WRX 2004
Subaru club Romania

WRX 2004

WRX 2004
« on: March 09, 2015, 15:35:25 PM »
   Salut. Sunt posesorul unui Subaru Impreza WRX,an 2004, model american. Avea admisie Injen si toba finala Prodrive. Asta m-a bucurat deoarece puteam sa o modific cum credeam de cuviinta.
   In prima faza am cumparat amortizoare reglabile, kit frane fata Ksport si BOV HKS. Un timp am stat linistit pt. ca nu mai aveam bani. Ulterior am vrut o testare pe dyno sa vad in ce stare este si in urma rezultatului vroiam sa discut despre o eventuala imbunatatire a performantelor.  M-am programat la Racing Code si in drum spre ei surpriza … mi-a “crapat” motorul pe autostrada. Pana atunci facusem toate reviziile la reprezentanta deoarece in Constanta nu stiam alt service specializat pe Subaru. Am sunat din nou la Racing Code si spre norocul meu m-a indrumat la Aeromontaj, un service in Bucuresti. Acolo am aflat ca avea montat un filtru de ulei pt. motor diesel. Uleiul si filtrul se schimbase cu o zi inainte plus ca din 2012 pana in 2014 intre revizii nu fusese nevoie sa-i completez ulei, deci nu ar fi trebuit sa cedeze. Stau si ma gandesc daca s-ar fi intamplat pe stand sau in drum spre casa… O persoana neavizata sau cu un minim de cunostinte in domeniu ar fi fost tentata sa denigreze firma, afirmand tot felul de ineptii. Cred ca e bine sa aflam cauza dupa care sa punem la zid pe cineva.
   Ulterior Sebastian de la Racing Code m-a ajutat cu piesele iar cei de la Aeromontaj s-au ocupat de partea mecanica. Piesele au fost comandate la Roger Clark : stroker kit 2.1, set garnituri, curea distributie Cosworth, pompe benzina si ulei cu debit marit, intake hose, IHI VF 34 new turbo type RA SPEC C new age, kit injectoare 850 cc, ambreiaj AP RACING, suporti motor si cutie grupa N. Intercooler frontal am cumparat de la Spa Racing Zone. Sebastian si Alex au setat-o pentru rodaj cu o putere mai mica si limitata la 4500 rot/min dupa care au facut setarea finala, tinandu-se cont de faptul ca nu am schimbat transmisia si nu ar rezista la o putere si un cuplu mari de la turatii mici. In final a ramas la 322 CP si 424 Nm.
   De-a lungul anilor am mai intrat pe forum pentru diverse informatii. Am vazut ca parerile sunt impartite despre firma Racing Code. Eu am avut o colaborare excelenta cu firma, tinand cont de faptul ca dupa comandarea pieselor am fost nevoit sa plec din tara si masina a ramas cateva luni la Bucuresti. In acest timp mi-au asamblat motorul, Sebastian a facut o parte din rodaj pe banc apoi George de la Aeromontaj a facut restul rodajului(2 drumuri pe autostrada Bucuresti-Constanta). Rezultatul colaborarii dintre cele 2 firme este masina mea de care sunt foarte multumit, deci nu am cum sa fac parte din categoria celor care sunt impotriva firmei Racing Code….
   Pana acum nu am avut intentia de a scrie pe forum, doar am citit … Acum cand am revenit acasa si am luat masina am simtit nevoia sa o prezint si sa imi spun parerea.
   Sper pe viitor sa pot schimba transmisia, un turbocharger twin scroll Tomei si o evecuare completa.
   Numai bine! Va multumesc!
   











andea79

  • *
  • 4037
Răspuns: WRX 2004
« Reply #1 on: March 09, 2015, 15:41:14 PM »
faina masina ... sa ai distractie maxima :)

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: WRX 2004
« Reply #2 on: March 09, 2015, 15:43:39 PM »
salut si bine ai venit, ma bucur sa aud ca a ajuns si sebastian sa recomande niste piese de calitate cu adevarat... in alta ordine de idei vf34 este turbina de serie 2003-2004 STI ej207, turbine de spec c ra este vf36
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

KET

  • 3920
Răspuns: WRX 2004
« Reply #3 on: March 09, 2015, 15:56:01 PM »
Bine ai venit!
Vad ca esti din Constanta. Legat de reprezentanta Subaru din CT, eu am ales de mult sa nu mai merg la ei.
Sa te bucuri de masina si poate ne si vedem, chiar daca nu impartasim aceleasi pareri legate de diverse personaje...

LE: acum am vazut sticker-ul cu subarufanclub pe parbriz. Masina a mai fost pe forum? Parca nu am vazut-o... Si masina este prezentata cu alt stroker kit pe alt site. Pana la urma ce are pe ea? Anyway, multa bafta cu masina!
« Last Edit: March 09, 2015, 16:16:13 PM by KET »

Răspuns: WRX 2004
« Reply #4 on: March 09, 2015, 20:01:13 PM »
Salut,
Masina a avut multi proprietari si poate a fost prezentata in trecut pe forum dar motorul nu era modificat. Sticker-ul era pe masina. Spune-mi te rog pe unde ai vazut-o. Eu am prezentat-o aici.
Numai bine.

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: WRX 2004
« Reply #5 on: March 09, 2015, 20:10:34 PM »
salut , cati km ai in setup de mai sus ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

KET

  • 3920
Răspuns: WRX 2004
« Reply #6 on: March 09, 2015, 20:13:54 PM »
Pe 4tuning a prezentata cu stroker kit de la RCM de 2.2
Zi-i prietenului tau, Sebatian, sa modifice acolo. Sau modifica tu aici

celalalt

Răspuns: WRX 2004
« Reply #7 on: March 09, 2015, 22:06:33 PM »
Nu cumva e masina careia i s a lustruit bara de catre cei de la Skoda Toys la Wheelsarena in 2011?
« Last Edit: March 10, 2015, 00:32:47 AM by celalalt »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: WRX 2004
« Reply #8 on: March 09, 2015, 23:24:31 PM »
Ce memorie ai Serbane... si la cate beri au fost atunci. Asa este. E aia sigur. Atunci era stock stock. Avea jantele doar si nu mai stiu daca si evacuare ceva discret.

Bafta cu masina!

celalalt

Răspuns: WRX 2004
« Reply #9 on: March 10, 2015, 00:32:26 AM »
Am 100 Tb memorie in continua dezvoltare.Adica mai uit alte diverse si fac loc perrrrrrmanent...

Răspuns: WRX 2004
« Reply #10 on: March 10, 2015, 17:25:54 PM »
 Salut Malakay,
Dupa rodaj am facut 368 Km.

celalalt

Răspuns: WRX 2004
« Reply #11 on: March 10, 2015, 17:51:32 PM »
La modul cel mai sincer,iti doresc sa tina motorul.Sa nu fie cazul ca la 1000km sa te auzim ca ceva a facut poc si motivul a fost alinierea gresita a astrelor.LA cat mai multi km!

andea79

  • *
  • 4037
Răspuns: WRX 2004
« Reply #12 on: March 10, 2015, 18:05:06 PM »
Pe langa investitia cu refacerea motorului & stuff eu mi-as lua si un cablu tactrix de monitorizat una alta - sa vad daca are/a avut knock si in general sa ma asigur ca totul este ok. Teoretic pot aparea oricand probleme (de la benzina, de la boost leak-uri, sonde/senzori murdari sau imbatraniti ... etc ... ) care nu se vad "din prima" dar daca nu sunt depistate pot conduce la engine rebuild again :)
Si daca o monitorizezi periodic si remediezi eventualele probleme din timp eu zic ca nu are de ce sa nu tina .

Răspuns: WRX 2004
« Reply #13 on: March 11, 2015, 13:54:56 PM »
O sa tina fara probleme motorul....transmisia e posibil sa cada mai degraba!!!
Am vazut masina in Bucuresti in trafic si mi-a sarit imediat in ochi....suna foarte bine evacuarea.
Acum sper sa te poti bucura asa cum trebuie de ea  ;D
« Last Edit: March 11, 2015, 13:58:58 PM by ady_viteza »
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

Răspuns: WRX 2004
« Reply #14 on: March 11, 2015, 18:53:34 PM »
Va multumesc. Poate pe viitor  ne vedem la o intalnire.

Răspuns: WRX 2004
« Reply #15 on: March 11, 2015, 22:54:20 PM »
Salut Ket
Codul este RCM 2342.   Se numeste RCM BUDGET 2.1 si are pistone forjate de alezaj 92.25 mm. Contine arbore cotit FHI Japan, pistoane Omega, biele Manley si cuzineti ACL.

KET

  • 3920
Răspuns: WRX 2004
« Reply #16 on: April 19, 2015, 18:58:10 PM »
Am vazut masina azi in trafic. Pacat ca statea la semafor si mergeam in directia opusa. As fi vrut sa dam un 1-2-3, macar... Oricum, arata bine cotetul

Răspuns: WRX 2004
« Reply #17 on: April 22, 2015, 13:38:59 PM »
   Multumesc, poate vom avea ocazia.
« Last Edit: April 22, 2015, 13:55:22 PM by mustang »

Răspuns: WRX 2004
« Reply #18 on: March 19, 2016, 20:29:09 PM »
super sa o stapanesti sanatos
« Last Edit: March 19, 2016, 20:32:00 PM by gabriel.lazar »