Miercuri/joi masina a fost la AK.
La
133 830 km s'a inlocuit distributia si pompa de apa (aveau deja 7 ani si vreo 40k km), bujiile, vreo doua bucse pe spate si surpriza semi'neplacuta a fost rulment roata dreapta fata, care fusese inlocuit tot la AK in 2017, la 120k km.
De asemenea, inlocuit ulei CV si diferential spate.
Si aici apar surprizele complet neplacute.
Nivelul uleiului in cutie, verificat ieri la Bucuresti si azi inca o data in Constanta, e mult peste nivelul maxim, o sa incerc zilele viitoare sa mai scot din el
iar la diferential nu pare sa se fi desfacut sonda, iar din cate stiu pe acolo se face umplerea (sau ma insel?)
Din pacate nu am rezolvat principala problema, zgomotul pe accelerari, pe la 2.5-3.5k rpm
Constantarea celor de la SMT de anul trecut dadea ca problema garnitura dintre up pipe si turbina, insa la AK mi'au spus ca e up pipe'ul de vina (fara a se demonta ceva)
Acum vine si surpriza placuta.
Miercuri seara am luat legatura cu colegul Dan (WIM), in urma anuntului de pe forum si joi de la AK m'am oprit direct la ei, pe la ora 15.
N'au stat mult pe ganduri si au dat jos up pipe, turbina, downpipe, s'a desfacut scutul de pe up pipe si am avut confirmarea ca racordul flexibil este de vina si voi comanda up pipe'ul si voi reveni la Dan pentru montare.
Pe scurt, SMT si AK raman variante de urgenta/panica, voi merge de'acum pe mana lui Dan, pe care il voi si recomanda si altora.
Oamenii fac treaba buna, sunt deschisi si la sugestii, fix ceea ce ma intereseaza pe mine de la un service.
Pe Ct - Bv am facut un test de consum, singur in masina, fara bagaje, mers pe pilot cu 100 km/h (am depasit doar un Panda pe A2 si un Leon pe A3 - exceptand TIRuri) si lejer pe Ploiesti - Cheia - Bv am scos 10.5%. Clar n'as mai repeta experimentul