Motor la relanti, tremur, bateria cu tensiune joasă
Subaru club Romania

Motor la relanti, tremur, bateria cu tensiune joasă

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Motor la relanti, tremur, bateria cu tensiune joasă
« on: May 12, 2016, 11:43:38 AM »


Faza e cam așa
Mașina are un tremur dubios la relanti. O duc la un service de încredere care descoperă că unul din injectoarele de GPL e stricat. Duc mașina la service-ul de GPL, ei confirmă, comandă injectorul stricat pe garanție și descoperă că tensiunea bateriei scădea frecvent sub 12. Duc mașina la un service de baterii, care măsoară tensiunea 13-14.

Azi duc mașina la service-ul de GPL, se înlocuiește injectorul, tremuratul se atenuează (gândiți-vă de la un cutremur de 4 la un cutremur de 2) și observă din nou problema cu tensiunea bateriei. Care alternează între 11.30 și 14, cu mașina stând pe loc, cu A/Cul oprit, indiferent că e pe GPL sau benzină.

Bujiile au fost înlocuite în august cu NGK-uri. Mașina e întreținută regulat și regulată întreținut.

Răspuns:
« Reply #1 on: May 12, 2016, 11:53:32 AM »
Face figuri alternatorul..... Început de sfârșit. Cu putina bafta sunt doar diodele care se înlocuiesc relativ ușor și ieftin

Răspuns: Motor la relanti, tremur, bateria cu tensiune joasă
« Reply #2 on: May 12, 2016, 14:13:07 PM »
tensiunea iti vine din puntea redresoare de la alternator. acolo se si stabilizeaza tensiunea continua
Forester my09 4Q

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Motor la relanti, tremur, bateria cu tensiune joasă
« Reply #3 on: May 12, 2016, 14:15:27 PM »
Eu cred ca totusi e de la baterie, mai precis ii trebuie o masina noua... ;D

Spor la identificarea si rezolvarea problemelor!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

puiu

  • 785
Răspuns: Motor la relanti, tremur, bateria cu tensiune joasă
« Reply #4 on: May 12, 2016, 21:34:01 PM »
Daca e alternator clasic atunci e "releul de incarcare". Daca e comandat de injectie, scoate-i firul de comanda si vezi ce face. Ar trebui sa treaca in mod de incarcare clasic si sa dea constant pe la 13.9-14.2V