Va salut calduros cu un nou Padurar ( cel putin pentru mine)
Subaru club Romania

Va salut calduros cu un nou Padurar ( cel putin pentru mine)

celalalt

Răspuns: Va salut calduros cu un nou Padurar ( cel putin pentru mine)
« Reply #40 on: March 25, 2014, 11:36:46 AM »
La mine era dilema.Acum e clar...Apreciind cat am dat pe D2 pt impreza,ma gandeam ca nu are sens sa iau una banala pentru o diferenta de cative lei...sau sute ma rog ;D

Răspuns: Va salut calduros cu un nou Padurar ( cel putin pentru mine)
« Reply #41 on: March 25, 2014, 13:11:01 PM »
Da, scria clar si in link, dar n'am fost atent :D
La mine e cam tarziu, dar o sa tin minte solutia asta

Forester

  • 3129
  • The other right!
Răspuns: Va salut calduros cu un nou Padurar ( cel putin pentru mine)
« Reply #42 on: May 13, 2014, 14:54:02 PM »
FXT, pana la urma ce s-a mai intamplat cu motorul, ca pe la inceputul topicului parea ca avea ceva probleme. Ai gasit ceva, ai rezolvat?
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns: Va salut calduros cu un nou Padurar ( cel putin pentru mine)
« Reply #43 on: May 15, 2014, 14:12:46 PM »
Tot investighez, am eliminat calpeta, debitmetru, valva turbo, bujii, bobine, sonde lamda, astea tote sunt in parametrii
si am avut piese de incercare multumita lui MALAKAY

mersi BO$$

am fost la S** si la tester unde in afara de un update de soft au recomandat un test de compresie.
acesta un am apucat sa il fac inca

masina merge la fel ca inainte,

intretimp m-am invatat eu cu ea si nu ma mai deranjeaza asa mult

dar o data pe saptamana ma apuca vandaliile si mai surubaresc ceva

am acum un afr instalat care nu da nimic de suspectat la amestec

si urmeaza sa pun un intake pipe de silicon si un fpr ajustabil ca sa fiu sigur ca u e de la regulatoru de presiune benzina


cam atat ca update
Forester 2.5XT 5spd
Vectra c 1.9

Forester

  • 3129
  • The other right!
Răspuns: Va salut calduros cu un nou Padurar ( cel putin pentru mine)
« Reply #44 on: May 15, 2014, 16:11:00 PM »
Aha, multam pentru update.
Testul de compresie unde ai de gand sa-l faci?

Mai important: Ai dat vreun reset la masina? Ai observat cumva ca imediat dupa reset sa mearga mai bine?

Intreb pentru ca si pe mine ma seaca niste ezitari intre 2000-3000 de ture si am avut impresia ca dupa reset nu face figuri, ci numai dupa ce "invata" orice rahat invata ecu-ul.
« Last Edit: May 15, 2014, 18:00:36 PM by Forester »
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

celalalt

Răspuns: Va salut calduros cu un nou Padurar ( cel putin pentru mine)
« Reply #45 on: July 12, 2014, 10:10:02 AM »
Am condus putin masina.Ca sa vad cum se comporta cu suspensia reglabila de la pedders.Si cu permisiunea lui Emil...o daaaaaaaaaaaaa.Desi are un fel de ezitare la ralanti,masina trage de rupe.

Răspuns: Va salut calduros cu un nou Padurar ( cel putin pentru mine)
« Reply #46 on: November 17, 2015, 21:06:29 PM »
Sa revenim cu update
in primavara forestierul a fost tras pe dreapta,
motiv 1 a fost o vara foarte agitata si vectra cdti e de ne inlocuit cand faci 23000km in 5 luni
motiv 2 incepuse sa faca bule in vasul de overflow de la antigel si cu a/c pornit fierbea

noutatea este ca am bucatit motorul si am primit si coletul cu goodies din SUA

avem cum urmeaza

pistoane wiseco
biele eagle
toate forjate bineinteles
cuzineti king
set garnituri oem
si prezoane arp

pe langa acestea
mai facem si montam urmatoarele

fpr tomei
tgv delete
inlet silicon
turbo forged performance stired

ambreajul este deja la Atix ambreaje
blocul si chiuloasele la baneasa

motorul nu a avut nici o problema de pistoane sau cuzineti sau alte uzuri
garniturile erau arse nitel

sigur i-mi scapa ceva

o sa va tin posted cum zic amicii mericani
« Last Edit: November 17, 2015, 21:27:38 PM by fxt2.5 »
Forester 2.5XT 5spd
Vectra c 1.9

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Va salut calduros cu un nou Padurar ( cel putin pentru mine)
« Reply #47 on: November 17, 2015, 21:15:13 PM »
Oho.. dar ce mare update. Spor la montat si sa o vedem pe strada cat mai repede.

Răspuns: Va salut calduros cu un nou Padurar ( cel putin pentru mine)
« Reply #48 on: November 17, 2015, 21:16:53 PM »
mersi abia astept

la dezmebrat am gasit si grenada fara cui

intinzatoru care fusese pus cu distributia noua in primavara decedase si era cureaua lalaie
bine ca am desfacut masina acum si nu mai tarziu
« Last Edit: November 17, 2015, 21:42:05 PM by fxt2.5 »
Forester 2.5XT 5spd
Vectra c 1.9

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Va salut calduros cu un nou Padurar ( cel putin pentru mine)
« Reply #49 on: November 18, 2015, 19:13:43 PM »
mai ai pompa de benz walbro 255 , volanta usurata ;) , bascule de aluminiu de STi .... baga pozele sa ramana aici istorie  ;D :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Va salut calduros cu un nou Padurar ( cel putin pentru mine)
« Reply #50 on: November 18, 2015, 19:45:58 PM »
ba da n-ai stare, zici ca esti flacara din tobele de subaru
tre sa scoti tu capu afara
Forester 2.5XT 5spd
Vectra c 1.9

Răspuns: Va salut calduros cu un nou Padurar ( cel putin pentru mine)
« Reply #51 on: November 25, 2015, 21:52:22 PM »
cu multa rabdare si relaxat astept sa vina blocul si capurile de la planat/rectificat :o :o ??? ??? :o :o
deja fierb mai rau decat fierbea motorul s-a facut o saptamana

am facut rost de o turbina fp redsti
dar abia acum am realizat ca are intake de 3 inchi si nu am furtun de admisie compatibil si tre sa inventez ceva
mai am de finisat tgv delete, le-am taiat si golit dar trebuie curatate frumos de muchii pe interior

ma mai gandesc la scoaterea sitelor de pe injectoarele stock, ca sa creasca in capacitate

vreau sa fac alimentare paralela la rampele de injectoare si nu seriala cum e stock am si un fpr ajustabil tomei

momentan este o varza semi calita si nu stiu incotro sa o apuc


sper sa incep usor cu asamblarea blocului in weekend

pe curand
Forester 2.5XT 5spd
Vectra c 1.9

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Va salut calduros cu un nou Padurar ( cel putin pentru mine)
« Reply #52 on: November 26, 2015, 09:49:10 AM »
Parerea mea: Inchide blocul, da-i foc si vezi cum merge. Si apoi te apuci de mesterit pe la tot ce vine in jurul lui. Daca pui totul acum si apare o problema nu o sa stii de unde sa o apuci. Asa le iei pe rand si vezi ca merg, treci mai departe.

Cel putin cu blocul pus mergi lejer cu softul actual. Daca incepi cu turbo si cu alt inlet pipe si cu injectoare marite o sa fie un pic de haos pe la ECU si iar sta nenea Andea sa descifreze incotro au fugit valorile :D

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Va salut calduros cu un nou Padurar ( cel putin pentru mine)
« Reply #53 on: November 27, 2015, 19:44:55 PM »
Blocul il inchide oricum ... ideea ca e mai usor sa facem toate modificarile astea cu motoru scos de pe masina decat as te apuci dupa sa scoti iar adimsia sa faci equal fuel lines etc...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Va salut calduros cu un nou Padurar ( cel putin pentru mine)
« Reply #54 on: November 27, 2015, 21:02:24 PM »
De acord cu alea, ca si eu am stat 2 zile cu masina in service pentru ele. Vedeti voi cum faceti, dar sigur iese ok.

Răspuns: Va salut calduros cu un nou Padurar ( cel putin pentru mine)
« Reply #55 on: November 28, 2015, 01:31:35 AM »
inca un am recuperat blocul  si resturile din Bashineasa  :-\ :'(
Forester 2.5XT 5spd
Vectra c 1.9