Azi vremea a permis, asa ca
Suportii i'am facut dupa cotele de
aici, amortizoarele indicate in link nu le gaseam decat peste balta, asa ca am mers deocamdata pe unele 8731p8 de Peugeot (2x32 ron). Nusht insa unde ma uitasem de vazusem c'ar fi de 120N, insa scrie clar pe ele ca's de doar 105N. Ridica capota si o tin asa, dar se vede ca's totusi slabe, o sa caut ceva la aceleasi dimensiuni, dar cu ~150N
Cel mai greu a fost sa gasesc suruburile cu cap bila (2x9 ron)
Azi, stand in trafic, am zis sa dau o scanare (n'am cerut diagnoza la SMT, ca am zis ca n'are nici o eroare)
Torque'ul a gasit insa P0420, poate dau si o scanare cu Tactrix/ Romraider sa imi confirme, insa din descrierea de mai jos inclin sa cred ca inlocuirea garniturii/garniturilor din cauza carora am acel sunet pe accelerare va face si codul acesta de eroare sa dispara
One of the more common codes we see on the Subaru, is P0420 Catalytic Converter Efficiency Below Threshold. I am taking a more technical approach than normal to describing what happens when the code is set, as it is a very technical process that needs to occur to get real results, we don’t always replace converters, sometimes its just a small exhaust leak, or a failed sensor of in some cases a faulty fuel pressure regulator. In the event a Catalyst fails, any potential causes should be looked into