Salutari tuturor,
Am condus acum cateva zile Noul OUtback Diesel cu CVT si ziceam sa transmit cateva impresii:
- cutia este excelenta in combinatia asta. Condusesem de mai multe ori modele subaru pe benzina cu CVT, insa n-au nici o legatura cu compartamentul de pe diesel. As spune ca este una dintre combinatiile cele mai interesante de motor/cutie pe care le-am condus eu (la motoare de 2L diesel).
- referintele cele mai apropiate care le am sunt BMW X3 2D si GLK 220 D, ambele cu automata. Cand am condus BMW-ul mi s-a parut de exceptie cutia, e incredibil ce poate sa scoata dintr-un motor de 2D, la o greutate mult mai mare decat Forester (pesue 1800kg, fata de vreo 1500). Ca o comparatie, vechiul X3 era o pocnitoare, nu mi-as fi luat masina aia niciodata, insa noul model cu cutia asta e super OK. Acum dupa ce am condus si Outback-ul, combinatia de la subaru e la un nivel similar cu bandurile "premium"...
- suspensia e imbunatatita, inainte de facelift avea un balans lateral care mie nu-mi placea
- s-a schimbat si tapiteria de plush, gen Renault, desi nici cea noua nu e prea europeana (insa mai OK decat cea veche).
- in rest masina e cam la fel, mai sunt mici modificari in interior.
Cel mai interesant va fi de vazut cum merge cutia asta si pe Forester (cica apare la toamna) eu la urmatorul subaru sigur imi iau CVT/Diesel. Poate pe Forester pun si un X-mode, pentru amatorii de offroad carora le e lene sa schimbe vitezele:)
Salutari, Florin