@KET: am spus ca in mare parte. Cum ai spus si tu si multumesc pentru asta, ai acolo de la A la Z ce si cum se face cu un STI. Ca atare, pentru a nu repeta greselile, radiatorul pe ulei este pe drum si turbo timerul asteapta linistit sa fie instalat (odata cu oglina heliomata care am vazut astazi ca ma asteapta in vama la posta... si covorasele cu logo-ul sti..
)
@moguai : si daca este alt model manopera nu-i aceeasi sau .... ?
Legat de service-ul CE:
+ masina are alt sunet cu toate cele schimbate
+ se infige mai bine (deci ceva au facut bine acolo)
- pe factura scrie : manopera subaru impreza. atat! nu este detaliata fiecare operatiune si costul aferent ei.
- eu: au mai ramas lichide? CE: Da, 2L de ulei de motor. eu:ciudat, ar fi trebuit sa intre 4.3L. Se verifica, joja era la jumatate. Mai verific eu zilele astea ca imi da cu virgula rau
- eu: lichid de cutie n-a mai ramas? CE: Nu, s-a folosit absolut tot. eu: ar mai fi trebuit sa ramana macar 0.5L. CE: Am verific, toate sticlele sunt goale. 5 minute mai tarziu cand ma intorc cu carnetul de reparatii apare cineva din spate cu o sticla de lichid cu aprox. 300 ml in ea. CE: Am mai gasit-o pe asta in spate.
Banii mei de monopera vor intra in buzunarul altcuiva de acum incolo.
LE: Nici n-am terminat de postat cele mai sus ca primesc un telefon de la CE. Stiti, am gasit o pata de ulei unde a fost parcata masina dvs. Sa veniti sa ne uitam daca e de la subaru. Normal, ma imbrac si in 25 de minute eram la service. Era de la subaru. Nu stiu ce garnitura de la nu stiu ce fulie la care au umblat cand au schimbat distributia. Au schimbat-o, au mai mesterit nu stiu ce la masina, a mai pierdut ceva ulei si la final recompletare cu ulei. Ca sa vezi surpriza. A mai intrat aproape 1L. Si pe jos nu erau mai mult decat cateva sute de grame. Una peste alta, la plecare, ca de abia asteptam sa plec, am uitat sa iau si ramasita de 1L de ulei. Maine ma duc iar
De abia am invatat toate scurtaturile posibile din aviatiei pana in colentina