Salut,
Conteaza greutatea totala carea atarna pe butuc.....de aceea sunt oameni care schimba si prezoanele, etc. Mihai, nu sunt de acord cu ce ai spus: eu cand mi-am schimbat etrierul de pe forester, am avut intr-o mana etrier cu 4 pistonase rosu (ca cel aparut ieri vopsit pe un alt topic) si un brembo auriu. Cel rosu era cel folosit pe modele initiale de sti si apoi pe wrx si era mai usor (pistoane mai mici si dimensiune mai mica fata de brembo, si amandoua sunt realizate din acelasi material) iar cel de pe masina era aproape sau poate chiar mai greu decat brembo. Evident discurile de 316 sunt mai grele decat cele de 294.
Ca sa revin la subiect, greutatea suplimentara o sa creasca efortul depus de articulatie, elementele de directie si cred ca daca greutatea ar fi mai mare o sa simti si la miscarile de volan......nu stiu cum ai tu servodirectia asistata....asta e valabil mai mult la masinile fara servo
O zi frumoasa