Ieri am revenit in tara si azi am zis sa ma si apuc de treaba.
In ultimele luni masina a mai facut doar ceva de ordinul zecilor de km, deoarece imediat dupa ce am plecat Check Engine reaparuse in bord.
Ieri am facut o tura prin oras, eroarea prezenta in bord, dar fara nici o manifestare in mersul motorului, nici la 4k rpm.
Azi disparuse si check engine din bord, dar am zis sa schimb totusi senzorul, in vederea concediului din weekendul urmator.
M'am pus pe treaba, dar jos IC, am reusit sa demontez de pe pozitie senzorul, insa nici gand sa il pot scoate de acolo fara sa tai mufa. Fix cand ma pregateam sa fac asta am observat ca in mufa senzorului actual sunt 2 contacte, in timp ce la noul senzor e doar unul.
Mai departe am constatat ca senzorul vechi este KNE30, iar cel nou KNE26, deci se pare ca undeva a aparut o greseala, ori eu am comandat pe codul Subaru gresit, ori s'a ambalat gresit. Indiferent de motiv, pana duminica nu am sanse sa gasesc alt senzor, deci probabil voi pleca la risc, voi incerca sa montez la loc senzorul vechi si sa sper ca eroarea nu va reaparea curand sau macar nu ma va afecta decat cu dezactivarea Cruise control'ului