wrx sti '08
Subaru club Romania

wrx sti '08

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #740 on: November 24, 2015, 21:16:21 PM »
Parerea mea e ca daca tot e dat jos sa mai schimbi una alta pe acolo. Nu chiar pistoanele de dragul schimbarii, dar macar segmenti, poate cuzineti?

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #741 on: November 24, 2015, 22:07:08 PM »
asa zic si eu, daca ai planuri pe termen mai lung cu masina, profita de moment si asigura-te ca elimini din punctele slabe ....

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #742 on: November 25, 2015, 21:21:40 PM »
Vedem dupa ce se desface motorul complet.
Va fi dus la rectificat.
Momentan se cumpara : kit de distributie si curea, prezoane chiuloasa si bloc si kit de garnituri motor.

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #743 on: November 25, 2015, 21:55:14 PM »
bafta, vad ca ne-am nimerit in acelasi timp cu facutul de motoare ::)
Forester 2.5XT 5spd
Vectra c 1.9

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #744 on: November 26, 2015, 14:06:55 PM »
Vedem dupa ce se desface motorul complet.
Va fi dus la rectificat.
Momentan se cumpara : kit de distributie si curea, prezoane chiuloasa si bloc si kit de garnituri motor.


Unde vrei sa faci rectificarea?
Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #745 on: December 01, 2015, 16:19:49 PM »
Se va schimba ce-i nevoie sa fie schimbat. Rectificarea s-a facut cu succes, se asteapta piesele comandate.
Pistoanele se miscau "natural" nefiind urme de functionare anormala.
@skinner, n-am tinut seama, am mers pe mana celor de la service. O sa-i intreb.
Cel mai probabil va fi gata sambata sau la inceptul saptamanii viitoare.

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #746 on: December 01, 2015, 16:21:51 PM »
si nu vrei sa ne zici ce piese au fost comandate ?
sa avem si noi subiect de dat cu parerea  ;D

Muttley

  • 5133
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #747 on: December 01, 2015, 19:03:50 PM »
Eu n-as schimba doar segmentii fara o fina honuire a camasilor in prealabil. As lasa-o asa. Neaparat o verificare a compresiilor!
Cuzinetii la fel, fara rectificare arbore si cuzineti la cota de reparatie, sunt degeaba. Daca nu bate la pornire, n-as umbla nici la aia.
Dar poate ma insel.
WRX SW 2002

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #748 on: December 01, 2015, 23:59:48 PM »
Andea, am zis mai sus.
Suruburile si garniturile nu sunt piese? :)
De cand am luat masina am fost foarte conservator cu tot ceea ce a insemnat modificari care afecteaza motorul.
Inca nu am de gand sa schimb aceasta abordare.
Pe lista mai apare si parbrizul de inlocuit, avand o crapatura de vreo 5 cm pe partea dreapta de la un tir binevoitor.

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #749 on: December 02, 2015, 00:13:31 AM »
eu ma refeream la detalii, garnituri de care  - oem sau altceva ?
prezoane de chiulasa de care ? -> macar astea sper sa nu le pui oem ...
.. etc ... detalii ... ca doar nu toate piesele sunt egale ...

si ma gandesc ca dupa ce este gata te ocupi si de ajustarea soft-ului pentru intake-ul tau ... sau insisti in continuare ? :)

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #750 on: December 02, 2015, 14:04:47 PM »
Special pentru andea :)
-kit distributie OEM cu curea Dayco
-pompa apa Hepu
-prezoane chiulasa ARP
-prezoane bloc RCM
-kit garnituri motor OEM (sunt incluse si garnituri de chiulasa)
-filtru ulei Greddy
Legat de soft... sunt in dubii.

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #751 on: December 02, 2015, 14:43:33 PM »
multumeesc :)

e ok pentru nivel de putere "stockish", personal zic ca nu ar fi fost o idee rea de schimbat si pistoanele daca tot este desfacut motorul dar pot merge ok si cele stock daca iti lamuresti dubiile si rezolvi si softul (doar poti lasa totul la aceeasi putere doar sa fie ajustate micile probleme generate de intake si "punctele slabe" ale softului-ului oem) ... bafta in continuare :)

PS: si poate un aos sau catch can ...

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #752 on: December 03, 2015, 16:50:33 PM »
Ce diametru are admisia pe care o ai pe masina? Daca difera fata de cea stock eu iti sugerez ori sa o dai jos ori sa faci soft. Am trecut prin exact aceeasi problema. Daca ai sa vrei sa te uiti pe topicul meu ai sa vezi acolo ce poate face o admisie.(sunt 2 poze cu un piston)
Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #753 on: December 04, 2015, 23:31:39 PM »
@skinner Are diametrul o idee mai mic decat cea originala, HKS 70020-AF013.Am citit acum, are Φ80 (sau nu - http://www.hks-power.co.jp/en/product_db/intake/db/12721). Cea stock are 70 nu?
Dar cum naibi are asta 80, daca are o legatura de 75? Piesa 4 din link.
Am citit topicul tau si m-a pus pe ganduri. Totusi, inca nu cred ca e de acolo.
« Last Edit: December 04, 2015, 23:51:48 PM by kinderjoy »

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #754 on: December 04, 2015, 23:46:18 PM »
diametrul nu este singurul care conteaza, MAF-ul este la urma urmei o rezistenta incalzita de curent si racita in acelasi timp de aerul care trece peste ea, dar aerul nu circula pe toata sectiunea "tzevii" cu aceeasi viteza -> daca este un cot inainte de MAF de exemplu este clar ca o cantitate mai mare de aer va trece pe exterior versus peste maf care este in centru...iar saraca rezistenta nu are de unde stii treaba asta .... de asta este necesara o recalibrare (maf scaling) pentru aproape orice schimbare pe admisie  - inainte sau chiar dupa MAF - pentru ca se schimba flow-ul de aer in jurul MAF-ului de fapt ...

in rest este adevarat, garniturile de chiulasa pot ceda si cu admisia stock dar pentru mine faptul ca insisti in a nu face acest maf scaling (ca doar ti-am zis ca poti lasa absolut tot restul exact la fel) este .... cel putin ciudat :)

LE: daaaar, pe banii lui fiecare se distreaza cum vrea , deci bafta again :)
« Last Edit: December 04, 2015, 23:54:11 PM by andea79 »

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #755 on: December 07, 2015, 12:22:32 PM »
A inceput asamblarea, beSTIa se trezeste la viata.





tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #756 on: December 08, 2015, 03:11:03 AM »
Totusi ar trebui punctat mai mult motivul defectului.
Coasta de Est
Sunt foarte multi bani aruncati pe geam din cauza unora care nu si-au facut treaba.

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #757 on: December 08, 2015, 11:30:22 AM »
daca te referi la cum arata distributia facuta de coasta de est cu siguranta nu arata bine si avea potential de buba mare :) :) dar personal nu cred ca garniturile de chiulasa s-au dus din cauza respectiva ...

KET

  • 3920
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #758 on: December 08, 2015, 11:47:32 AM »
Da, ma gabdeam si eu cam ce legatura poate exista intre distributia facuta defectuos si garniturile de chiuloasa? Cred ca niciuna. Probabil e legat de admisia aia...

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #759 on: December 08, 2015, 14:53:14 PM »
daca cureaua nu este tensionata cum trbuie cureaua poate aluneca pe pinionul de la pompa de apa mai ales ca este antrenat de dosul (partea fara ddinti a) curelui de distributie, ducand la arderea garniturilor.....
my 2 cents
Forester 2.5XT 5spd
Vectra c 1.9