred ca nu am probleme la convertizor. Ramane de vazut ce spun mecanicii de la SMT.
Legacy 3.0R

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #78 on: September 03, 2013, 13:43:01 PM »
Am fost la SMT si am schimbat uleiul din cutie. Era cat pe ce sa imi puna ulei Mobil in cutie cu toate ca eu am cerut ulei original Subaru. Noroc ca am fost pe faza pt ca daca apucau sa il puna cu el ramaneam. Acum mi se pare ca schimba mult mai lin desi parca dupa ce au resetat calculatorul cutiei si motorului masina e un pic altfel. In legatura cu vibratia pe care o am la viteze de peste 100-110 km /h, am iesit la drum pe autostrada cu un mecanic in dreapta si mi-a dat dreptate, masina vibreaza. De vina ar fi toate cele 4 jante, sunt putin strambe cu toate ca au fost echilibrate/verificate la trei ateliere diferite. Masina a fost urcata pe elevator, persoana de la volan tinea o viteza constanta de 30-40km/ora. La aceasta viteza se observa cum flambau foarte putin toate cele patru roti.Voi incerca sa le indrept cand voi monta cauciucurile de iarna. Bine ca nu a fost ceva mai costisitor.
Foarte multumit de cei de la SMT si cred ca au micsorat preturile. In august mi-au cerut cam 1100 lei doar pt schimbul uleiului din cutie (ulei, filtru, manopera) iar acum am platit 700 lei.
Legacy 3.0R

celalalt

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #79 on: September 03, 2013, 13:54:18 PM »
Dupa ce am dat cu Foresterul intr o mare groapa,urmarile fiind doua cauciucuri bubuite,m am dus la test cu jantele.Si acolo mi s a spus ca una ar avea o bataie de o secunda.Ceea ce se accepta si din fabrica.Plus de asta,cei care le au verificat,au spus ca jantele originale de subaru sunt foarte rezistente.Si chiar asa e.La ce groapa s a luat,alta janta se spargea ca geamul.Eu nu am apucat dupa schimbarea discurilor pe spate sa mai merg constant cu viteze peste 140.Dar chiar si pt scurt timp am observat ca masina nu mai vibreaza.Inainte era ca senzorul de viteza.Cum depaseam 130 incepea dansul.Fiecare parte mobila a rotii,fiind ca o centrifuga,poate da vibratii spre toata masina.Ori discurile mele de spate,aproape ca au stricat strungul,cand le am pus cica sa le rectificam.
Mai poate fi rugina pe disc si janta nu se aseaza corect.Un grad mic de zgura d aia poate afecta liniaritatea....pffff....ce expresii tehnice scot azi din mine..;D