Motor DIESEL
Subaru club Romania

Motor DIESEL

Stefan

  • 620
Motor DIESEL
« on: June 10, 2013, 16:56:30 PM »
Salutare. Poate este o intrebare eronat pozitionata: am tot auzit de persoane care pun ulei in motorina, sa fie oare benefic pentru pompa si injectoare? Cei care au utilizt aceasta metoda folosesc cam un capacel de ulei la un plin de combustibil si nu se plang de probleme.Aveti  alte informatii?

MihaiFlorescu

  • *
  • 14037
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Motor DIESEL
« Reply #1 on: June 10, 2013, 17:12:14 PM »
Am auzit si eu de asta... la Trabant. Cum sa fie benefic uleiul in injectoare ???

Singura chestie de pus in motorina ar fi putina benzina si asta foarte rar.


MihaiFlorescu

  • *
  • 14037
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Motor DIESEL
« Reply #3 on: June 10, 2013, 17:36:16 PM »
Eu zic sa lasati glumele daca vreti sa mai aveti motoare. Carburantul fie ca e benzina sau motorina este oricum gras/unsuros asa ca ofera ungerea necesara acaolo unde si daca este nevoie.

Dieselul Subaru si asa are probleme si vedeti atatia care au tot acuzat filtrul de particule ca fiind infundat. Pai daca pui si ulei, nu apuci sa termini plinul ala de carburant si cred ca DPF-ul face stop cardiac.

Cel mai bun tratament este sa scoti motorul la drum lung, sa il tii in ture si in oras sa incerci cat de cat sa nu mergi subturat. Sa nu il lasi cu mult carburant sa stea masina ca se degradeaza si sa incerci sa mai schimbi benzinaria de la care alimentezi din cand in cand.

Răspuns: Motor DIESEL
« Reply #4 on: June 11, 2013, 08:32:37 AM »
Am un prieten cu X5 2003 3.0 diesel.El mai folosea metoda asta cand avea probleme cu un injector.Tacanea ala de ziceai ca zboara supapele!Cum punea ulei in motorina se oprea din tacanit.Bineinteles ca injectorul cu pricina a fost schimbat!Nu stiu daca mai pune acum ulei........Concluzie:daca tacane un injector bagati ulei in motorina>>>>injectorul o sa taca!
Alt beneficiu nu vad, eventual daca ai, cum zicea Mihai, Trabant! ;D
Teoretic(din cate stiu eu>cunostiinte limitate!), motorina trebuie sa faca ungerea la injectoare.

sco

  • 736
Răspuns: Motor DIESEL
« Reply #5 on: June 11, 2013, 08:54:32 AM »
Tocmai de asta se plang aia pe forumuri, ca motorina de la euro4 in sus are mai putin sulf si (deci!?) coeficient de ungere mai mic. Acuma, daca stiti careva mai multa chimie a combustibililor, luminati-ne.

Răspuns: Motor DIESEL
« Reply #6 on: June 11, 2013, 09:35:33 AM »
Motorina de calitate este singurul tratament ca sa zic asa..... acum 400km am alimentat de la un lukoil din Lugoj parca, am crezut ca am turbina/injectoar dus , acum dupa un sfert de rezervor de motorina mol evo a inceput sa isi mai dea drumu, dar a fost dezastru
Anything you say can and will be used against you!

Răspuns: Motor DIESEL
« Reply #7 on: June 26, 2013, 18:49:53 PM »
Referitor la subiect atasez doua fisiere care sper sa aduca lamuriri suplimentare despre ce se intampla cu pompele de injectie diesel.Documentele sunt semnate de mai marii principalilor producatori de sisteme de injectie diesel.
Nu stiu cum le pot atasa pe server-ul forumului dar le-am incarcat pe alt site..unde trebuie sa astepti 30 de sec pentru a incepe descarcarea lor.

bosch.pdf - 777.2 Kb
bosch2.pdf - 665.9 Kb
Impreza XV 2011 - boxer diesel 2.0 - 110kW - 150 hp/350nM.

sco

  • 736
Răspuns: Motor DIESEL
« Reply #8 on: June 26, 2013, 23:22:55 PM »
Eu propun sa ne faci un sumar la ce scrie acolo ca e prea mult. Din cat am avut rabdare sa citesc, se pare ca masinile pentru piata europeana nu au probleme, pe cand cele din US pot avea, datorita continutului redus de sulf...

gxg dra

  • 29
  • subaru forester 2011, mai nou
Răspuns: Motor DIESEL
« Reply #9 on: July 15, 2013, 11:40:55 AM »
Salut,

Daca ai o problema cu zgomotul injectiei, trebuie sa reinveti injectoarele si pompa. Aceasta operatiune se face periodic in reprezentanta, si schimba radical mersul motorului.

Cele bune,