Mi-as da si eu cu parerea, daca nu-i cu suparare. Eu de felul meu sunt cam maniac cu cauciucurile.
- in primul rand nu as cumpara alte dimensiuni in afara de cele specificate in talon. Nu de alta dar sunt prea scumpe ca sa nu te poti prezenta cu ele la ITP.
- nu as cumpara o anvelopa NOUA cu DOT mai vechi de 1 an. Recomandarea de siguranta ar fi sa nu folosesti anvelope mai vechi de 6 ani, chiar daca sunt noi.
- personal nu cumpar anvelope care sunt fabricate in China si Thailanda. Aici sunt patit si nu sunt putini vanzatorii care iti vor spune ca nu are importanta unde ii facuta anvelopa, pentru ca specificatiile producatorului sunt la fel. WRONG. Asa ar trebui sa fie, dar nu este. Un set de anvelope fabricare in Thailanda m-au tinut aproape 15k km iar acelasi model de anvelope fabricate in Germania, m-au tinut 35k km. Nu mai vorbesc de tinuta de drum....
- sunt pentru cumpararea de anvelope facute de firmele de top. Pana la urma in pretul lor se regaseste si o "taxa" pe cercetare si teste extinse, fata de cele mai slabe care sunt copii fidele sau redesenari ale celor de top.
Acuma avand Forester nu vad avantajul unui talon mai mic si mai ales in micsorarea garzii la sol. Eu am incercat/incerc sa renunt la seturile de anvelope pe 17" in favoarea celor pe 16". Asta este o alegere personala, pentru ca pe 17" nu gaseam nici o anvelopa AT.
Ca idee, de iarna am Dunlop Sport 4D iar de vara voi avea Yokohama AT-s.
Sper ca nu v-am plicitisit cu opiniile mele.