Ady, nu ai unde sa mergi cu masina de strada (sau de curse) in regim de cursa, atata timp cat nu esti pe un circuit sau la o competitie organizata legal.
De altfel, nici un pilot profesionist nu va merge never ever pe strada, in regim de cursa.....din mai multe motive:
1. pentru creierul uman (chiar si pentru cel al pilotilor, care nu sunt cu nimic mai inteligenti decat marea majoritate a oamenilor) este foarte greu sa ia in calcul si sa proceseze variabile legate de trafic (nu cred ca ati vazut vreo competitie in care sa ai traffic din directia opusa, si unde pe langa manevrele de pilotaj sa faci si manevre de evitare a celor ce vin din sens opus)
2. daca va aduceti aminte de georgianul cu m5 (e plin pe youtube de filmulete cu el facand pe grozavul in trafic)....stiti desigur ca e MORT, aceasta fiind urmarea logica a ceea ce facea el
3. toti pilotii "refuleaza" in competitii si nu pe strada, unde riscurile sunt mult mai mari si unde nu iti poti demonstra talentul la maxim. Asadar, Ady, faptul ca tu te duci noaptea in recunoasteri cu STI si ai parte de adrenalina, nu inseamna ca ai unde sa te dai cu STI (sau orice alta masina).
KET, unde te-a dat TOM cu masina lui ? Intr-o parcare ? Sau ati facut un Bucuresti-Brasov ?
2xGhe - 11 000 km in 6 ani sunt doar 11 000 km.....eu inteleg ca Tom si pana la spalatorie merge in regim de circuit, dar stiti voi baieti.....legendele urbane sunt doar legende. Asa cum am mai spus sunt oameni care folosesc Subaru pentru joaca si oameni care folosesc Subaru ca masini de strada.....sa nu amestecam lucrurile. Iar din cate cunosc eu sunt mult mai multe masini modificate (prezente pe forum si in afara lui) care "scot" cifre frumoase si cu care oamenii merg si la cumparaturi, si in concedii, si colinda toata Europa cu ele.
Gata, ies de aici ca eu nu am STI, deci nu am ce cauta pe topicul asta.
Noapte buna.