Subaru Levorg - conceptul
Subaru club Romania

Subaru Levorg - conceptul

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #160 on: June 30, 2015, 14:43:49 PM »
"This would be a significantly improved car with a conventional automatic or manual transmission"

Din titlu se deduce ca asta si-ar dori cei ce au testat maisna, dar vorba ta, nu reiese din articol daca va veni sau nu cu o cutie manuala...

Din titlu si articol inteleg ca asta a fost disponibil pentru testarea la care au participat. Dar in stiri anterioare se vorbea ca vor aduce si manuala. Poate intai sa o lanseze cu CVT si dupa jumatate de an sa bage si un MT?

Trebuie sa stiu daca ma apuc sa fac vagonul asta ca nou sau mai bine ma pregatesc de Levorg :D

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #161 on: June 30, 2015, 15:28:14 PM »
si eu am aceeasi dilema :) sa fac FXT ul ca nou , sau sa ma pregatesc de un Levorg de 1,6 turbo... dar daca sare de 30 mii nu cred ca ma bag...
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

moguai

  • 2814
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #162 on: June 30, 2015, 15:43:54 PM »
ei ziceau 25k lire pret pt cel testat. sigur sare de 30k in echiparile mai bune, de obicei sunt 3 maxim 4 la subaru. unde mai pui ca SMT isi pune si un adaus consistent...

ma uitam mai devreme pe noul superb, 2.0 tsi 280cp, dsg 4x4 si 36k, bine dotata :)
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #163 on: June 30, 2015, 16:07:52 PM »
hmm...nu o sa dau 36 mii pe o skoda...never ever...
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #164 on: July 01, 2015, 07:57:21 AM »
Probabil. Ideea e ca acum parca sunt mai multe alternative daca vrei o masina noua. Mondeo are wagon 4x4 si Mazda 6...etc
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

marr

  • 2257
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #165 on: July 05, 2015, 14:56:46 PM »
YEAP !
In Germania a aparut oferta pentru Levorg !
Sunt 3 vaersiuni de echipare: Trend / Confort / Sport, iar preturile sunt ... 28.900 / 31.400 / 34.900 Euro - cu TVA de 19 % inclus.
La noi, cel mai probabil va fi cu cca. 2-3000 Euro mai scump ....
O singura motorizare: 1.6 DiT ( 170 CP / 250 Nm), o singura transimisie - CVT, un demaraj ... decent ( 0-100 - 8,9 s), consumul mediu in jur de 7 l/100 km.
In toate variantele cutia are SI-Drive ( doar doua moduri, indiferent de model ) si in nicio varianta de echipare nu vad a fi disponibil sistemul Eye-Sigth.

Nu stiu ce sa zic - mi se pare scumpa si parca-i lipseste ceva ....
Poate deveni interesant in urmatoarele conditii:
1. Cu motorul de 2.0 la un pret similar
2. Cu transmisie manuala - ramanand cu motorul de 1.6 si pornind de la cca. 25-26k Euro;
Desi am asteptat acest model, NU as fi dispus sa dau ~ 35k Euro pe varianta medie de echipare .

Pentru cei interesati, gasiti aici lista de preturi, date tehnice si dotari: http://www.subaru.de/der-neue-subaru-levorg.html


ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

moguai

  • 2814
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #166 on: July 06, 2015, 10:51:25 AM »
mda, nici eu nu l`as lua daca trebuie sa dau 35k pe o echipare decenta.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #167 on: July 06, 2015, 11:59:05 AM »
Eu si Razvan am decis ca mai bine ne vopsim masinile :D

Ideea e ca evident preturile se vor mai duce in jos dupa 6 luni sau 1 an. Probabil cele pe stoc se vor da mai ieftin. Dar oricum, avand CVT e mort din nastere. Da, au revizuit softul sa ai o plecare mai puternica de pe loc, dar odata ajuns la 5k sta acolo si se plafoneaza. Accelereaza ca trenul.
La 22k echiparea confort minim si cutia manuala mai ziceam ca poate bag un credit.

Ei vor sa o compare cu Mazda 6 si poate nu ne dam noi seama de dimensiuni, dar mie mi se pare un Impreza break, deci ar concura cu Mazda 3 poate si cu Focus nu cu Mondeo.

PS: E mai lunga cu 29cm decat break-ul meu. Teoretic e maricica, dar dupa standardele de astazi, masina mea e cat un hatchback :D Si sa nu uitam ca acum toate au barele super mari pentru o protectia mai buna.
« Last Edit: July 06, 2015, 12:06:24 PM by MihaiFlorescu »

moguai

  • 2814
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #168 on: July 06, 2015, 13:25:43 PM »
da, e mai scurta fata de mazda6 si ce am enumerat eu acolo, wagon cu 4x4. cam cu 15 cm mai mica fata de "rivale"
insa, pretul e la fel sau chiar mai mare, am vazut mondeo cu ~30k in echiparea titanium care iti da cam tot ce`ti trebuie. bine e 2.0 180cp diesel. sa nu zic de superb cu 2.0 tsi si 280cp ca e 36k
cat de fan ai fi, e greu sa`l alegi asa instant.
« Last Edit: July 06, 2015, 16:03:37 PM by moguai »
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #169 on: July 09, 2015, 13:48:57 PM »

E interesant si imbucurator sa citesc toata discutia de aici, inceputa in 2013, cand Levorg era doar proiect. Cand o sa apara, daca va fi ca in imaginile de prezentare, cu ce seamana de fapt, pe cine inlocuieste sau daca e vreo fuziune ori o nevoie noua, ce motorizare va avea dar mai ales cat o sa coste ?

Marr a publicat deja informatiile oficiale despre pret si dotari, sunt aceleasi care ne-au parvenit si noua,  deci aici nu am deocamdata completari. Ceea ce e tot oficial e ca noi o sa avem masina in toamna (Lapis blue Pearl sau Pure Red, vom vedea), am mai spus-o in topicul in care ne-am “cunoscut” sau ne-am facut mai bine cunoscuti in actualitate.

Levorg are un motor nou (modern si economic) si evident multe dotari dintr-o era actuala, ca avantaj fata de Impreza break daca ar fi sa facem asocierea, care pare totusi cea mai fericita. E fain ca e o idee noua - nu tocmai un concept nou. Noi am zis ca e un WRX break, pentru ca asemanarea inlatura orice confuzie; etimologic (LEgacy reVOlution touRinG) s-ar vrea un Legacy tour revolutionat, deci cu gabarit redus si mai sport. De ce nu e mai inalt, de ce nu e mai mare, de ce e prea mare, de ce nu e MT, de ce nu e diesel, de ce e asa scump? Sa lamurim mai intai ca nu il comparam cu Superb, iar cu Mondeo cu de toate nu il punem nici macar in aceeasi clasa, sa nu mai pomenim de 4x4 Vs Ford daca tot suntem pe forum Subaru fan. Ca optiune, bineinteles ca fiecare are calcule si afinitati, dar vorbim acum de o lansare de model nou, deci nici de sh n-as vrea sa dezbat, fie el Outback.

Pe Lovorg il comparam cu Golf Variant, Mazda 6 (nu 3), Volvo V60, Audi A4 Avant, Skoda Octavia Combi, Opel Insignia Tourer. Asadar, ca oferta de preturi a oricui din lista de mai sus si la o configurare cu 4x4, roti pe 18’’, trapa, xenon, Navi etc, gasim ceva in banii astia?..eu nu cred. Si oricat de subiectiv as fi, si oricat as zice ca dau niste bani doar pt ca am mare incredere in cele 6 stele de pe volan, atuurile le stiu bine, iar pretul chiar nu bate la ochi..poate la usa.

Si nu uitati ca in septembrie (avem mari sperante ca) va fi aici, poate o sincronizam cu intalnirea despre care a vorbit Sese, invitatia de fapt, la kart in Prejmer. Nu am uitat si o sa mai pomenim de asta.

moguai

  • 2814
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #170 on: July 09, 2015, 14:28:29 PM »
asa e, nu comparam cu superb sau mondeo care teoretic sunt o clasa mai sus. dar la pret par ca ar fi din aceeasi.
pana la urma totul se rezuma la cati bani ai, si daca iti permiti sa dai 35000+ eur pe o masina, apar mai multe variante chiar si din clase teoretic superioare. echipari mai bune samd.
eu eram/sunt chitit pe Levorg pt la anul (daca nu ma scap la STI intre timp) insa la banii aia, posibil sa ma reorientez.

apropo, octavia wagon in echiparea de top L&K cu 1.8 tsi, 4x4 si DSG e 29k max, daca retin bine. Levorg sigur sare de 35k in echiparea completa la noi in RO.
nu pune autokino preturile astea, inteleg f bine de ce Subaru e mai scumpa din start fata de rivalele europene insa na, mai judeci si cu buzunarul. nu doar cu sufletul :)
« Last Edit: July 09, 2015, 14:34:29 PM by moguai »
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #171 on: July 09, 2015, 14:56:43 PM »
Cum mai vorbeam si cu un coleg de forum. Subaru e mai scump la achizitie dar la un plan lung de viitor costurile sunt mai mici cu reparatiile/intretinerea fata de competitie unde am auzit ca la 1.4 TSI pe la 120k deja ai in vizor turbo si set motor. Pana si la Logan piesele se fac acum in India si Maroc si costa mai mult decat te-ai astepta pentru o asa masina.

Numai ca toata ideea este sa iei Subaru de nou si sa stii sigur ca o sa il tii nu 5, insa 10 ani. Atunci da, zici ca ai grija de el si ca o sa te tina negresit.

Acum apare insa si problema motorului nou si lumea e putin reticienta pana isi dovedeste fiabilitatea. Sa nu uitam ca mai toti posesorii de diesel de pe forum au schimbat motorul. Si s-a cam dus vorba in targ, sa zic asa.


Sper sa mearga treaba si sa se vanda cat mai multe Levorguri. Si de ce nu, sper sa ajung sa il testez si eu sa ma lamuresc daca au imbunatatit sau nu CVT-ul, desi dupa prima runda de teste in Europa jurnalistii au zis ca ii taie din dinamica.
Poate ca am ramas noi invechiti si credem ca fiecare bucata de drum e parte dintr-un raliu.

Dar daca Subaru incearca sa schimbe imaginea asta cu cea a unui producator de masini sigure si relaxante, sa ne reamintim ce a facut grupul Fiat cu Lancia si unde a ajuns marca.
« Last Edit: July 09, 2015, 14:58:20 PM by MihaiFlorescu »

moguai

  • 2814
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #172 on: July 09, 2015, 15:56:03 PM »
ca sa ne mai destindem

pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #173 on: July 09, 2015, 15:59:36 PM »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #174 on: July 09, 2015, 16:19:50 PM »

Sese

  • 484
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #175 on: July 10, 2015, 22:28:37 PM »
(apropo, octavia wagon in echiparea de top L&K cu 1.8 tsi, 4x4 si DSG e 29k max, daca retin bine. Levorg sigur sare de 35k in echiparea completa la noi in RO.
nu pune autokino preturile astea, inteleg f bine de ce Subaru e mai scumpa din start fata de rivalele europene insa na, mai judeci si cu buzunarul. nu doar cu sufletul )

Vroiam sa fac un comentariu in legatura cu sufletul si buzunarul si sa spun ceva despre comparatia Subaru/ Ford, Opel, Skoda sau altele din astea -consumer.
Insa de curiozitate am intrat pe Skoda.ro si am configurat o Octavia L&K 1,8 Turbo cu 4x4 si DSG. Am pus navigatie, trapa, scaun electric sofer, camera video spate, parbriz incalzit, pregatire Bluetooth, toate optionale si mi-a dat 35000 de euro. Incercati si voi.

Cati din cei de aici ar prefer Skoda Octavia in loc de Levorg la aceiasi bani?

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #176 on: July 10, 2015, 23:15:28 PM »
Insa de curiozitate am intrat pe Skoda.ro si am configurat o Octavia L&K 1,8 Turbo cu 4x4 si DSG. Am pus navigatie, trapa, scaun electric sofer, camera video spate, parbriz incalzit, pregatire Bluetooth, toate optionale si mi-a dat 35000 de euro. Incercati si voi.

Cati din cei de aici ar prefer Skoda Octavia in loc de Levorg la aceiasi bani?


eu sigur nu :)
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #177 on: July 13, 2015, 00:18:00 AM »
Din pacate am condus CVT-u ala de Suzuki si Subaru (nu levorg) si e absolut oribila... Plus ca motorul ala de pe Levorg nu ma atrage deloc, momentan, raman la Foresterul meu :D
Because Subaru, thats why.

Sese

  • 484
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #178 on: July 13, 2015, 08:25:58 AM »
Din pacate am condus CVT-u ala de Suzuki si Subaru (nu levorg) si e absolut oribila... Plus ca motorul ala de pe Levorg nu ma atrage deloc, momentan, raman la Foresterul meu :D

De Suzuki si Subaru? Ce treaba are Suzuki aici? CVT mai foloseste Honda, Toyota, Infinity si Audi. Si in ce sens nu te atrage? Esti printre cei care l-au condus deja? Ce masina ai condus cu CVT? Sau nu te atrage prin prisma cifrelor?
Pentru cei care nu stiu, motorul asta de 1,6 este foarte modern, are injectie directa de benzina, turbina este de tip twin scroll si este si foarte curat. Sigur ca toti ne-am fi dorit 2,0 de 300 de cai insa in Europa va fi greu de adus asa ceva din considerente de noxe.

Si am mai auzit pe cineva pe aici avansand un pret de 21-22000. Hai sa fim seriosi, cate masini integrale, cu exceptia Duster-ului si al lui Suzuki, ca tot s-a pomenit pe aici, mai gasesti sub 20.000?

Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #179 on: July 13, 2015, 13:26:40 PM »
Am condus Suzuki Kizashi 2.4 4x4 acu vreo 2 ani (tipu care mi-a facut scaunele are unul) si trage mai slab ca si un 156 2.5v6 cu care eram obisnuit si care nu mai are nici 190cai.
Si am condus WRX-u asta nou cu CVT care e la fel de jenant ca si Suzuki-u.

P.S. Ungurii au deja STi-ul nou la vanzare, nu am apucat sa-l conduc dar pretul de plecare e 42500euro... sincer mi se pare prea scump :/
« Last Edit: July 13, 2015, 13:35:22 PM by victor.p »
Because Subaru, thats why.