ODO 149 150 kmDupa mai bine de 3luni jumate nemiscata, a trecut ITP'ul fara vreo observatie, dar la prima iesire din oras am simtit o vibratie in volan si am constatat ca o placuta dreapta fata nu voia sa se mai dezlipeasca de disc.
Avand deja kitul de reparatie comandat, am luat si pistonase noi (Frenkit, cele OEM erau x4 ca pret). Se pare ca data trecuta, la reconditionare, nu comandasem corect kitul si burduful nu a stat corect pe etrier, astfel incat sub unele s'a adunat mizerie si pe fiecare etrier aveam doua pistonase care mergeau f greu (deci probabil deloc la utilizarea normala).
Perie de sarma in turbina si apoi pasla abraziva, garnituri noi gresate si acum am etriere care functioneaza normal.
Evident ca acum tre sa le refac si pe cele de pe spate, ca desi la ITP franarea iesise in parametri si pe fata, si pe spate ... f posibil sa nu fie la eficienta maxima
Am pus si placute noi TRW, DS Performance deja aveau mai bine de 6 ani si materialul parea cam fragil, pe margini se desprinsesera cateva bucati mici cand le'am extras de sub pistonasele blocate
Si posibil ultima vara cu 18", poate reconditionez jantele originale de 17" intre timp