Outback 2.0D
Subaru club Romania

Outback 2.0D

Outback 2.0D
« on: October 04, 2013, 09:49:02 AM »
Salut tututor,
Sant fericitul posesor al unui Outback diesel (cam de peste 3 ani) si am intrat proaspat in club Subaru . Pentru ca de ceva timp am dat de necaz cu motoroul apelez la voi, poate ma puteti indruma spre o solutie.
Am citit  pe forum si se pare ca nu sunt singurul care are probleme cu motorul diesel mai ales "la rece".
Am luat masina in 2010 cu 15km la bord (deci aproape noua) iar acum avem 179.000 km.  Masina e fabricata in 2009.
Primele zgomote au aparut pe la 100.000 km cand temperatura de afara era sub 5 grade. Fum alb la pornire, vibratii in motor si batai - efectiv clacanit, mai ales daca incepa sa fie turat motorul. Am vizitat dealurul si dupa o privire lunga, mecanicul sugereaza sa-i facem o "ivatare de injectoare".  Doua saptamani a fost Ok dupa care simtomele au revenit. De atunci si pana acum, am vizitat 2 dealeri autorizati Subaru , au facut 5-6 "invatari ale injectoarelor" si pe desupra un update de soft. Am scapat de fumul alb insa motorul la rece tot "clancane".
Ce ma face confuz este ca un deler zice la motorul trebuie sa fie cald pentru invatarea injectoarelor iar celalalt zice ca se face la rece ...
Care credeti ca solutia, sa schimb injectoarele, serviceul sau motorul?

Mutumesc in avans pentru sfaturi si toate cele bune!
« Last Edit: October 04, 2013, 10:08:57 AM by sica20 »

gxg dra

  • 29
  • subaru forester 2011, mai nou
Răspuns: Outback 2.0D
« Reply #1 on: October 04, 2013, 10:12:18 AM »
Salut,

In ce service ai efectuat operatiunea de " reinvatare injectoare"?

Răspuns: Outback 2.0D
« Reply #2 on: October 04, 2013, 10:37:07 AM »
Buna,

Ei la AUTO KINO , Brasov (dealer&service Subaru). :-\

gxg dra

  • 29
  • subaru forester 2011, mai nou
Răspuns: Outback 2.0D
« Reply #3 on: October 04, 2013, 11:04:21 AM »
Am patit si eu aceeasi problema acolo, eram curios daca si altii au avut " aceeasi soarta".
Iti recomand, daca poti, sa ajungi la SMT in Bucuresti. Contra unei sume modice, ( pana in 150 Ron) am facut " reinvatarea" corect.
Pentru reusita operatiunii, trebuie indeplinite mai multe conditii de temperatura, nu doar cea a motorului.
Ca idee, temperatura in motor trebuie sa fie 80 grade, dar cea a motorinei 60 grade. Altfel, operatiunea reuseste doar partial, si ramane acel " tacanit" specific injectorului necalibrat. ;)


Răspuns: Outback 2.0D
« Reply #4 on: October 04, 2013, 11:20:19 AM »
La SMT am facut un update de soft anul asta. Era bine daca rezolvam si partea de invatare insa, asa cum ziceai , chiar daca era vara, motorina nu era destul de fierbinte si nu s-a facut. MULTUMESC de sfat!! Incerc sa-i mai vizitez pe cei de la SMT.
« Last Edit: October 04, 2013, 11:30:47 AM by sica20 »

Răspuns: Outback 2.0D
« Reply #5 on: October 19, 2013, 23:12:28 PM »
Salut,
Am Outback diesel 2.0 model 2010.
Eu am facut recalibrarea injectoarelor in jur la 30.000 km, acum am cca 48.000 km si n-m mai intalnit nici o problema.... Recalibrarea am facut-o la SMT si a fost totul in regula. Oricum, am inteles de la baieti ca ei o fac by default la fiecare 30.000 km...
Bafta.
Subaru Outback 2.0D MY2010(2011) M6