Deci daca ne uitam aici, Levorgul la 32k Euro .... nu-i chiar rau !
Da, poate fi derutanta pozitionarea modelului pe piata !
Multumesc Marr, asta incercam sa spun si eu.
MAsina este pozitionata in segment in prima jumatate de preturi ceea ce, trebuie sa recunoastem, pentru un model al unui fabricant de nisa este deja o performanta. Exista cateva modele mai ieftine dar cu siguranta exista multe mai scumpe.
Desi ar trebui sa ne gandim ca daca dorim o masina din asta, putin in afara main stream-ului, cu o tehnologie diferita, cu motor boxer, etc. ar trebui sa ne pregatim sa platim putin mai mult, eu zic ca am aratat aici ca nu e intotdeauna asa.
M-a deranjat abordarea de tip " scump dom'ne, scump, dincolo era mai ieftin " si comparatii din astea fara sens, adica masini noi cu masini vechi sau dotari/ performante diferite. Nici eu n-am venit sa spun ca e mai ieftina decat Audi S4 Break, n-avea nici o relevanta.
Inca o data spun, daca se compara la rece nivelul de performanta si dotarile Levorg-ului cu concurenta imediata veti vedea ca stam bine de tot. Sigur, nu exista posibilitatea de a selecta optionalele, de a scoate sau adauga dotari, dar cand a fost asta posibil la Subaru?
Avem un WRX break, ca asta e masina, cu motor mai mic ce-i drept, pe care putini il ofera in piata si pe care il vindem la un pret bun spre foarte bun. Plus ca arata teribil de bine, lucru cu care eu personal m-am obisnuit de la STI incoace.
Si Marr, motoarele din seria FB, cele turnate in aliaj de aluminiu, cele cu filtrul de ulei sus- ca sa ma exprim ca un mecanic-, exista la Subaru din 2011. S-a facut o fabrica noua pentru asta. Evident, in toate configuratiile, 1,6, 2,0 si 2,5.
Turbo s-a pus pe 2,0 din 2012. Er normal si firesc sa ajunga si pe 1,6. Nu e nimic nou la motorul asta. Sunt trei blocuri motor, cu sau fara turbo, cu injectie directa sau semi ( BRZ ).
Nimic care sa te faca sa te sperii. Cum ti-am spus si cand ne-am vazut, singurul lucru pe care l-a ratat Fuji a fost furnizorul de cuzineti pentru primii ani de EE20. Macar daca se stricau mai repede, poate ar fi avut timp sa corecteze mai devreme. Asa insa...
Cu toate astea, cu corectitudine, FHi a recunoscut problema si ofera aceasta culanta aproape tuturor clientilor pana la niste perioade si kilometrii pe care nu le ofera nimeni altcineva. Sa vorbim aici de 2,0 TDi sau TFSI-uri? Sau poate de motoarele diesel de BMW? HAi sa fim seriosi!
Ar fi atat de multe lucruri de vorbit despre toate astea... Insa cand dai de hateri pe forum devine dificil.