Din pacate pe mine absolut nimic inafara de clima si cruise control nu ma intereseaza pe o masina, toate sistemele audio sunt (pentru mine si oricine isi respecta urechea) niste mizerii care nu merita nici un ban, asa ca daca as avea optiunea sa iau o masina cu faruri normale, fara nici un sistem electronic decat cel amintit si poate geamuri electrice eu pe aia as lua-o. Toate mizeriile alea de electronice nu fac altceva decat sa incerce sa justifice un pret mai mare la masina si de obicei sunt primele care se strica si-ti dau dureri de cap, pe langa asta si kg in plus la masina.
Dar asta e totul chestie de preferinta personala - recent m-am jucat cu un 428i nou cu destul de multe dotari: da, sunt misto unele, altele nu functioneaza bine la noi, dar overall, m-as lipsi intr-o clipa de ele si nu neaparat la cat costa, ci la cate probleme iti pot face, cate kg aduna in masina si ce fac pentru toate astea.
Crede-ma Sese nu sunt genul retardat tehnic - de 15 ani am acasa cam tot ce inseamna ultima generatie de IT, ultrabook, un Xperia Z3 compact si un Galaxy S6, tableta, PC bun etc. Chiar imi place tehnica, electronicele si gadget-urile in general, dar nu in masina. Si daca e sa pun ceva, vreau eu sa aleg ce si cum sa pun, ce si cum folosesc si imi place. Cu banii aia de Harmann-Kardon Navi poti sa-ti pui un sistem audio mult superior, instalat mult mai bine, cu cablaj mult mai scump, filtre si condensatori mult mai buni, un amplificator calumea nu mizeriile din player si asa mai departe.
Dar aici vorbeam de Levorg care arata cam ieftinut la plasticurile din interior, motorul mi se pare mic, nu imi da siguranta zilei de maine si ma indoiesc ca o sa fie placut de condus cu bidonul ala de cutie CVT, poate la taica-miu caruia-ii mai greu sa treaca de la o masina la alta decat unui elefant sa sara. Apropos cutie, nici cutia automata de pe 428i, aia standard nu e o fericire, iar cea sport cu padele pe volan e identica doar ca are clapetele in plus, de abia-abia se misca decent in modul complet manual. Asa ca pana cand o sa am bani de un PDK calumea sau ceva de genul, prefer siguranta si feeling-ul cutiei manuale cat si controlul consecvent si de inceredere pe care-l ofera.
P.S. Apropos kile, o izolatie fonica decenta are 40-50kg si diferenta e FOARTE mare fata de stock, la inceput cand am facut doar portierele nu s-a observat decat la audio, dar acuma ca e toata masina comfortul la viteza a crescut simtitor...