Probabil ca prietenii stiu de ce....
Nu am nimic sa ii represez lui Daniel, cred ca este a doua oara cand relationez cu el.Raspunsurile lui au fost ok, ca si mod de a aborda clientul, in speta, subsemnatul.
Faptul ca un director de service postvanzari, sau cum se cheama el in fisa postului, ia decizia de a nu se efectua o anumita lucrare, inteleg si asta din punct de vedere ierarhic.
Ceea ce nu am inteles, ca si abordare sa zicem riguroasa, este faptul ca esti de acord cu schimbarea, de exemplu a discurilor de frana OEM cu unele EBC sau a placutelor de frana tot OEM cu unele Ferrodo,dar nu au agreeat schimbarea respectivelor conducte.
Pe mine ca si client, la finalul zilei ma intereseaza in special daca respectiva problema are rezolvare sau nu;mai putin cine anume decide.
Cat despre cereri scrise si motivarea raspunsurilor, eu unul nu am timp si apetit sa continui in directia asta.
Probabil ca pe asta se bazeaza si ei.
Eu am dorit sa va atentionez, ca si colegi de forum, pe cei care intentionati sa efectuati respectivul upgrade, ca asta este abordarea SMT la momentul actual.