Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
Subaru club Romania

Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)


soho

  • 246
Multe bijuterii pe fata pamintului ,,, :))

moguai

  • 2814
frumos...
apropo, ceva clienti la a ta? vine lumea sa o vada, suna?
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

soho

  • 246
Mai suna unu altu ,,, dar nici unu ferm convins , sau cu diferite combinatii , in special terenuri :( sau cite un cazan .. de tuica :)))))

soho

  • 246
Buna !

Cit mai alerg masina asi schimba arcurile . Ce parere aveti despre lesjöfors si kayba ???

Cine si ceo incercat. Ms

Stefan

  • 620
Răspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,,
« Reply #165 on: February 20, 2015, 09:02:47 AM »
Sal. eu am pe spate kayaba de cc 2 ani si pana acum nu m-au dezamagit.

soho

  • 246
Eu am gasit Kayba in Ro , si originale la 3 zile distanta dif de pret prea mica , si nish nustiu ce sa fac ...

soho

  • 246
Pls Help !!!! De curind am schimbat pompa de benzina cu filtru de benzina+ bujii si verificat bobine + conducta de aer care intra in turbina + ulei , filtru de ulei , aer si habitaclu. Estimativ dupa vreo 2 saptamini , am pus de nevoie vreo 15 litri de benzina de la Lukoil si masina a inceput sa mearga f f f f prost , adica pina in 3000 turatii , merge innecata si da rateuri , nu trage ,..... iar dupa 3 mii trage de rupe ..... Nustiu ce sa intimplat .

Am verficat urmatoarele, am demontat pompa + filtru de benzina , debitmetru , toate filtrele , cablajele de alimentare , rampa de alimentare , senzorii de vaacum, injectoare , sonda lamda ,,,nish nu mai stiu ce am mai verficat , dar in esenta masina merge la fel ....

Are cineva vreo idee ce ar putea fi ,,,,?

Dupa mai multe scanari am primit urmatoarele erori : P0102 , P0113 , P0171 , toate ar indica amestec sarac

Thnks !! ! !  !

andea79

  • *
  • 4033
Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
« Reply #168 on: May 01, 2015, 11:20:24 AM »
porneste usor/la prima cheie masina dupa ce sta mai multe ore/o noapte de exemplu ?
daca nu porneste ca inainte e un indiciu ca undeva pe traseul de alimentare (o-ring pompa ?) se pierde presiunea de benzina ....

daca a mers ok si a apucat-o doar dupa ce ai pus minunata benzina Lukoil incearca sa faci plinul cu benzina buna (omv 100 ?) si sa resetezi ECU (scoti bateria cateva minute) ...

daca ai schimbat lambda 1 verifica sa fie montata etans, sa nu intre aer din alte surse deoarece lambda masoara oxigenul ramas dupa ardere si daca intra oxigen (aer) din exterior toata masuratoarea se da peste cap ...

maf-ul este montat cum trebuie ? in sensul sa nu fie pus cumva invers ...
« Last Edit: May 01, 2015, 11:28:16 AM by andea79 »

soho

  • 246
Porneste f greu , si la prima cheie si la toate ,,, Unde ar putea pierde presiune ? am masurat presiunea care vine din pompa , pare OK , dar mai am dupa asta un regulator de presiune ,,, dupa ala nu am incercat.

Am pus benzina OMv 100 si Petrom 101 + un aditiv , si la fel ....

andea79

  • *
  • 4033
Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
« Reply #170 on: May 01, 2015, 11:38:54 AM »
eu am avut probleme la un moment dat cu un o-ring de pe pompa -> acolo unde pompa se "infige" in suportul de plastic este un o-ring care daca nu etanseaza ok .... broblem

din punctul meu de vedere pot fi 3 cauze principale: alimentarea (din pacate nu avem sensori sa monitorizam nimic pe partea asta), maf-ul si/sau lambda 1

la alimentare -> verificare manuala :)
la maf -> te-ar ajuta daca ai ceva cablu/soft cu care sa vezi ce voltaj primesti de pe maf (verifica sa fie mufa indesata bine, orientarea maf-ului sa fie ok si eventual incearca sa pornesti masina si cu mufa de maf scoasa sa vezi daca e mai rau sau mai ok)
la lambda -> la fel, te-ar ajuta monitorizarea datelor, fuel trims-urile ... etc ...

soho

  • 246
pompa am desfacuto , toate oringurle sunt noi , OEM , etaseaza f bine .

In ceea ce priveste mafu = am scos mufa din el cind masina mergea la relantiu si sa oprit . ceea ce rezulta ca lucreaza , pe cablurile de alimentare paremise da 12 v si pe altu 7 v ,, ceva de genu dat.

sonda am verificato pe tester , da valori normale.

azi mio venit un Maf nou ,, si lam cuplat si la fel face ,,,,

mai verific azi odata alimentarea dupa regulatoru ala de presiune.


andea79

  • *
  • 4033
Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
« Reply #172 on: May 01, 2015, 11:49:58 AM »
sigur e pus maf-ul bine ? :) intreb pentru ca am vazut si maf pus invers (daca e prins in 2 "piulitze" poate fi pus in 2 moduri dar numai unul e corect)
si nu ai pe undeva o problema de etansare pe unde sa traga aer nemasurat ?

oricum, primele 2 coduri de horoare sunt "Maf sensor low input - 102" si "IAT sensor high input - 113" adica legate de maf (ca acolo este si IAT sensor) -> poti testa cu maf-ul si in alta pozitie / invers ?
« Last Edit: May 01, 2015, 12:00:24 PM by andea79 »

andea79

  • *
  • 4033
Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
« Reply #173 on: May 01, 2015, 12:06:05 PM »


asta este maf scalingul si IAT scalingul la Subaru legacy 2008 2.5, deci intrebare stupida: nu cumva au iesit firele din mufa si le-ai pus invers (sau mufa invers dar nu stiu daca este posibil) ?
daca te uiti la relanti maf-ul ar trebui sa returneze voltaj mic (aprox. 1 V) si IAT-ul voltaj in functie de temperature oricum mult mia mare ca 1V, si daca sunt invers rezulta exact mesajele tale de eroare :)

soho

  • 246
Ce ar insemna sa fie pus i modul corect ? e o singura pozitie din cite stiu eu , adica ar fi cu mufa spre botul masinii si ivers .

soho

  • 246
La mine este 2,5 turbo , 2005 , legacy , si dupa primele masuratori , mio dat pe un fir 12 v si pe altu vreo 7 v , nu prea ai cum sa incurci firele sau mufa ,, este cu niste sine la mine .

andea79

  • *
  • 4033
Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
« Reply #176 on: May 01, 2015, 12:15:57 PM »
stiu ca sunt sigurante si nu prea ai cum sa le incurci - de aia am si zis intrebare stupida :)
dar logica (chiar daca cu valori diferite) este la fel si pe maf scalingul si iat scalingul de turbo, ambele cu valori intre 0 si 5 V (si la mine la 2.5 turbo este asemanator ) si avand in vedere codurile de eroare mi-a venit intrebarea :)


andea79

  • *
  • 4033
Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
« Reply #177 on: May 01, 2015, 12:28:16 PM »
Ce ar insemna sa fie pus i modul corect ? e o singura pozitie din cite stiu eu , adica ar fi cu mufa spre botul masinii si ivers .

da, la asta ma refer, fiind prins in 2 locuri poate fi pus cu mufa intr-o parte sau in cealalta iar in interior orientarea se schimba ...

(presupun ca ai pus piese OEM unde le-ai schimbat - nu inteleg clar daca ai schimbat conducta de aer ce intra in turbo sau doar ai verificat-o)
« Last Edit: May 01, 2015, 12:33:11 PM by andea79 »

soho

  • 246
Ce ar insemna sa fie pus i modul corect ? e o singura pozitie din cite stiu eu , adica ar fi cu mufa spre botul masinii si ivers .

da, la asta ma refer, fiind prins in 2 locuri poate fi pus cu mufa intr-o parte sau in cealalta iar in interior orientarea se schimba ...


dupa cite pare cablaju , ar trebui sa fie cu mufa spre botul masinii , dar incerc in ambele pozitii.





andea79

  • *
  • 4033
teoretic asa este ok cu mufa spre fata masinii ... am mai gasit pe net cu aceleasi probleme cauzate de furtunele de alimentare (tur, retur ...) puse invers ...
e distractiv la tine ca ai "umblat" in toate locurile :)