Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
Toggle navigation
Subaru club Romania
Home
Help
Search
Login
Register
Login
Register
×
Close
Login
Remember me
Subaru club Romania
Jurnale de bord
Legacy & Outback
Legacy/Outback IV (2004-2009)
Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
+
Print
Pages:
1
2
3
4
[
5
]
6
7
8
9
10
Go Down
Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
184 Replies
48078 Views
celalalt
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #80 on:
April 02, 2014, 10:32:40 AM »
Dar care e problema?Ca am pierdut firul...
Logged
andrei0241
3844
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #81 on:
April 02, 2014, 10:56:26 AM »
Niste cauciucuri luate anul trecut eu nu le'as schimba anul asta, mai ales dupa un rulaj de 5k km. Si probabil nici urmatorul sezon decat daca au sensibil uzura sau un DOT mai vechi de 5 ani
Logged
My 07 Forester 2.5 XT
moguai
2814
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #82 on:
April 02, 2014, 11:24:53 AM »
omul are deja pe masina gume de vara 225 45 17 de anul trecut - probabil asa a cumparat masina. in talon are 215 45 17. nu e hotarat daca sa mearga cu astea sau sa si ia ca in talon, altele.
Logged
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.
andrei0241
3844
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #83 on:
April 02, 2014, 11:39:34 AM »
A fi pe masina de anul trecut cu a fi fabricate anul trecut nu e acelasi lucru
Logged
My 07 Forester 2.5 XT
celalalt
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #84 on:
April 02, 2014, 13:49:55 PM »
Pai si care e intrebarea pana la urma?
Logged
andrei0241
3844
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #85 on:
April 02, 2014, 14:04:44 PM »
Una mai mult retorica, dupa parerea mea: sa le lase p'alea de 225 pe masina sau sa ia altele de 215, dimensiunea oficiala
Logged
My 07 Forester 2.5 XT
soho
246
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #86 on:
April 02, 2014, 23:09:46 PM »
Fabricatie cauciucuri sf anului 2010 ,
azi am facut marele pas ,,, miam pus cauciucurile de vara pe masina , bine inteles cu un pic de azot
,,, parca este alta masina.
o sa vad cum se comporta la viteza mai mare , si bine inteles revin cu poze dupa ceam vopsito integral
o zi faina !!!
cu respect !
Logged
andrei0241
3844
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #87 on:
April 03, 2014, 00:37:23 AM »
Un pic de azot (vreo 78%) ar fi avut oricum
Logged
My 07 Forester 2.5 XT
KET
3920
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #88 on:
April 03, 2014, 09:41:27 AM »
Bag-o pe curbe cu viteza mare ca s-o vezi exact cum sta si care e diferenta.
Pe autostrada nu e nicio smecherie.
Distractie placuta.
Logged
Subaru B9 Tribeca [2006]
Subaru Impreza WRX STi [2009]
celalalt
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #89 on:
April 03, 2014, 09:47:05 AM »
Nu e nicio diferenta daca pui azot sau aer sau ce o iesi din compresor.Problema e cu condensul.Si ca sa pui numai azot,trebuie sa scoti intai tot aerul din cauciuc.Si cum poti sa faci asta?
Logged
KET
3920
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #90 on:
April 03, 2014, 10:03:30 AM »
Nu exista nicio diferenta intre comportamentul azotului si a aerului comprimat, atata vreme cat nu exista umezeala, adica atunci gazele sunt uscate. Dar apa este prezenta in aerul comprimat. Normal, la temperaturi scazute apa ocupa un volum mai mic, dar o data ce creste temperatura, apa se transforma in vapori si volumul creste.
Deci, variatile de temperatura si presiune sunt mai mari in cauciucurile umflate cu aer comprimat decat in cele umflate cu azot. Chiar daca nu scoti chiar tot aerul...
Logged
Subaru B9 Tribeca [2006]
Subaru Impreza WRX STi [2009]
celalalt
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #91 on:
April 03, 2014, 10:15:26 AM »
Logged
moguai
2814
Rãspuns:
«
Reply #92 on:
April 03, 2014, 10:24:35 AM »
Asta cu azotul e luata de prin f1, daca nu ma insel...
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Logged
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.
KET
3920
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #93 on:
April 03, 2014, 11:00:49 AM »
Celalalt, filmuletul zice exact acelasi lucru zis si de mine. In Formula 1 se practica dar la colt de strada nu au echipamentele necesare "umplerii" anvelopelor cu Nitrogen pur.
Oricum, eu voi continua sa-mi bag Nitrogen in anvelope.
Hai ca i-am poluat topicul destul lu' soho.
Logged
Subaru B9 Tribeca [2006]
Subaru Impreza WRX STi [2009]
celalalt
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #94 on:
April 03, 2014, 13:01:09 PM »
Pai asta am si zis.Nu ai cum sa bagi azot pur.Poate decat sa fie doua valve.Pe una intra si pe una iese,pana iese numai azot.La ce fac vulcanizarile si ce asteptari avem,nu e nicio diferenta intre aer sau azot.Exact cum spune si celebrul in filmulet.
Logged
soho
246
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #95 on:
April 04, 2014, 18:08:21 PM »
....
sincer sa zic , parerile sunt impartite in ceea ce priveste azotu , dar servisu asta la care merg eu , imi face mai intai vaccum si apoi baga azot ,,, nustiu cit de pur este , dar totusi nu se compara cu cel bagat direct din compresor! cel putin asa cred .
....
Logged
BOXER
2352
+
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #96 on:
April 04, 2014, 22:01:56 PM »
Azotul este o pacaleala a vulcanizatorilor care doresc sa mai ciupeasca niste bani de la oameni.
Daca vrei sa intretii bine masina, incearca sa respecti cat mai mult prevederile manualului.
Referitor la partea cu vidarea anvelopei, da-mi voie sa am indoieli.
Logged
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT
Subaru Da, Lego Nu.
celalalt
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #97 on:
April 04, 2014, 22:47:24 PM »
Pai asta ar presupune sa ti scofalceasca anvelopa pana se lipeste toata de janta.Vacuumarea se face prin eliminarea completa a aerului din sau de sub.E presiune negativa practic.Deci imposibil de facut cu o anvelopa.Cu o camera poate....
Logged
soho
246
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #98 on:
April 11, 2014, 23:20:10 PM »
Problema cu Azotul e destul de delicata ,,, din punctu meu de vedere ,, si totusi actuala , Eu asi merge pe ideia , daca in avelopa aerul este uscat , toate sunt K , dar daca se umezeste ,,atunci deja apar acele differente.
Logged
celalalt
Rãspuns: Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
«
Reply #99 on:
April 11, 2014, 23:52:50 PM »
Ceea ce creaza o problema de la un semafor la altul.
Logged
+
Print
Pages:
1
2
3
4
[
5
]
6
7
8
9
10
Go Up
Subaru club Romania
Jurnale de bord
Legacy & Outback
Legacy/Outback IV (2004-2009)
Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
Jump to:
===> Legacy/Outback IV (2004-2009)