Multumim Mihai!
Ce mi-as dori eu, este sa luam in seama anumite sfaturi, mai ales cand la o cautare sumara se dovedesc ca au o motivare reala. Iar daca nu le luam in seama, macar sa nu le desfiintam, pentru ca au meritul de a aduce niste awarness pe un subiect sau altul si in felul asta altii ar putea urma (sau nu) acele sfaturi, dar macar va exista informatia si nu va fi cazuta in derizoriu.
Asa cum ziceam mai sus, personal mi se pare periculos sa merg cu niste roti care la un stres mai mare se pot sparge, chiar daca asta se intampla foarte rar. Nu as vrea sa fiu acel caz dintre sutele sau miile care si-au vopsit jantele electrostatic. Iar faptul ca se intampla atat de rar, presupun ca se datoreaza mai degraba tolerantelor si marjelor luate de producator, nu datorita faptului ca ar fi tratate termic corespunzator in cuptoarele atelierelor de profil.
Uite de exemplu ce zice un document despre proprietatile aliajelor de aluminiu (nici macar nu e din domeniu auto-moto):
Poate imi spune cineva cate cuptoare de la noi sau de aiurea tin jantele multe ore la temperaturi sub 200C pentru a face o treaba "safe". Mai rau, cati cunosc aceste informatii? Eu habar n-aveam, dar discutia de aici m-a facut curios sa aflu cat de cat niste date, pentru a intelege cam pe unde se afla adevarul.