Salut ,
Am facut si eu pentru prima data ITP-ul astazi , valabil chiar pentru 2 ani , ultima data clar.
Dar... era sa nu-l trec , noroc ca-l cunosteam pe patronul statiei.
Se pare ca am o problema cu noxele . Stiam asta lucru comun am inteles , pentru un boxer dar sa fie de la 0.2 limita la 0.5 e mai mult de dublu , din cate mi-au spus.
Acum , stiu ca topicul este despre functionarea motorului si ceva de noxe nu am gasit unde sa postez.
De la ce se poate sa am noxele asa cresctute ca ma macina asta rau de tot...?
M-am tot gandit , bujiile sunt cele originale din fabrica care au 105000 km si nu am avut timp sa le schimb , benzina nu cred ca influenteaza , este de la Mol evo 100 , ulei culmea , nu consuma, 1 mm la 600 km maxim , masurat....sau poate de la faptul ca este cu cutie automata si a facut 9 ani de Bucuresti si nici la mine nu este o naveta lunga 10 min dus - 10 min intors de la locul de munca pe DN? Nici nu am unde sa-i dau drumul la vale , azi am mers cu 110 kmh si statea la 2800-2900 rot , de ,ce sa-i fac , oricum ma astept la 2 plicuri cat de curand de pe autostrada
Aveti idee?
PS: ITP-ul trecut pe 2 ani stiti voi cum , desi nu-mi place asta.