Daca vrei sa stii forta poti aproxima imparting greutatea masinii la patru si vei afla cu cat este presat plasticul.
Aici eu te-as contrazice in aceasta privinta.
"According to a second common myth, the weight of the vehicle is supported by the hub pilot mating with the center bore of the wheel. If you don’t use hub centric rings, you transfer the weight of the vehicle to the lug hardware, and the wheel studs will break.
Fact is, the hub centric rings do not bear a load. The weight of the vehicle is actually supported by the friction between the wheel and its mounting surface on the axle. The friction is established and maintained once the lug hardware is properly installed and torqued to specs."
Argumentul care sustine aceasta afirmatie este urmatorul: Exista o diferenta de 0,1 mm intre cercul de centrare de pe butuc si gaura din janta (ex: 54.1 56.1 57.1 60.1 66.6 etc) Mai mult ca sigur ca cercul de pe butuc are 54 56 57 etc si cel de pe janta are 54.1 56.1 si tot asa. Daca ar avea aceesi dimensiune nu ar intra una peste alta nu ? Perfect centrate, un cerc de 56 nu se atinge cu unul de 56.1. Eu cred ca toti am schimbat la un moment dat o roata si am observat ca exista un anumit joc intre janta si cercul de centrare de pe butuc. Odata ce ai strans piulitele acele cercuri nu se mai ating...