Subaru Levorg - conceptul
Subaru club Romania

Subaru Levorg - conceptul

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #280 on: October 19, 2015, 18:01:05 PM »
Mi se pare cel mai relevant test de pana acum. Motorul se aude bine din interior cand e turat, pare sa accelereze foarte bine pana la 60-80 dupa care incepe sa se simta ca e doar un 1.6 dar e decent cum se comporta cutia.

Interesant ca nu au picat aceste cutii dupa ce spune nenea, poti sa ii dai full throttle pe manual fara sa o turezi la maxim si imi place ca iti arata presiunea in turbo si temperatura uleiului.

moguai

  • 2814
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #281 on: October 19, 2015, 18:10:34 PM »
sa vedem si preturile finale la AK.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #282 on: November 09, 2015, 17:08:23 PM »





adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #283 on: November 09, 2015, 17:13:49 PM »

marr

  • 2257
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #284 on: November 09, 2015, 20:06:20 PM »
Ahaaa !
Deci a ajuns intr-un final la Brasov !
Vineri sunt acolo cu Foresterul pentru un fine ( si sper, final) tuning si-l pipai si eu !!!
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #285 on: November 10, 2015, 06:31:19 AM »
Pipăitul e cinci euro.  ;D

marr

  • 2257
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #286 on: November 10, 2015, 09:09:21 AM »
OK !
Sa-i considere atunci avans pentru una noua !  ;D
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #287 on: November 19, 2015, 17:40:35 PM »
[ Invalid YouTube link ]

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #288 on: November 24, 2015, 11:47:51 AM »
Mult asteptatul test. Printre cei mai buni la testare cei de la Autogefuhl, dupa parerea mea.


Sese

  • 484
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #289 on: November 25, 2015, 09:57:08 AM »
"Mult asteptatul test. Printre cei mai buni la testare cei de la Autogefuhl, dupa parerea mea." ?

Mihai, pai din patria national-socialismului ti-ai gasit si tu sa cauti un test? Ai auzit de conceptul " wir sind die Beste"? Tie ti s-a parut un test obiectiv si documentat?

Sigur ca este ok ca Lupo sa se cheme Up, Bora Jetta si GLK sa se transforme in GLC dar este o mistake sa schimbi numele unui Legacy ( confuzia de modele e evidenta la prezentator, probabil acronimul numelui l-a derutat) cu unul nou, pentru ca iti trebuie " so many years to make a name".

Si mai departe, "engine could be sportier ", suspension and steering sunt pe " confort side " si interiorul " cannot compete ".

Ti se pare o testare buna?

Asta imi aminteste de un test facut de alti nemti, AMS, acum cativa ani cand au comparat minunea germana Tiguan cu noii veniti Subaru XV, Mazda CX5 si Honda CRV.  Tiguanul de 8 ani si-a luat bataie de la toti la toate capitolele masurabile big time, inclusiv la pret, dar la sfarsit a iesit castigatorul pentru " o mai buna sustinere laterala a scaunelor ".

Ce ai postat tu nu este o testare, este parerea unui prezentator de emisiune TV. In varianta asta accept subiectivismul.




moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #290 on: November 25, 2015, 10:02:00 AM »
Corect. Aceeasi impresie imi lasa si testele din UK, foare biased. Tot ce testeaza ei e bun sau prost dar in nici un caz peste Ford, ca e Fiesta, Mondeo sau Kuga.

Sent from my D6633 using Tapatalk

pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #291 on: November 25, 2015, 10:21:19 AM »
Eu i-am urmarit indeajuns de mult timp ca sa imi fac o parere despre stilul si obiectivismul/subiectivismul lor.

La fel cum lauda si critica Subaru o fac si cu marcile nemtesti si niciodata nu se spune ca e mai buna una sau alta per total. Puncteaza clar la toate capitolele unde se afla masina in clasa ei.

Si omul ala a condus mai multe masini decat noi toti la un loc. Daca te uiti, o sa vezi ca au si 3-4 teste pe saptamana, deci normal ca are termen de comparatie.

Cat despre confuzie privind numele, chiar si Subaru a spus ca Levorg este noua generatie de Legacy de dupa 2008 pentru pietele care au apreciat cel mai mult acel model si nu s-au impacat cu obezitatea noilor generatii destinate pietei americane.

Si nu trebuie luat totul chiar ad litteram. Evident ca lui i se pare scaunul sus la 1.86 dar mie la 1.74 o sa mi se pare numai bun.
Poate un termen mai bun ar fi "prezentare" si nu "testare".

Sese

  • 484
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #292 on: November 25, 2015, 12:01:45 PM »
Eu i-am urmarit indeajuns de mult timp ca sa imi fac o parere despre stilul si obiectivismul/subiectivismul lor.

La fel cum lauda si critica Subaru o fac si cu marcile nemtesti si niciodata nu se spune ca e mai buna una sau alta per total. Puncteaza clar la toate capitolele unde se afla masina in clasa ei.

Si omul ala a condus mai multe masini decat noi toti la un loc. Daca te uiti, o sa vezi ca au si 3-4 teste pe saptamana, deci normal ca are termen de comparatie.

Cat despre confuzie privind numele, chiar si Subaru a spus ca Levorg este noua generatie de Legacy de dupa 2008 pentru pietele care au apreciat cel mai mult acel model si nu s-au impacat cu obezitatea noilor generatii destinate pietei americane.

Si nu trebuie luat totul chiar ad litteram. Evident ca lui i se pare scaunul sus la 1.86 dar mie la 1.74 o sa mi se pare numai bun.
Poate un termen mai bun ar fi "prezentare" si nu "testare".

Cine stie marca vede ca Levorg-ul e un WRX. Cine nu, cade in capcana marketing-ului. Diferenta intre Levorg si Outback ( care pana la urma e un Legacy SW cu suspensie inaltata ) este mai mare decat Levorg si WRX.  Macar daca te uiti la partea frontala, dimensiuni si interior.

Pe de alta parte, sa spui ca-ti place cutare si cutare lucru e una dar sa faci comparatii fara sens cu Passat, sa spui ca masina asta nu poate concura cu alt model e putin cam mult.

Are dreptate Moguai, nemtii, ca si englezii de altfel n-au fost niciodata obiectivi. Cauta in arhiva Auto Motor und Sport testul de care ti-am spus, cu Tiguan-ul. Te apuca rasul. Motor mai slab, consum mai mare, 4x4 nu mai zic, dar masina e totusi mai bun " allrounder ". Japonezii nu reusesc sa-i ajunga orice ar face!

Obezitatea pietei americane e putin exagerat. Peugeot 205/206/207, Golf 3,4,5,6,7, iti spun ceva? Toate masinile sunt mai mari acum, este ceva normal. Vrei o masina mica, ia-ti una de segment A sau B si o ai. Faza e ca daca azi vrei o masina mai mare nu trebuie sa platesti mult pentru un Phaeton, poti sa-ti iei un Passat, cu mai putini bani dar in care ai loc. Asta a fost ideea fabricantului. Octavia e o compacta? VAG zice ca da.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #293 on: November 25, 2015, 13:54:36 PM »
Ultimul post din partea mea despre ce este Levorg, ca nu mai are rost sa ne contrazicem.

"Following its successful launch in the Japanese market last year, the European spec. model will be available at the end of September and will replace the 5th-generation Legacy."

Sursa: Subaru Europe nv/sa, the European subsidiary of Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), the Japanese manufacturer of Subaru automobiles  http://www.subaru.eu/media-corner/detail/subaru-levorg-press-information

marr

  • 2257
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #294 on: November 26, 2015, 08:37:34 AM »
Pana nu ajungem NOI sa codnucem masina asta, diversele review-uri sunt pur si simplu cu titlu de inventar.
Am observat si eu ca in presa auto germana, indiferent ce cu cine testeaza si compara, in final alea nemtesti ies number one ! Si, daca e vorba doar de modele produse in Germania ( ex. Ford, Opel, VW, etc) de regula cele din grupul VAG ”ies” pe primul loc.

Revenind la Levorg - l-am vazut si pipait si eu in showroomul AutoKino.
Masina e faina ... dar nu cred ca este pentru mine ! Pentru mine ar fi mai degraba un Outback !
Si asta si daca ar fi sa vorbim strict de garda la sol. Da, stiu, este o masina de sosea, probabil va sta exemplar pe drum, DAR, de multe ori eu am treaba prin zone unde o garda la sol de 13 cm provoaca  emotii ...

Altfel, materialele sunt de o calitate mult peste ce am eu in Forester, scaunele sunt foarte fain profilate, volanul este superb !
Un alt minus aparent ar putea fi spatiul pentru picioare la locurile din spate. Dupa ce mi-am ”potrivit” scaunul soferului pe masura mea ( 1.90 m / 100 kile), in spate mi s-a parut a ramane un spatiu destul de mic. Nu mai mare decat la Civicul pe care-l folosesc actualmente.
In schimb portbagajul este ENORM !
Din punctul meu de vedere, as fi renuntat la 10-15 cm din lungimea portbagajului pentru mai mult spatiu pentru piciaorele celor din spate.
Dar eu circul 90 % din timp singur in masina iar in portbagaj duc maxim o servieta si o gentuta cu aparatura.
Cand plecam in concediu, important e portmoneul cu cardurile - bagajele ( neavand copii mici) intre lejer in doua trolere, doar plecam in concediu o saptamana nu ne mutam !

Dar tot sunt foarte curios sa vad cum sta pe drum, cum trage motorul si cum se ”simte” cutia. Este foarte posibil sa ”ma dea pe spate” si sa inchid ochii la unele neajunsuri oe care le-ar putea avea masina.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

marr

  • 2257
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #295 on: December 12, 2015, 11:42:08 AM »
Englezii STIU cui se adreseaza Levorgu', STIU care-i sunt punctele tari si actioneaza in consecinta:

Ben Collins ( former "Stig") is impressed by the new Subaru Levorg’s performance and practicality:
http://www.telegraph.co.uk/sponsored/motoring/subaru-levorg-test-drive/12015803/former-stig-levorg-review.html

Altul: Sand, sea and a Subaru: 'It’s fast, tight as a drum, but roomy and economical - the Levorg is astonishing to drive'
http://www.telegraph.co.uk/sponsored/motoring/subaru-levorg-test-drive/12029564/subaru-levorg-review-kite-surfer.html

Mr Dorset says. “That makes it relaxing to drive, but also responsive. I’m not a boy racer any more, but I like to drive cars properly. With the Levorg, I can have the best of both worlds: a comfy and practical estate car, and a sharp-handling sports tourer that doesn’t cost the earth to run.”

http://www.telegraph.co.uk/sponsored/motoring/subaru-levorg-test-drive/12011853/customer-car-review.html

Subaru Levorg: a car for those who love life
Not only does the Subaru Levorg guarantee a scintillating performance for those with adventurous spirits, it is one of Subaru's safest-ever cars

http://www.telegraph.co.uk/sponsored/motoring/subaru-levorg-test-drive/11986524/overview-and-specs.html

Asa ne dam si noi seama care-i targetul pentru Levorg !

Sintetizat in doua fraze:

The Subaru Levorg ...  distils everything that Subaru knows about building practical, rugged estate cars then it wraps it up in a vehicle that offers peace of mind, comfort and style with an exhilarating all round drive.
As a result, the Subaru Levorg is just as happy on the weekday run to work as it is in a Lakeland car park on a Saturday morning, loaded with kit and family for a day in the hills. Whatever the setting, its core traits shine through.

ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Sese

  • 484
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #296 on: December 12, 2015, 12:26:22 PM »
Da, @Marr, asa e si asa il vad si eu.
Doar ca n-am reusit sa ma exprim destul de bine.

Masina are si o latura emotionala ( dupa capul meu ) dar sinteticul de neamt n-a vazut-o.
A zis doar ca pe faimosul Autobahn masina nu trage suficient de bine. Pai e 1,6 luminatia ta! Pentru toate tarile cu limitare de 130 e suficient!

Si daca cineva a citit despre Prominence 2020, strategia de dezvoltare a lui Subaru pe termen scurt stie ca astfel de modele cu astfel de filozofie vor mai urma. " Enjoyment with peace of mind " este ceea ce se doreste sa se regaseasca in modelele Subaru in urmatorii ani.

Sper sa fie si pe gustul celor nostalgici.

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #297 on: December 12, 2015, 13:50:03 PM »
Pacat ca fiind produsa in afara UE, taxele de import ii cresc pretul si n o fac o masina accesibila oricui. Dar cred ca lor le convine, nu vor sa devina producator se volum, le place pe nisa lor.

Sent from my D6633 using Tapatalk

pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #298 on: December 12, 2015, 19:08:53 PM »
Pai si ce Subaru se produce in Europa?

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #299 on: December 12, 2015, 20:14:12 PM »
Nici unul. Si nici nu vor produce vreodata. Ziceam ca din cauza asta pretul de vanzare e mai mare.

Sent from my D6633 using Tapatalk

pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.