wrx sti '08
Subaru club Romania

wrx sti '08

KET

  • 3920
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #220 on: December 08, 2013, 15:02:19 PM »
Sau imi trebuiesc d`astea : http://www.rallysportdirect.com/Carbign-Craft-CBX-WRXHSHAT-Carbon-Fiber-Heat-Shields
Pe principiul cand n-ai ce face, iti faci de lucru...

Eu zic ca alea strica look-ul masinii. Nu mi-as pune asa ceva. Nu cred ca ti se topeste bara, pentru ca eu am aceeasi evacuare pe acelasi tip de bara fara protectiile alea. Cred ca e ceva pe dedesubt.

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #221 on: December 09, 2013, 19:42:27 PM »
Mda, se pare ca m-am speriat degeaba.
Masina a fost urcata pe elevator, n-are nici pe dracu toba pe dedesupt.
De suflat nu sufla, de atins nu atinge.
Singura explicate ar fi ca am mers eu ca mosulica prin oras (deh, asta faci la orele de varf) si ceva sita din toba nu s-a ars cum trebuie.
Vineri am programat revizia si short shifterul de la cobb.

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #222 on: December 09, 2013, 20:31:50 PM »
Unde te duci la revizie&stuff?

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #223 on: December 09, 2013, 20:47:28 PM »
vbcs.ro - am vazut multe subaru pe la ei si (inclusiv un motor astazi pe raft).
Initial mi-au fost recomandati de Tom (STI) pentru tinichigerie.
Avand in vedere ca's doar la 15 min de mers cu masina de mine, imi sunt cei mai convenabili.
Manopera la montatul de toba a fost 150 ron :D
Inca n-am intrebat cat o sa fie revizia.

le. Tipul de acolo, Dragos, are un subaru forester cu motor de STI :) Sigur e si pe aici.
« Last Edit: December 09, 2013, 20:58:23 PM by kinderjoy »

KET

  • 3920
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #224 on: December 10, 2013, 06:59:25 AM »
Este. Are user-ul ForesterSTI.
Pretul pentru montaj evacuare pare ok.

celalalt

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #225 on: December 10, 2013, 18:32:46 PM »
Nu cred ca e el.Pe ForesterSTI parca l cheama Andrei.Sau poate ,a insel

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #226 on: December 13, 2013, 19:51:33 PM »
Astazi am pus shortshiterul, bucsele fata spate pentru schimbator si am schimbat uleiul.
Era negru ca taciunele.
Am trecut de la 20w60 la 15w50 si cred ca la vara trece pe 10w40 avand in vedere stilul meu de condus.
O chestie ciudata dupa ce am schimbat schimbatorul, parca aud tot de afara. Este normal ?

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #227 on: December 16, 2013, 20:07:46 PM »
Se pare ca e normal sa se auda mai tare la turatii joase.
Anyway, pentru urmatorul upgrade, http://www.scoobyparts.com/acatalog/EXEDY_STAGE_1_ORGANIC_CLUTCH_KIT_-_IMPREZA_STI.html asta-i cu mult mai bun decat cel stock sau e cam la fel ?
« Last Edit: December 16, 2013, 20:48:48 PM by kinderjoy »

andea79

  • *
  • 4026
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #228 on: December 16, 2013, 22:44:44 PM »
in general ambreiajul se "evalueaza" in functie de cuplul la care rezista -> cel din linkul tau este ca si cel OEM din cate vad la  437 Nm (STI-ul stock are parca 420Nm ? bine retin ?)
Exista si ceva exedy organic stage 1 heavy duty care teoretic tine mai mult .... sau altele :)

ambreiajul tau e pe duca ?

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #229 on: December 17, 2013, 00:34:27 AM »
pute ca dracu in masina daca nu cuplez cum trebuie la plecarea de pe loc. asta inseamna ca nu stiu eu sa plec de pe loc sau ca e ambreiajul ? :) eu cred ca's eu de vina, dar nu strica sa schimb si piesele :D

andea79

  • *
  • 4026
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #230 on: December 17, 2013, 09:45:02 AM »
Pai daca pute .... inseamna ca combinatia dintre pedalele de acc si ambreiaj nu este tocmai optima :) Ca sa nu miroase ar trebui sa lasi mai moale/mai putin apasata acc ori sa eliberezi mai brutal ambreiajul .... teoretic vorbind :)
Eu de exemplu - inca am si eu ambreiaj stock - pornesc cam tot timpul in Intelligent apoi dupa ce am lasat ambreiajul de tot pun pe S# ....
Sau daca esti "pasionat" de porniri de pe loc puneti un patch din ala cu Launch Control :) La Ratzalaru merge chiar fain :)

KET

  • 3920
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #231 on: December 17, 2013, 09:49:00 AM »
in general ambreiajul se "evalueaza" in functie de cuplul la care rezista -> cel din linkul tau este ca si cel OEM din cate vad la  437 Nm (STI-ul stock are parca 420Nm ? bine retin ?)

408, din cate retin eu

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #232 on: December 17, 2013, 20:38:43 PM »
Mda, cred ca vine si patchul de soft in curand. Ma uit de uppipe si downpipe zilele astea.

KET

  • 3920
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #233 on: December 17, 2013, 20:54:05 PM »
Cred ca te mananca. Dar sincer sper sa nu ai probleme si sa-ti ramana motorul in mintile lui...

andea79

  • *
  • 4026
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #234 on: December 17, 2013, 21:04:52 PM »
eu zic cu curaj si cu softul si patchul inainte ...... oricum eu sunt mare fan shurubareala din soft :) (defect professional probabil)

uite aici - eftin si bun

http://www.ecu-mods.com/online/index.php?act=viewProd&productId=90

« Last Edit: December 17, 2013, 21:10:10 PM by andea79 »

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #235 on: December 17, 2013, 23:10:58 PM »
Mersi de idei :)
Daca asta inca merge bine mersi - http://www.exelixis.ro/subaru-forester-sti-by-exelixis/ - nu vad de ce al meu ar avea vreo jena cu ce modificari vreau sa ii fac ... :D

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #236 on: December 18, 2013, 01:27:36 AM »
MihaiFlorescu : Mersi de idee, dar nu-mi place.
Apropo, vand alfa mito :D imi trebuiesc bani de piese :)))))
sherban, KET  voi ati fost curiosi sa vedeti cumva daca q300 scoate peste cei 97 decibeli din cartea tehnica ?

Kinder, nu am testat decibelii produsi de Q300, insa iti pot spune ca daca trec pe langa unele masini dotate cu alarma cu nush de care senzor, le activeaza sistemul de avertizare sonora. ::)

Legat de mirosul de la ambreiaj, l-am simtit si eu, insa numai atunci cand nu schimb cum trebuie, la plecarile in forta.

Te cam mananca, vorba lui Ket.
Bafta in continuare, Kinder.
« Last Edit: December 18, 2013, 01:32:57 AM by sherban »

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #237 on: December 18, 2013, 10:07:31 AM »
Mersi de sfaturi.
Ma mananca rau... am un cos plin la rally ... asa imi vine sa ii dau checkout. Mai citesc ceva pana ma decid. Vad ca niste pistoane sunt 6-800 usd in state.
Oh well, bine ca de maine sunt in concediu pana la anul. Am timp berechet.

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #238 on: December 18, 2013, 16:18:08 PM »
bafta cu masina in continuare man, foresterul acela de la exelixis si-a facut refresh vara asta la mine la motor deoaece batea, soft facut dupa de Okan totul ok, iar pistoanele din state sincer eu unu nu le recomand nu mi se par niste produse foarte bune sau comparative cu Omega, dar adevarul este ca la bani sunt ok dar sincer ruina la ej257 nu pleaca neaparat din pistoane initial, daca vrei neaparat sa faci soft poti vorbi direct cu exelixis sa vorbeasca cu Okan sau daca vrei vorbesc eu cu el, dar parerea mea este mai bine sa o lasi asa pentru ca si asa pe motor stock Okan nu o sa se arunce foarte mult la putere si nu stiu daca se va renta la banii dati mai bine pastrezi banii pentru un upgrade bun de motor parerea mea... multa bafta in continuare si sper sa nu ai probleme cu cotetul man
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4026
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #239 on: December 18, 2013, 16:45:05 PM »
eu personal zic (m-am nimerit dupa comentariul de sus dar neintentionat) ca nu ai de ce sa iti faci probleme cu piese din state cu atat mai mult cu cat daca cauti/alegi un model folosit un SUA de ceva timp este clar trecut prin "testele" diversilor utilizatori  - in state sunt mult mai multe subaru modificate / piese aftermarket testate decat in europa oricat ne-am considera noi europenii mai speciali :) iar preturile nu se compara ....

iar legat strict de pistoane (si alte interne) din punctul meu de vedere cel mai important este montajul .. cel mai important repet. Iar la pistoane in functie de materialul din care sunt facute (aliaj 4032 sau 2618) sunt diferente notabile la clearance (atat la piston to wall clearance cat si la segmenti ....) iar acest clearance face diferenta -> stiu STI 2008 cu pistoane cosworth fara clearance destul care au ajuns sa-si distruga segmentii din cauza clearance-ului.
Si din pacate la noi la montaj ai toate sansele sa nimeresti ceva meserias care stie el mai bine ca doar a facut sute de motoare (nu conteaza de care) si care va avea tendinta sa monteze cu clearance mai mic .. sa nu consume ulei ca doara asa trebuie :)
De exemplu la pistoanele mele JE pistons din aliaj 2618 clearance-ul este de aprox. 10 ori mai mare decat clearance-ul cu pistoanele stock -> este o diferenta foarte mare si a trebuit sa stau langa mecanic la montaj sa-i zic sa faca cum zic eu  si gata ... ca dupa el era altfel :)
De asemenea in functie de aliaj trebie sa stii si sa iti asumi faptul ca nu faci un motor care sa tina 200 000km. Cu pistoanele 2618 tocmai clearance-ul mai mare genereaza si o uzura mai mare a segmentilor si a peretilor camasilor astfel incat durata estimata de viata pana la un rebuild este de 80-90 000km, la cele din aliaj 4032 mai mult (fiind clearanceul mai mic) ....
Eu personal pot sa zic ca daca ar fi sa o iau de la inceput, as face aproape la fel :) cu exceptia faptului ca as face de la inceput mia multe modificari decat am facut euprima data. La mine au "picat" pe rand tocmai piesele care nu au apucat sa fie upgradate ...