Pana nu ajungem NOI sa codnucem masina asta, diversele review-uri sunt pur si simplu cu titlu de inventar.
Am observat si eu ca in presa auto germana, indiferent ce cu cine testeaza si compara, in final alea nemtesti ies number one ! Si, daca e vorba doar de modele produse in Germania ( ex. Ford, Opel, VW, etc) de regula cele din grupul VAG ”ies” pe primul loc.
Revenind la Levorg - l-am vazut si pipait si eu in showroomul AutoKino.
Masina e faina ... dar nu cred ca este pentru mine ! Pentru mine ar fi mai degraba un Outback !
Si asta si daca ar fi sa vorbim strict de garda la sol. Da, stiu, este o masina de sosea, probabil va sta exemplar pe drum, DAR, de multe ori eu am treaba prin zone unde o garda la sol de 13 cm provoaca emotii ...
Altfel, materialele sunt de o calitate mult peste ce am eu in Forester, scaunele sunt foarte fain profilate, volanul este superb !
Un alt minus aparent ar putea fi spatiul pentru picioare la locurile din spate. Dupa ce mi-am ”potrivit” scaunul soferului pe masura mea ( 1.90 m / 100 kile), in spate mi s-a parut a ramane un spatiu destul de mic. Nu mai mare decat la Civicul pe care-l folosesc actualmente.
In schimb portbagajul este ENORM !
Din punctul meu de vedere, as fi renuntat la 10-15 cm din lungimea portbagajului pentru mai mult spatiu pentru piciaorele celor din spate.
Dar eu circul 90 % din timp singur in masina iar in portbagaj duc maxim o servieta si o gentuta cu aparatura.
Cand plecam in concediu, important e portmoneul cu cardurile - bagajele ( neavand copii mici) intre lejer in doua trolere, doar plecam in concediu o saptamana nu ne mutam !
Dar tot sunt foarte curios sa vad cum sta pe drum, cum trage motorul si cum se ”simte” cutia. Este foarte posibil sa ”ma dea pe spate” si sa inchid ochii la unele neajunsuri oe care le-ar putea avea masina.