PORNIRE MOTOR BOXER DIESEL IARNA
Subaru club Romania

PORNIRE MOTOR BOXER DIESEL IARNA

Răspuns: PORNIRE MOTOR BOXER DIESEL IARNA
« Reply #20 on: December 16, 2012, 16:23:23 PM »
Nu e de bine, mergi la service si arata problema . Lasa masina acolo peste noapte apoi o pornesti cu ei de fata.
Nu e normal si e foarte periculos, asa poate se remediaza ieftin.

Art

Răspuns: PORNIRE MOTOR BOXER DIESEL IARNA
« Reply #21 on: December 16, 2012, 17:56:08 PM »


        Am facut plinul cu Evo Diesel de la Mol si se comporta identic... :(

Răspuns: PORNIRE MOTOR BOXER DIESEL IARNA
« Reply #22 on: December 16, 2012, 20:21:42 PM »
Apeleaza la service cat mai ai timp nu mai face teste pt ca e pe buzunarul tau presupun.

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: PORNIRE MOTOR BOXER DIESEL IARNA
« Reply #23 on: December 19, 2012, 08:19:04 AM »
In dimineata asta, la -4 grade Celsius (reale, afisate de masina), becul albastru s-a stins in 17 min. (50 grade), din care vreo 11 min. pe loc.
De pornit a pornit ca de obicei, la sfert.
Just 4 the record! :)
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Aldos

  • 276
Răspuns: PORNIRE MOTOR BOXER DIESEL IARNA
« Reply #24 on: January 09, 2013, 08:52:32 AM »
Dimineata, -13 grade: pornire impecabila.
Becul s-a stins dupa aprox 20 minute, din care cam 5 min pe loc.

Solon

Răspuns: PORNIRE MOTOR BOXER DIESEL IARNA
« Reply #25 on: January 09, 2013, 13:42:20 PM »
La mine, pana ajung la servici nici nu se stinge becul. E adevarat, nu e mare distanta pana acolo. Cat e aprins becul, merg usor. Apoi mai acceleram si noi nitel,nu?

Pateo

Răspuns: PORNIRE MOTOR BOXER DIESEL IARNA
« Reply #26 on: January 09, 2013, 19:25:59 PM »
Salut
Ma bag si eu in seama
Masina porneste ceva mai greu si e mai zgomotoasa pana incepe sa bage caldura (cam 10 minute), dar e firesc.
De revelion la Harghita au fost constant -10C pana la -20C, poate si ziua si a pornit din prima chiar si dupa 2 zile de repaos
O mica pb am avut dupa ce am condus 1 h in ambuteiaj (de la Nistoresti la Comarnic) imi parea ca motorul e mai zgomotos pe la 1700 ture si parca mirosea ambreiajul, dar pana am ajuns la Brasov ocolind pe Cheia zgomotul a disparut.
Am o intrebare, si va rog sa nu o considerati stupida: Care bec?

Solon

Răspuns: PORNIRE MOTOR BOXER DIESEL IARNA
« Reply #27 on: January 09, 2013, 20:33:29 PM »
Ce Forester ai? Parca in 2011 a aparut alta plansa de bord care are indicator-ac- pt temp. apei. La cel pana in 2011 este un bec albastru care iti spune ca motorul e rece. Apoi dupa ce se stinge se considera ca motorul a ajuns la temperatura optima de functionare.

Pateo

Răspuns: PORNIRE MOTOR BOXER DIESEL IARNA
« Reply #28 on: January 09, 2013, 20:58:08 PM »
Final 2011
M-am linistit :)
Oricum temp motorului nu a ajuns la mijlocul grilei niciodata in aceasta iarna
De abia daca se misca 2-3 liniute in 30 minute

celalalt

Răspuns: PORNIRE MOTOR BOXER DIESEL IARNA
« Reply #29 on: January 09, 2013, 22:50:25 PM »
Dacia style...carton in fata radiatorului ati incercat domnii?

Răspuns: Răspuns: PORNIRE MOTOR BOXER DIESEL IARNA
« Reply #30 on: January 09, 2013, 23:02:58 PM »
Final 2011
M-am linistit :)
Oricum temp motorului nu a ajuns la mijlocul grilei niciodata in aceasta iarna
De abia daca se misca 2-3 liniute in 30 minute

Dupa ce ai mers 3-4 minute poti creste ritmul de accelerare treptat. la stilul tau de condus functioneaza cu temp de ardere prea mica in cilindru, mareste putin sarcina si se incalzeste.
Nu forta la rece dar putin mai mult nu ii strica si mai ales filtrului de particule. Putem ajuta asta cu incalzirea f putin si din soft.

Pateo

Răspuns: PORNIRE MOTOR BOXER DIESEL IARNA
« Reply #31 on: January 09, 2013, 23:56:02 PM »
Dacia style...carton in fata radiatorului ati incercat domnii?


Daca ii pun carton in nas nu mai vad nimic ;D
Crezi ca pot merge numai dupa GPS?

Pateo

Răspuns: Răspuns: PORNIRE MOTOR BOXER DIESEL IARNA
« Reply #32 on: January 09, 2013, 23:58:10 PM »
Final 2011
M-am linistit :)
Oricum temp motorului nu a ajuns la mijlocul grilei niciodata in aceasta iarna
De abia daca se misca 2-3 liniute in 30 minute

Dupa ce ai mers 3-4 minute poti creste ritmul de accelerare treptat. la stilul tau de condus functioneaza cu temp de ardere prea mica in cilindru, mareste putin sarcina si se incalzeste.
Nu forta la rece dar putin mai mult nu ii strica si mai ales filtrului de particule. Putem ajuta asta cu incalzirea f putin si din soft.
Ok incerc sa o fortez un pic, desi e cam greu la ora 9 dim prin traficul asta
Multumesc

celalalt

Răspuns: PORNIRE MOTOR BOXER DIESEL IARNA
« Reply #33 on: January 10, 2013, 00:17:56 AM »
Dacia style...carton in fata radiatorului ati incercat domnii?


Daca ii pun carton in nas nu mai vad nimic ;D
Crezi ca pot merge numai dupa GPS?
Ala din nas nu e radiator...
Mai jos putin...acolo pe unde se raceste apa doar...

Aldos

  • 276
Răspuns: PORNIRE MOTOR BOXER DIESEL IARNA
« Reply #34 on: January 10, 2013, 10:16:33 AM »
Eu nu prea o menajez nici cat este becul aprins.
Nu accelerez foarte agresiv, dar daca am de facut o depasire rapida, nu ma prea sfiesc.
Incerc totusi sa nu schimb peste 3000 RPM, si sa nu ajung prea repede la ele :)

Răspuns: PORNIRE MOTOR BOXER DIESEL IARNA
« Reply #35 on: August 29, 2013, 18:03:12 PM »
Daca nu ai luat inca masina eu zic sa te gandesti bine daca vrei sau nu diesel de la Subaru. Sunt fanul acestei marci insa parca nu au testat destul.

Nu stiu ce sa spun de aceasta afirmatie. Eu iti vorbesc din experienta. Am 60000 si nu am schimbat decat discurile si placutele pe fata.

Am tot felul de treburi cu aceasta masina mai mult sau mai putin oficiale. Parerea mea este ca totul tine de cum o formezi. Eu merg foarte mult afara ceea ce se simte. O las sa se incalzeasca corespunzator si pe urma din 4100 rpm nu iese.

Ca si consum am acum 6.0 / 100 km mixt, este posibil sa mai creasca din cauza gumelor de iarna, iar in oras(unde nu prea merg de fapt foarte mult) cred ca consuma undeva la 9.6 - 10. Iarna trecuta, cu toti mormolocii de pe sosea in conditii de panica maxima si zapada pa jos, am avut si 12 dar doar in coloana bara la bara.  

Masina consuma asa - blana maxima pe Cheia in urcare , conditii ideale de mers, adica soare, 21 Celsius, gume incalzite, motorina buna, 9.2 l /100 km.

Ideea este ca daca mergi batraneste cu ea consuma mai mult. ii place zona de 3300-4000 rpm, este masina de nerv cu un cuplu de neam prost, parca construita pentru curbe si nu de autostrada.

Autostrada - merge 210 kmh, maxim, pt ca este limitata oficial(ar merge undeva pana la 233-234 defapt). XV-ul merge 205. Am facut acest test in direct prin depasirea unui XV catre mare intr-o seara.

Tinuta de drum este impecabila la aceasta viteza, suiera turbina de iti da fiori si "bestia" se lipeste de sosea.
 
Pentru cei de la autoritatile superioare ce citesc acest post eventual tin sa precizez ca aveam trasat culoar liber.


Salut,

Am un XV cu Motor diesel. Confirm consumul extraurban la 7L/100km, si urban la 8.5L/100km.
Din pacate nu poate decat 195km/h, ceea ce ma face foarte trist...  :(
Subaru XV 2.0D