XT'ul meu
Subaru club Romania

XT'ul meu

Re: XT'ul meu
« Reply #360 on: December 09, 2019, 20:27:56 PM »
Bridgestone LM005 215/55 R17 montate azi.
Cu ocazia asta am verificat cantarele ptr autoreglajul farurilor, pe care le aveam maxim in jos (asta vara le observasem, probabil erau mai de mult) si m'am scos ... la cel de pe puntea spate a cedat tija, senzorul l'am testat si regleaza.
Am primit azi si Master cylinder brace'ul de la Grimspeed, maine poate am timp sa'l montez.

Daca tot am deschis "gura", are cineva idee daca pentru priza de 12v din fata (sa'i zicem ptr bricheta, desi a mea nu primeste bricheta, e priza simpla) mai e si alta siguranta pe traseu? Conform schitei de pe spatele mini'torpedoului din stanga si a celei de aici, am crezut ca siguranta ptr priza fata e nr 4, una de 15A, insa e comuna ptr aceasta si ptr reglaj oglinzi, iar reglajul oglinzilor merge, deci ma gandesc ca de fapt o fi ptr priza din cotiera (o sa verific asta maine, ca abia acum mi'aa venit ideea)
Deci, pe scurt, mai e si alta siguranta ptr priza fata (soclul si mufa le'am verificat, sunt ok) sau nu Nr 4 e ce trebuia sa verific? (la o adica, da, le scot pe rand si le verific), dar ma gandeam la niste posmagi muieti la ora asta  ::)

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: XT'ul meu
« Reply #361 on: December 09, 2019, 23:14:29 PM »
Parca m am intersectat si eu candva cu problema. Din ce am vazut , nu apare deloc pozitia HAZARD , care parca facea multe... Si parca la mine e trecut LIGHTER.
Daca nu uit , maine arunc un ochi si comparam.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: XT'ul meu
« Reply #362 on: December 10, 2019, 00:42:40 AM »
Ideea e ca zilele trecute am alimentat un compresor pentru a umfla o roata si e clar ca am ars o siguranta, ca s'a oprit compresorul din mers, dar acesta functioneaza pe priza din cotiera sau din portbagaj.
O sa iau sigurantele la rand, ca rezerve oricum am tot timpul in masina

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: XT'ul meu
« Reply #363 on: December 10, 2019, 09:57:00 AM »
Dreapta jos e la mine...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: XT'ul meu
« Reply #364 on: December 10, 2019, 13:51:45 PM »
Aia din dreapta jos e pentru priza din portbagaj, la mine era pusa siguranta de 10A, acum am montat una de 15A, conform specificatiilor
Ma duc de'acum sa iau la rand sigurantele, sper sa gasesc una arsa si sa rezolv problema

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: XT'ul meu
« Reply #365 on: December 10, 2019, 14:49:57 PM »
MMMMMMM am citit pe diagonala. Unde scrie Mirror Cigar , acolo e. Sorry
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: XT'ul meu
« Reply #366 on: December 10, 2019, 19:36:22 PM »
Acolo o fi, dar la mine se pare ca nu e din siguranta, ca oglinzile merg.
Am verificat si toate celelalte sigurante din interior si din compartimentul motor, nu e niciuna arsa.
S'a rezolvat, nu se poate ... imi mai bat capul la anu, de'acum masina ramane in parcare pana prin martie.
Macar am reusit sa "romanesc" cantarul de pe puntea spate ptr xenon, am pliat tija rupta si am reglat bratul senzorului ca pentru masina goala, macar in caz de urgenta sa bata si faza scurta la mai mult de 2m in fata masinii

Re: XT'ul meu
« Reply #367 on: June 14, 2020, 21:44:54 PM »
Am scos masina din starea de izolare (din decembrie scosesem borna negativ de pe baterie, suspectez un consumator care o descarca in cateva saptamani daca nu e folosita)

Initial aveam de gand sa dau cateva chei cu siguranta scoasa, sa nu si porneasca motorul, dar am renuntat de lene si m'a surprins totusi si bateria si motorul, a pornit dupa 6 luni ca si cand fusese pornita si in ziua anterioara

Discurile s'au curatat si ele dupa cateva franari prelungite


Urmeaza saptamana viitoare schimbul de ulei motor si filtre si trebuie sa ajung neaparat si sa inlocuiesc garnitura intrare turbina, azi clar a cedat si mai mult si deja ma huiduie la orice accelerare mai energica

Am trecut la rotile de vara, arata mai bine acum

Clar e pe lista si distributia (7 ani/40k km de la ultima inlocuire). Pentru franare voi monta brace'ul ptr pompa, care asteapta si el de muuult timp.

Am renuntat in schimb la tableta montata in suportul de navigatie in locul torpedoului superior, nu o foloseam deloc.
In ideea ca pe viitor voi schimba HU original si ca as face trimul consolei centrale negru, am comandat de pe JapanParts miezul butoanelor de climatizare pe fundal negru si butonul de avarii rosu (cele JDM), macar la interior sa mai fac cate o schimbare

In continuare masina mai mult sta, din mai 2019 evidenta km zice ca s'au facut doar 1500km. Poate un drum de AK sa o mai dezmorteasca, dar nu e graba
« Last Edit: June 14, 2020, 21:45:26 PM by andrei0241 »

Re: XT'ul meu
« Reply #368 on: June 26, 2020, 21:15:03 PM »
Am apucat azi, in sfarsit, sa montez suportul pentru cilindrul/ pompa de frana de la Grimmspeed.
Daca dupa furtunasele de frana metalice nu simtisem nici o imbunatatire, acum s'a redus sensibil cursa moarta a pedalei de frana.

Deci am acum etriere fata WRX, furtunase metalice f/s Goodridge, master cylinder brace Grimspeed, dar tot nu e cum as vrea eu. O sa incerc si Ferodo DS2500, poate si alte discuri, acum am ATE

Muttley

  • 5133
Re: XT'ul meu
« Reply #369 on: June 26, 2020, 22:06:03 PM »
Bine ca respecti regula sfanta a forumului "postarea de poze este strict interzisa" ;)
Cu alte cuvinte, pulea stie ce ai montat  :angel:
WRX SW 2002

dan_b

  • 1319
Re: XT'ul meu
« Reply #370 on: June 26, 2020, 22:24:54 PM »
Am super ras la faza asta :)
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Re: XT'ul meu
« Reply #371 on: June 27, 2020, 20:42:32 PM »
Gata, facut si poze la fieratanie

   


Acu tre sa ma lamuresc care e codul de producator ptr DS2500 de WRX bugeye. Pe Rallysportdirect, de ex, imi tot baga la inainteare placute cum aveam standard pe XT, nicidecum cele de 4pot, site'ul Ferodo e inutil. Doar pe 4turbo am gasit FCP1334H, dar ei zic ca e ptr STI doar, deci etriere Brembo

Muttley

  • 5133
Re: XT'ul meu
« Reply #372 on: June 28, 2020, 01:13:24 AM »
- DS Performance pentru WRX 4 pot: FDS 986
- DS Performance  pentru spate: FDS1372

Aia pentru ca DS 2500 sunt putin periculoase pentru sosea?
Pe RSD setezi WRX2007 pentru placute si discuri. Americanii au avut etriere cu 4 pistoane mult mai tarziu, nush de ce.
« Last Edit: June 28, 2020, 01:49:40 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Re: XT'ul meu
« Reply #373 on: June 28, 2020, 13:02:37 PM »
Multumesc de info! Nu stiam de DS Performance, in cautarile despre DS2500 gasisem doar versiunile superioare, toate fara aprobare ptr drumurile publice, evident

Pentru a nu induce pe altii in eroare, pentru XT codul ptr placutele spate este FDS1333, ca nu am conversia de WRX facuta si pe spate (iar ptr fata standard ar fi FDS1639), conform catalogului de aici
« Last Edit: July 30, 2020, 00:34:39 AM by andrei0241 »

Re: XT'ul meu
« Reply #374 on: July 04, 2020, 20:28:22 PM »
Daca tot am deschis "gura", are cineva idee daca pentru priza de 12v din fata (sa'i zicem ptr bricheta, desi a mea nu primeste bricheta, e priza simpla) mai e si alta siguranta pe traseu?

Pan' la urma fu priza de vina. Evident ca Subaru are una speciala, nu merg montate cele universale din comert din motiv de pozitie a pinilor de alimentare.
Deci de cumparat priza.

Inlocuit si filtre aer, cel de habitablu era cam bocna, desi km parcursi cu el au fost putini.


Si ca sa fie treaba buna, am gasit si unul din cauciucuri phutut, evident, pe partea interioara a rotii. Baietii de la vulcanizarea unde depozitez rotile au fost de mare caracter, au incercuit cu creta problema, dar nu au zis nimic cand le'au montat

Re: XT'ul meu
« Reply #375 on: July 10, 2020, 16:21:02 PM »
Pana imi raspund cei de la AK pentru programare, am mai aranjat un pic interiorul

Reconditionat scaun sofer si volan

   
   

plus montat miez comenzi climatizare negre si buton avarii rosii

   

Si inlocuit cauciucul facut praf ("noroc" ca nu avea nici 1000km rulati, deci fara uzura, mi'am permis sa il schimb doar pe el)
« Last Edit: July 04, 2022, 04:44:16 AM by andrei0241 »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: XT'ul meu
« Reply #376 on: July 10, 2020, 17:09:14 PM »
Frumos!

Re: XT'ul meu
« Reply #377 on: July 10, 2020, 22:42:21 PM »
Initial ma gandeam sa foliez/vopsesc neagra toata consola centrala, dar acum parca da bine si contrastul gri/negru, mai ales daca voi inlocui HU cu ceva cu display ... candva

KM 133 273 - schimb ulei/filtru, poate'o fi cu noroc si ajung la AK curand

Re: XT'ul meu
« Reply #378 on: July 14, 2020, 23:35:07 PM »
Am pus ieri la treaba si Speed Bleeders luate anul trecut si am facut un flush de 1 litru cu de ATE SL a sistemului de franare.
Azi franele erau mai ferme, dar probabil efectul va trece in scurt timp, ca si datile trecute, dupa aerisire.

Re: XT'ul meu
« Reply #379 on: July 24, 2020, 19:21:16 PM »
Miercuri/joi masina a fost la AK.

La 133 830 km s'a inlocuit distributia si pompa de apa (aveau deja 7 ani si vreo 40k km), bujiile, vreo doua bucse pe spate si surpriza semi'neplacuta a fost rulment roata dreapta fata, care fusese inlocuit tot la AK in 2017, la 120k km.

De asemenea, inlocuit ulei CV si diferential spate.
Si aici apar surprizele complet neplacute.

Nivelul uleiului in cutie, verificat ieri la Bucuresti si azi inca o data in Constanta, e mult peste nivelul maxim, o sa incerc zilele viitoare sa mai scot din el


iar la diferential nu pare sa se fi desfacut sonda, iar din cate stiu pe acolo se face umplerea (sau ma insel?)


Din pacate nu am rezolvat principala problema, zgomotul pe accelerari, pe la 2.5-3.5k rpm
Constantarea celor de la SMT de anul trecut dadea ca problema garnitura dintre up pipe si turbina, insa la AK mi'au spus ca e up pipe'ul de vina (fara a se demonta ceva)


Acum vine si surpriza placuta.
Miercuri seara am luat legatura cu colegul Dan (WIM), in urma anuntului de pe forum si joi de la AK m'am oprit direct la ei, pe la ora 15.
N'au stat mult pe ganduri si au dat jos up pipe, turbina, downpipe, s'a desfacut scutul de pe up pipe si am avut confirmarea ca racordul flexibil este de vina si voi comanda up pipe'ul si voi reveni la Dan pentru montare.

Pe scurt, SMT si AK raman variante de urgenta/panica, voi merge de'acum pe mana lui Dan, pe care il voi si recomanda si altora.
Oamenii fac treaba buna, sunt deschisi si la sugestii, fix ceea ce ma intereseaza pe mine de la un service.

Pe Ct - Bv am facut un test de consum, singur in masina, fara bagaje, mers pe pilot cu 100 km/h (am depasit doar un Panda pe A2 si un Leon pe A3 - exceptand TIRuri) si lejer pe Ploiesti - Cheia - Bv am scos 10.5%. Clar n'as mai repeta experimentul  ;D
« Last Edit: July 24, 2020, 19:24:09 PM by andrei0241 »