Are dreptate @celalat !
Este martorul pentru filtrul de particule !
Sta aprins, sau dar l-ai remarcat in bord la pornire ?
Daca ramane aprins, e nasol .... daca nu, ai aflat ce reprezinta !
Vezi in carte - nu mai stiu cand e nasol "de-adevaratelea" - cand ramane aprins sau cand palpaie ....
Oricum, daca sta aprins - fuguta la service !
Si este mai mult decat indicat ca, daca "faci" mai mult oras, sa o scoti periodic la alergare !
Mers constant la peste 2500 rpm minimum 20-25 minute pentru regenerarea DPF-ului.
Aaaa, si daca ajungi in service, verifica si versiunea de soft instalata pe masina - vezi sa fie ultima versiune ( in urma cu 2-3 ani au scos o un update de soft care a rezolvat si problema DPF-ului decalnsand regenerarea la un grad de "umplere" de cca. 30-35 % fata de 80% cum era in varianta initiala).
PS: Si da, mai da-i o talpa !!!