Totul despre... roti!
Subaru club Romania

Totul despre... roti!

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #140 on: January 26, 2016, 19:09:20 PM »
A venit azi roata de la Malakay, căruia îi mulțumesc.

Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #141 on: January 26, 2016, 19:17:08 PM »
Dar la ce te ajuta, de fapt?

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #142 on: January 26, 2016, 19:21:49 PM »
Mai puțin spațiu ocupat în portbagaj.


Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #143 on: January 26, 2016, 20:44:03 PM »
E'adevarat ca n'am mai facut o pana de vreo 3 ani, iar aia am facut'o in oras, da parca tot ma simt mai bine stiind ca am roata de rezerva normala, daca te lipesti de vreo pana noaptea, parca e mai bine sa stii ca totusi nu esti limitat ca viteza dupa ce o rezolvi.
Eu am reusit sa ingramadesc langa roata normala cabluri pentru a da/lua curent la nevoie, un stergator si cateva maruntisuri fara a fi podeaua ridicata

puiu

  • 785
Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #144 on: January 26, 2016, 23:48:03 PM »

VAG are 57.1mm gaura de centrare, ma indoiesc ca se poate face inel de centrare cu grosime de 0.5mm care sa si preia fortele si sa se si monteze usor


Tabla de la dozele de bere. Pe un alt forum era un utilizator care a centrat asa jantele, cu fundul dozelor de bere. Si aratau si bine cu infundatura aia la vedere.
Nevoia...

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #145 on: January 27, 2016, 00:01:48 AM »
Are malakay mai multe gogosi d'astea, chiar avea un set de 4, daca retin bine, daca tot intereseaza.
Vedem, poate trimite și în provincie :)
Cu placere ! Sper sa nu o folosesti nicioadata   ;D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #146 on: January 27, 2016, 09:21:11 AM »

VAG are 57.1mm gaura de centrare, ma indoiesc ca se poate face inel de centrare cu grosime de 0.5mm care sa si preia fortele si sa se si monteze usor


Tabla de la dozele de bere. Pe un alt forum era un utilizator care a centrat asa jantele, cu fundul dozelor de bere. Si aratau si bine cu infundatura aia la vedere.
Nevoia...

Si chiar credea ca tabla aia de aluminiu pe care o poti indoi f usor centreaza ceva?  :D ??? :D

puiu

  • 785
Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #147 on: January 27, 2016, 09:30:07 AM »
Nu credea, chiar a centrat. A mers mult timp asa fara nicio problema. Isi comandase niste Team Dinamics cu neatentie sau a crezut ca nu conteaza diferenta mica de diametru.

Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #148 on: January 27, 2016, 10:04:10 AM »
Sunt convins ca a mers asa, asta nu inseamna ca tabla aia a si avut vreun rol! Centrarea de fapt s'a facut pe prezoane ;)

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #149 on: January 27, 2016, 10:10:36 AM »
Nu e chiar asa mare panica. Am avut pe ford team dynamics si mi-au pus inele de centrare de plastic. Am mers 3 ani fara probleme si pe vremea aia faceam cam 15k km pe an, nu cum fac cu Subaru 7-8k.

Sa mai zic ca erau un ET 38 sau ceva de ganul asta, deci destul de agresive pe rulmenti si totusi nu au fost probleme. M-a sunat si dupa 2 ani de la vanzare tipa careia i-am vandut masina si a zis ca doar de revizii obisnuite a fost nevoie.

Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #150 on: January 27, 2016, 10:50:02 AM »
Si celalalt, parca, spunea ca foloseste jante de VAG ca roti de iarna de cativa ani si nu a patit nimic. Asta pot s'o cred. Dar ca o tabla de la cutiile de bere centreaza roata nu am cum.

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #151 on: February 10, 2016, 20:24:27 PM »
man eu merg iarna cu roti de vw de 10 ani de cand am subaru ... si am mers in toate configuratiile de putere de la 100 hp la 200+hp si nu au nimic ... si acum la intalnire ... am fost cu aspiratu cu jantele de vw golf 4 16'' care trec de franele 4pot de wrx si colegii care au fost la intalnire pot sa confirme ca nu am mers tocmai incet sau cu grija :D deci nu ai dece sa te stresezi pt 2 mm
« Last Edit: February 10, 2016, 20:26:07 PM by malakay »
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

celalalt

Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #152 on: February 10, 2016, 21:44:58 PM »
Care defapt e 1mm/2 adica 0.5 mm.Si treaba aia cu cutia de bere e geniala.Ce crezi ca se poate intampla , fizic , pe o suprafata uniforma cu o grosime de 0.5mm?

Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #153 on: August 12, 2016, 14:21:31 PM »
Salutare!
Aveti idee, daca pun jante pe 15", 6.5 latime cu ET35 pe Subaru Impreza 2008 1.5R, cat de tare ies de sub aripi?
Subaru Impreza 1.5R 2008

Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #154 on: August 12, 2016, 15:00:24 PM »
Daca retin bine, la Impreza este ET 55. Daca e vb de 7J, atunci un 6J ET35 va fi cu 14mm mai in exterior, conform unor calculatoare de pe net.

Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #155 on: August 12, 2016, 16:28:58 PM »
Da, nu stiu exact cat de late sunt jantele OEM.
Am gasit singura varianta, undeva pe net :

195/65R15 91H   6Jx15 ET48   5x100   M12 x 1.25   56.1   2.3   
205/65R15 91H   6.5Jx15 ET55   5x100   M12 x 1.25   56.1   2.3

Cu 6J si ET48 , ar iesti 19 mm.

Mai zice acolo ca
"Positive scrub radius (about 13 mm). Scrub radius will be changed by 13 mm, this may affect the car's handling. Please check manufacturer recommendations. Please be aware that calculated value is approximate. "

Cat de grav este daca se modifica scrub radius cu 13 mm fata de valoarea calulata pentru jantele de OEM?
Subaru Impreza 1.5R 2008

Re: Totul despre... roti!
« Reply #156 on: August 16, 2017, 15:11:03 PM »
Intrebare: as cumpara un set de jante Japan Racing pe 16 cu ET 40 si 7J, calculatorul online spune ca vor iesi cu aprox 18-20 mm mai in afara fata de dotarea standard a Imprezei R (socotind aceleasi anvelope).
Cat de rau poate sa fie? risc sa frece de carenaj sau ceva de genul?
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Totul despre... roti!
« Reply #157 on: August 16, 2017, 17:13:56 PM »
De ce ai da banii pe niste jante de provenienta cel putin dubioasa ?
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: Totul despre... roti!
« Reply #158 on: August 16, 2017, 17:43:46 PM »
De ce ai da banii pe niste jante de provenienta cel putin dubioasa ?
Aveam o banuiala ca se va ridica subiectul. Sunt curios, daca stii te rog sa spui ;)
LE: pentru ca gropi+jante exagerat de scumpe=o grija in plus
« Last Edit: August 16, 2017, 17:44:47 PM by schurubaru »
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Totul despre... roti!
« Reply #159 on: August 16, 2017, 18:00:39 PM »
Sunt produse poloneze fabricate in tari dubioase. Nu au vazut niciodata Japonia.
Ar fi indicat sa iti faci griji atunci cand rulezi cu 1.5tone pe aluminiu de doze de bere.

Cel mai sigur ar fi sa gasesti niste jante OEM Subaru , chiar si unele mai urate. De fapt cele urate sunt de preferat.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.