Ieri le'am mai facut o vizita lui Dan (WIM) si Sami. S'a inlocuit turbo inlet, necesitand demontare galerie admisie. Am inlocuit si furtunele de pe linia de combustibil, de sub galerie, daca tot eram acolo (cele vechi erau doar putin intarite, fara urme de crapaturi, deci nu era musai nevoie de inlocuire), pitch stopper (versiunea de STI, asa, de pofta), iar pe spate inlocuire discuri si placute.
Partea neplacuta a fost sa aflam la montare ca placutele Ferodo pentru puntea spate nu se potrivesc, desi codul e cel dat atat in catalogul Ferodo, cat si la diversi distribuitori de piese.
Solutia a fost un set de placute TRW, montate cu discurile ATE.
Azi la 8 masina a intrat pe standul ITP, unde a trecut cu brio, dar si cu mentiunea "Ne vedem la anul!".
Oricum, amuzant a fost ca la inspectia din rampa, inginerul care coborase i'a taiat imediat elanul colegului, spunandu'i sa nu se agite la tras de roti, ca's toate noi dedesubt (bucsaraie)
La anul urmeaza inlocuire amortizoare spate si poate ceva pe partea de sonorizare