si pentru domnul posesor a thread-ului, eu personal cand am cautat pistoane/biele etc .... cel mai bun pachet din punctul meu de vedere (continut/pret) a fost cel de la ams performance
http://www.amsperformance.com/cart/ams-ej25-advanced-engine-rebuild-kit.htmlpe care l-am luat de la exelixis , ei fiind dealerii ams performance in romania
iar legat de soft (ca acum ca m-am pornit pe scris nu ma pot opri
) chiar daca ce zic seamana cu reclamele facute de racing code, adevarul este ca soft-ul stock are cateva problemutze (generate in principal de dorinta de a respecta normele de poluare si de a obtine un consum redus) ... si cu un alt soft chiar daca puterea este impinsa mai sus (un pic asa, nu mult cu internele stock
) eu zic ca per ansamblu este mai safe
Eu am avut de exemplu cu internele stock, puse harta de stage 1 (aveam doar un AEM CAI) prima data de la
http://www.xpttuning.com/index.php?main_page=product_info&cPath=60_12_58_59&products_id=110si apoi dupa ce mi-am luat downpipe harta de stage 2 tot de la XPT
http://www.xpttuning.com/index.php?main_page=product_info&cPath=60_12_52&products_id=111si masina (cu interne stock repet) a mers aproximativ 25 000 km pana am avut probleme cu garniturile de chiulasa (harta de stage 2 urca pana spre 23psi boost - comparativ cu 14psi boost harta stock) din cauza faptului ca s-au ridicat chiulasele - s-au "alungit prezoanele" de chiulasa subaru stock
Si asta a fost al doilea rebuild (dupa primul care nu prea se pune fiin chestia cu garantia) la care daca tot am desfacut motorrul am zis sa schimb preventiv si internele (stiam ca vreau mai mult) si am folosit kitul de la AMS...
Apoi (ca sa continui povestea
) am folosit in continuarea harta de stage 2 pana m-am cam plictisit de ea.. si mi-am luat turbina (
http://www.rallysportdirect.com/Blouch-Dominator-3-0XT-R-Turbo-Subaru-Models-inc-2002-2011-WRX-STI), injectoare (ID1000) .. etc .. facut soft in Budapesta apoi in Bucuresti la exelixis (ca ala din Budapesta nu imi placea cum mergea masina) pana la un moment dat a crapat camasa pe pistonul 3 de la prea multi cai inghesuiti acolo
(adevarul este ca am fost avertizat ca peste 400 cu internele schimbate am toate sansele sa crape camasa/blocul ceea ce s-a si intamplat). Deci asa am ajuns la rebuild no#3 in care am montat camasi AEBS .. sa reziste
Dupa nici 1500km din pacate a urmat rebuild no#4 si ultimul pana in acest moment
care a fost generat de propria mea prostie (zic asa pentru ca de la service nimeni nu a zis nimic dar trebuia sa ma informez eu mai bine) in sensul ca la rebuild #3 nu am schimbat racitorul/incalzitorul stock de ulei care contine un soi de spirala intortocheata / imposibil de curatat cum trebuie de spanul ramas in motor .. span care a cauzat probleme cu cuzinetii.. deci rebuild no#4 inlocuit cuzineti si arbore (restul a supravietzuit).. si momentan am aprox 16 000km de la acest ultim rebuild.
(nu am mai amintit de alte cateva piese puse pe masina gen intercooler, oil cooler, radiator mai mare, pompa de benzina .. bla bla .. ca si asa am scris prea mult
)