wrx sti '08
Subaru club Romania

wrx sti '08

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #620 on: July 14, 2015, 17:08:52 PM »
Salut,
Ce spuneti de oferta asta ?
http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare-auto/Focal/Performance/PS-165V/
http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare-auto/Focal/Performance/PC-165/
http://www.be-loud.ro/produse/Amplificatoare-auto/CRUNCH/GTX/GTX-4800/
Accesorii necesare la instalare:
-inele adaptoare din MDF, pret: 60 lei setul x 2 => 120 lei
-kit cabluri amplificator Crunch CR10WK, pret: 110 lei
http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii-instalare/Kit-uri-amplificator/Crunch/CR10WK/
http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii-instalare/Kit-uri-amplificator/Crunch/CR5RCA/
http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii-instalare/Procesoare-de-sunet/In-Phase-SRC6/
http://www.be-loud.ro/produse/Conectica/Cablu-boxe/Acoustic-Research/SSW-150-20-%28D1A38054%29/

Material insonorizant de la Standard Plast:
pentru insonorizare portierelor, podelei si portbagajului o sa avem nevoie de circa 3 bulk-uri: 400 lei pachetul
http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii-instalare/Insonorizare/Standartplast/STP-Anticor-Light/
Suplimentar pe oalele de la roti puetm aplica buretele autoadeziv STP SPL04, pret pachet: 250 lei
http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii-instalare/Insonorizare/Standartplast/STP-SPL04/
Total produse: 4985 lei

Manopera de instalare:
-difuzoare sistem + cablat: 105 lei
-difuzoare coaxiale + cablat: 70 lei
-kit cabluri + amplificator: 105 lei
-tras rca suplimentar: 35 lei
-procesor sunet: 105 lei
-insonorizare: 70 lei/m2, estimativ manopera insonorizare: 980 lei
Total manopera: 1400 lei

Insonorizarea este completa (inclusiv podea, portbagaj).

Operatine programata dupa intoarcerea din concediu :)
« Last Edit: July 19, 2015, 10:57:37 AM by kinderjoy »

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #621 on: August 05, 2015, 15:49:53 PM »
Salut,
Cat mai costa casco la voi ?
Alianz mi-a dat 1300 eur, restul 1900+.  la valoare asigurata de 17k.

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #622 on: August 05, 2015, 17:26:29 PM »
La fel si la mine ..
La Allianz 1000 si ceva de euro la valoare asig. de 17-18K, probabil mai mic de 1300 euro din cauza ca nu e tarif de Bucuresti :)

Restul tarife mai mari la valoare asgurata mai mica ....

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #623 on: August 17, 2015, 19:51:12 PM »
Oh well... timpul trece, noi cu drag muncim.
La o verificare de freon, cei de la service-ul unde m-am oprit au spus ca in curand va trebui sa schimb compresorul (mi-a aratat pe stanga ca era pe rosu la aparatul ala de incarca ei). A mai patit cineva?
Si un feedback pentru radiatorul HKS... functioneaza doar cu filtre de ulei de la HKS. Cele albastre de subaru curg. La ultimul schimb de ulei a trebuit sa dau o tura pe acasa sa iau filtrul roz. Aviz amatorilor (ca mine).

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #624 on: August 17, 2015, 21:19:20 PM »
Si ce inseamna ca era pe rosu? Ce anume indica ceasul respectiv?
Daca nu ma insel, si la instalatiile astea exista dryer, mai degraba ar fi ala de inlocuit decat compresorul

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #625 on: August 17, 2015, 22:21:55 PM »
Salut, cum merge cu sistemul audio, te-ai apucat de el, eu am postat niste preturi, nu am manopera/detalii pentru ca le-am platit pachet si a fost oferta personalizata, plus ca nici nu mai stiu cat m-a costat interiorul dar se apropie de 10mii, si nu de lei :D

Focal-urile alea suna destul de bine, personal prefer sunetul mai natural la Micro Precision dar categoric nu sunt dif-uri rele la banii aia.
Ce player folosesti btw?
Because Subaru, thats why.

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #626 on: August 19, 2015, 13:30:43 PM »
@victor.p Nu merge inca din lipsa de timp. Am avut concediu, delegatii... prostii d`astea. Ma gandesc sa schimb si fetele de usi cu ocazia asta.
@andrei0241 Habar nu am, am cautat pe net poze, dar nu ma prind dupa modele gasite. Probabil trebuie o analiza mai amanuntita. E totusi ciudat ca dupa ce am facut operatiunea, pe autostrada am avut perioade (de 10-20 sec) cand baga aer cald desi era setat pe minim rece, deci ceva sigur nu functioneaza cum trebuie.

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #627 on: September 07, 2015, 16:29:36 PM »
Am o dilema.
Dba 4000 xs sau brembo FD.125.000 ...
combinate cu DS2500.. sau cu altceva?

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #628 on: September 07, 2015, 16:31:36 PM »
eu le-as combina cu pmu hc+, daca tot vrei sa arunci banii aia pe discuri eu m-as duce catre ap racing, multa bafta orice ai alege ;)
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #629 on: September 08, 2015, 22:03:08 PM »
Am mers pe dba pana la urma, se livreaza mai repede decat brembo. Multumesc de pont.
Astazi am avut panica pe final de zi, cand am vazut temperatura apei urcand aproape de maxim, revenind la normal si apoi urcand iara.
Dupa un telefon si o vizita de urgenta la Exelisis, cu AC-ul oprit, ca oricum sufla doar aer si atat, verdictul a fost cel de care vorbeam cateva posturi mai in urma. S-a dus compresorul de AC, se incinge si ... cred ca trebuie schimbat/reparat ceva.
De retinut ca atunci cand aveam temperatura aproape de maxim, AC-ul, desi era pornit, nu baga nici un pic de racoare. Cu AC-ul oprit, temperatura apei a revenit la normal.
A mai patit cineva ceva asemanator?

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #630 on: September 08, 2015, 23:02:03 PM »
daca vorbesti de temperatura apei adica antigel/lichid de racire nu prea are nici o legatura cu AC-ul indiferent ca este pornit sau oprit sau defect sau dat jos de pe masina :)

verifica nivelul la antigel in vasul de expansiune de langa radiator maine dimineata si verifica nivelul/variatiile/aspectul in timpul zilei ..... iti tin pumnii sa fie doar  ceva aer in sistemul de racire/lipsa antigel sau alte chestii minore de genul capace radiator/vas superior / termostat sau ceva scurgere/pierdere de antigel pe undeva ....
opreste motorul si las-o sa se raceasca cand urca temperatura spre maxim daca nu vrei sa prajesti garniturile de chiulasa ... 

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #631 on: September 08, 2015, 23:04:30 PM »
Nu e mai bine doar sa tragi pe dreapta pana se raceste, fara a opri motorul, pentru a folosi radiatorul si ventilatoarele pentru o racire mai rapida?

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #632 on: September 08, 2015, 23:09:32 PM »
teoretic da, dar depinde cat este de incalzit si daca sistemul de racire face fata -> s-ar putea sa continuie sa se incalzeasca si stand pe loc ....

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #633 on: September 09, 2015, 04:01:46 AM »
Daca se supraincalzeste apa dar TREBUIE sa mergi cu masina, ajuta sa mergi cu aerul pe maxim cald - NU AC-ul, doar "aer cald".
E foarte funny vara :)
STI 2008

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #634 on: September 09, 2015, 09:52:41 AM »
Azi dimineata a facut la fel (apa arata aproape de maxim, inainte sa inceapa ultimele dungi de alerta) in scurtul drum spre birou. Sunt maxim 4 km, nu i-am dat bice, aveam AC-ul pe off, dar tot s-a incalzit.
Oare s-a stricat indicatorul de temperatura?

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #635 on: September 09, 2015, 10:10:15 AM »
 :o deschide capota, verifica nivelul lichidului din vasul alb din dreapta radiatorului cum stai in fata masinii, vezi daca este vasul gol sau umplut/da pe dinafara ... nu prea exista sa se strice indicatorul de temperatura

de obicei cand se supraincalzeste arunca apa afara si in concluzie ramane fara apa/cu mai putina apa in sistem si tura urmatoare se incalzeste si mai repede fiind deja cu mai putina apa in sistem si cu "bule" de aer -> de aceea este important sa verifici/completezi lichidul de racire cand motorul este rece ....
« Last Edit: September 09, 2015, 10:15:26 AM by andea79 »

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #636 on: September 09, 2015, 10:32:55 AM »
Am verificat asta dimineata inainte sa plec, cand era motorul rece. Era cu 2 degete peste semnul de full.
Sa scap doar cu un schimb de antigel?

ipman

  • 137
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #637 on: September 09, 2015, 11:11:49 AM »
Ar fi bine sa refaci lichidul de racire la nivel pentru inceput si apoi sa vezi daca mai urca temperatura la fel. Si nu ma refer la vasul de expansiune, ci la circuitul principal de racire.
Nu ai nici un motiv sa schimbi tot lichidul.

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #638 on: September 09, 2015, 11:57:29 AM »
ideal ar fi sa si aerisesti un pic sistemul de racire, sa nu ramana aer in el pentru ca ala se dilata mult mai tare ca lichidul de racire si il impinge pe acesta din urma afara :)

pasii ar fi ceva de genul:

1. cu motorul rece si oprit desfa capacul de la vasul cu antigel de sus de langa turbo
2. completeaza pana sus daca este lipsa, completeaza sa fie la max si in vasul de expansiune de langa radiator
3. strange usor/tare de furtunul gros care merge la radiator - ar trebui sa vezi cum ies bule de aer in vasul de de sus
4. porneste motorul (cu capacul de lapct. 1 in continuare desfacut) si lasa sa se incalzeasca pe loc
5. mai poti aplica punctual 3. in cand in cand cu motorul pornit
6. mai poti creste turatiile pana spre 2000rpm
7. in tot acest timp ar trebui sa vezi bule care ies din lichidul de racire si nivelul sa mai scada cand se deschide termostatul

si daca nu ai chef sa te distrezi singur cu chestia asta mergi la un service/cineva sa o faca ...

daca s-a supraincazit in cativa km este clar ca lipseste destul de mult lichid de racire..completeaza cu apa distilata daca nu ai antigel numai nu insista sa mergi cu ea asa ...
ti-am zis ca garniturile de chiulasa deja nu suna 100% ok :(



« Last Edit: September 09, 2015, 12:04:41 PM by andea79 »

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #639 on: September 09, 2015, 12:14:26 PM »
Ciudat ca ai mers 4 km dimineata si a crescut temperatura asa mult...

Calitatea antigelului nu are nici o treaba in situatia respectiva. Normal n-ar trebui sa creasca nici daca aveai doar apa pe sistem, tinand cont ca ai mers normal, distanta scurta si nici nu a fost foarte cald afara.

Fa o aerisire ca la carte de inceput asa cum ti-a descris andea79.

Mai poate fi dus si termostatul si sa nu-ti deschida, urmareste furtunele de la motor, daca unele sunt foarte calde iar altele reci posibil sa nu-si faca circuitul cum trebuie.

Mai poti verifica si joja de ulei pentru urme de apa sau vasul de expansiune pentru urme de ulei, ca sincer din ce spui tu sunt cam simptome de garnitura de chiuloasa ciupita.

Aceeasi problema am avut si eu la o masina nemteasca si am trecut prin asta vreo 3 luni.