130 000km
Se pare ca la Forester spatiu gandit ptr roti este cam la fix, astfel jante de 7.5J ET 48 cu 235 50 R18, la bracarea completa ating usor in carenaj. Deci e clar, va trebui sa merg drept, alte cauciucuri nu iau, mai degraba schimb, cand va fi cazul, carenajele.
Azi m'am apucat de izolarea fonica, am terminat usile de pe partea dreapta.
Ca idee (ca nu gasisem nicaieri ce cantitati sunt necesare), pentru fiecare usa sunt de ajuns 2 foi de material la dimensiunile 500 x 370mm.
Partea aiurea e ca inginerii de la Subaru au gandit ca e necesar ca la boxele fata sa aiba un tip de mufa (ptr care trebuie adaptor daca vrei sa schimbi boxele), iar pe spate sa puna alt fip de mufa (de asemenea, necesita adaptor). Bine, de cand am descoperit ca la Subaru ai nevoie de chei de 12 si 14mm, nu ma mai mira mai nimic ...
Ptr Cta - Buc si retur, merg legal la dus si alert la intoarcere, 14.8% pe 490km