Injectoare diesel
Subaru club Romania

Injectoare diesel

Răspuns: Injectoare diesel
« Reply #20 on: October 26, 2015, 23:35:31 PM »
Da mai multe detalii de ce nu, in special la benzinare.

celalalt

Răspuns: Injectoare diesel
« Reply #21 on: October 26, 2015, 23:47:03 PM »
Bun.Am avut motor de 1.6 pe impreza.Care dadea rateuri in draci de imi scuipa filtru de aer.Eram novice si m-am dus la cel mai apropiat mecanic si posesor de subaru.Un  amic de-al lui Sebastian o mie de ganduri.PE vremea aia nu stiam ce-i poate pielea.Posibil sa fi fost chiar Subi Sei.Uarevar.Si mi s-a spus ca e clar de la injectoare.Le-a curatat si nimic.Concluzie , injectoare f...e trebuie schimbate.M-am si bucurat cand am gasit noi cu doar...doar 24 de mil.Le-am schimbat singur , ca nu era vreo mare inginerie si am plecat sa dau o tura.Si poc , iar rateu.Am zis ca mor.S-a lasat cu frigidere umplute si am pus mana pe telefon si am sunat un mecanic adevarat de Subaru , dar care de la vremea aia isi facuse service ITP si nu ii mai ardea de boxer.Dar acesta m-a asigurat de un lucru.Injectoarele de subaru ori se ard si mor de tot , ori merg si basta.Nu a auzit de injectoare decalibrate sau infundate pe aceasta masina.Cel putin nu la aspirate , dar nici la turbo in general.Si mi-a recomandat sa nu ma mai arunc la cheltuit bani pe piese pana nu elimin toate cauzele.Am procedat spre un alt mecanic si  bun prieten , dar care era cam departe pentru lenea mea.Si in final s-a constat ca era o fisa f...a.S-a schimbat si masina a mers ceas , pana i-am schimbat motorul cu unul mai mare.
The end

Răspuns: Injectoare diesel
« Reply #22 on: December 02, 2015, 22:49:58 PM »
Sincer din povestea ta nu prea imi dau seama inca de ce sa nu fie curatate, atata timp cat tu ai avut problema de la altceva. Daca era de la injectoare si mergea masina cu ele schimbate noi, dar curatate nu mergea, era alta poveste.
2010 Subaru Outback 2.0 D
2004 Toyota Avensis 2.0 D4-D

frodo

Re: Injectoare diesel
« Reply #23 on: November 16, 2019, 16:38:07 PM »
Subaru sucks!
97000km injectoarele trebuie inlocuite intrucat la regenerare baga prea multa motorina care ajunge in ulei.... Inca nu da semne in mers sau la pornire, la fel ca si cu bujiile, dar au trebuit schimbate, ca intra epava in avarie.
Incerc sa trimit vorba la asiatici ca sunt de kkt si sa pice injectoarele odata cu bujiile si peste alte cateva mii vine ambreiaj si poate arbore....asta nu e subaru, pana si loganu e mai de incredere

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Injectoare diesel
« Reply #24 on: November 16, 2019, 17:54:50 PM »
Incearca Audi ? Inele  ::)
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Injectoare diesel
« Reply #25 on: November 16, 2019, 18:22:30 PM »
@frodo e amuzant ce spui.
Motorina mai multă este de la calitatea ei ca nu se aprinde in DPF, de la calitatea circuitului pe care e dpful, sau chiar DPF-ul e spart sau colmatat și nu are temperatura optima ca ea sa ardă.
Tu cumpara alte injectoare și când o sa facă la fel o sa zici ca Subaru e varza.
Iar bujiile la diesel toate terminate sub 100000km e extrem de ciudat, nu vreau sa zic cât au ale mele dar le-am verificat la fiecare revizie și merg in continuare. Sa le măsori tu personal bujiile alea sa fi sigur.
« Last Edit: November 16, 2019, 18:25:54 PM by Xander »
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

marr

  • 2255
Re: Injectoare diesel
« Reply #26 on: November 16, 2019, 22:06:45 PM »
@frodo e amuzant ce spui.
.....  Sa le măsori tu personal bujiile alea sa fi sigur.
Nu-i cazul sa le măsoare !
A văzut clar ca nu mai dau scânteie !!  >:D
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Injectoare diesel
« Reply #27 on: November 17, 2019, 01:04:50 AM »
Subaru sucks!
97000km injectoarele trebuie inlocuite intrucat la regenerare baga prea multa motorina care ajunge in ulei.... Inca nu da semne in mers sau la pornire, la fel ca si cu bujiile, dar au trebuit schimbate, ca intra epava in avarie.
Incerc sa trimit vorba la asiatici ca sunt de kkt si sa pice injectoarele odata cu bujiile si peste alte cateva mii vine ambreiaj si poate arbore....asta nu e subaru, pana si loganu e mai de incredere

Cateva intrebari intrebatoare :
-esti primul proprietar ? Ai luat-o   de noua ?
-ai facut toate  reviziile  la reprezentanta  si  la timp ?
-ai condus-o  in parametrii  recomandati de  fabricant ? 
-ai folosit  motorina recomandata  de producator  si de la  benzinarii  de firma  cunoscuta ?
-masina  a ai condus-o  doar  tu  sau au fost mai multi  soferi ?
-la eventualele reparatii  ai folosit piese  originale  sau after market ?
-eventualele reparatii  au fost executate  de un personal  specializat in Subaru sau  de nea' Costica  de la service ul   din coltul  strazii ?
Daca la cel putin o singura  intrebare  raspunsul  e Nu,  atunci  poate ca ai gasit raspunsul la intrebarea  de ce e stricata masina,  si asta inainte  sa blamezi  marca pe un forum  Subaru
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

frodo

Re: Injectoare diesel
« Reply #28 on: November 17, 2019, 15:56:15 PM »
informatia precum ca injectoarele sunt bune de schimbat este de la Autokino
dupa ultimele 3 schimburi de ulei la maxim 4000km mi se aprinde becul de filtru avaria fiind dilutie mare(evident am schimbat ulei de fiecare data si am resetat)....baietii de la service au spus ca injectoarele sunt vinovate si am incredere in ei, de altfel nu stiu la cine altcineva as putea merge pentru un diagnostic mai bun/suplimentar.
Masina este luata personal din reprezentanta Germania la 3000km (aproape noua zic eu) si am efectuat absolut toate reviziile sau interventiile la SMT sau Autokino la timp adica la an, niciodata la km, intrucat am facut 94000 in aproape 8 ani
La schimbul bujiilor se aprindeau becurile cu avaria standard la forester cruise control palpaie engine si filtru parca....cert e ca pana nu le-am schimbat nu am scapat de avarie, desi nu simteam nimic in mers sau pornire - au senzor.
Acum masina merge fara probleme dar sa schimb ulei la max 4000km nu e o solutie si sigur nu e bine pt motor, sa se unga cu amestec
da, consider ca e o problema mare schimbul injectoarelor sub 100000km
« Last Edit: November 17, 2019, 18:18:34 PM by frodo »

frodo

Re: Injectoare diesel
« Reply #29 on: November 17, 2019, 16:03:59 PM »
masina am folosit-o exclusiv in interes personal si am avut/am extrem de multa grija de tot ce presupune service/mentenanta
motorina numai de la omv si petrom....nu cred ca puteam face mai mult in acest sens, exceptie facand insulele de prin Grecia in putinele concedii de pe acolo
Cred ca am raspuns la tot ce ai intrebat mai sus si te asigur ca nu blamez aiurea marca asta, chiar consider ca o fac justificat. desi am o retinere legat de subaru, intrucat injectoarele sunt produsul unui tert, insa eu conduc un subaru
« Last Edit: November 17, 2019, 16:14:17 PM by frodo »

frodo

Re: Injectoare diesel
« Reply #30 on: November 17, 2019, 16:13:16 PM »
@frodo e amuzant ce spui.
Motorina mai multă este de la calitatea ei ca nu se aprinde in DPF, de la calitatea circuitului pe care e dpful, sau chiar DPF-ul e spart sau colmatat și nu are temperatura optima ca ea sa ardă.
Tu cumpara alte injectoare și când o sa facă la fel o sa zici ca Subaru e varza.
Iar bujiile la diesel toate terminate sub 100000km e extrem de ciudat, nu vreau sa zic cât au ale mele dar le-am verificat la fiecare revizie și merg in continuare. Sa le măsori tu personal bujiile alea sa fi sigur.
serviceul autorizat nu va schimba niciodata 2 bujii si un injector....au trebuit schimbate toate bujiile. Acelasi raspuns si in cazul injectoarelor - trebuie schimbate toate. Nu eu spun asta ci service-ul subaru

Serb

  • 886
  • Breathing for a living.
Re: Injectoare diesel
« Reply #31 on: November 17, 2019, 16:15:11 PM »
Faci parte din micul procent de clienti pe care Subaru il va pierde fiindca ai nimerit niste rebuturi care au iesit pe poarta fabricii Denso.
Cred ca orice producator de masini pateste asta.

frodo

Re: Injectoare diesel
« Reply #32 on: November 17, 2019, 16:18:49 PM »
Faci parte din micul procent de clienti pe care Subaru il va pierde fiindca ai nimerit niste rebuturi care au iesit pe poarta fabricii Denso.
Cred ca orice producator de masini pateste asta.
problema este ca trebuie sa schimb tot cu denso si fiind euro 5 ustura tare toate 4....asta pun si cei de la Autokino, doar ca le pot gasi ceva mai jos decat mi le dau ei....diferenta mica aparent dar la banii astia sunt ceva lei

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Injectoare diesel
« Reply #33 on: November 17, 2019, 16:24:05 PM »
E motorul ăla bun. Nu te grăbi cu injectoarelor întreabă și de Short Block.
Sa nu injuri de doua ori.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

frodo

Re: Injectoare diesel
« Reply #34 on: November 17, 2019, 16:33:36 PM »
E motorul ăla bun. Nu te grăbi cu injectoarelor întreabă și de Short Block.
Sa nu injuri de doua ori.
poti da mai multe detalii legat de short block?

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

frodo

Re: Injectoare diesel
« Reply #36 on: November 17, 2019, 16:53:29 PM »
http://www.uklegacy.com/forums/index.php?/topic/145286-why-boxer-diesel-engine-crankshafts-fail/
pai si ce ar trebui sa intreb legat de shortblock? te referi sa nu schimb injectoarele si apoi sa-mi cada arborele?
Fiind 2012, cred ca am varianta rezistenta, ar fi culmea sa pice pana in 200000

Re: Injectoare diesel
« Reply #37 on: November 17, 2019, 17:01:16 PM »
Ce au zis despre DPF? Dilutia mare de ulei poate fi datorita regenerarilor foarte dese . Cat este gradul de compensare pe fiecare injector ?

frodo

Re: Injectoare diesel
« Reply #38 on: November 17, 2019, 17:32:04 PM »
Ce au zis despre DPF? Dilutia mare de ulei poate fi datorita regenerarilor foarte dese . Cat este gradul de compensare pe fiecare injector ?
mi-au spus ca DPF ul este la 13% si ca e ok, despre gradul de compensare pe fiecare injector nu mi-au spus nimic, doar ca toate dau prea multa motorina(inteleg ca le-au verificat)...si ca daca unul are probleme celelalte compenseaza si din acest motiv ar trebui sa le inlocuiesc pe toate.
Am cerut sa-mi transmita pe mail raportul de constatare. Sper sa mi-l transmita luni.
« Last Edit: November 17, 2019, 17:33:16 PM by frodo »

Re: Injectoare diesel
« Reply #39 on: November 17, 2019, 17:48:15 PM »
Nu confunda gradul de incarcare , aka " cenusa" acumulata cu "soot-ul" care scade la fiecare regenerare. Daca era doar 13 % posibil sa fi avut o regenerare curand . Gradul de cenusa acumulata nu are cum sa fie de doar 13% conform numarului de km.  Ia un ELM 327 si Torque Pro plus extra PID-uri si urmareste regenerarile si totodata dilutia . Pacat , pentru o masina asa intretinuta corect ...eu zic ca merita sa le inlocuiesti , sigur ti-a adus multe zambete masinuta. :) .