De mult n-am mai scris si multe s-au intamplat
Am ajuns cu ea la colegul WIM si mi-a luat-o la puricat cu o rabdare de chinez batran!
Am observat amandoi ca distributia a fost schimbata prost si curgea pe toate partile si muchiile.
Tevile de apa erau pline de rugina si coapte iar ele se schimba cu motorul jos, asa ca s-a purces in scoaterea lui...
Dupa multe surprize, suruburi de BMW in distributie, urme de rangi, o patina neschimbata si multe altele, a schimbat din nou garniturile, inclusiv cele de sub capacul din spate, care desi curgea, nu a fost refacut la prima operatiune.
Am comandat si tevile de apa cu unele OEM si le-am schimbat cu ocazia asta
Toba era mancata de rugina asa ca am inlocuit-o cu una in stare buna SH de diesel, ca asta am gasit in stare acceptabila...urmeaza sa-i punem tipsurile de pe benzina pt ca cele de diesel sunt decupate in jos. Deocamdata nu suna cum trebuia tobele, rezoneaza metalic cand sunt reci si suna un pic altfel fata de cele originale care urlau frumos
Am avut obiectii la manevrabilitate si stabilitate in curbe...am schimbat toata suspensia spate cu bucsi din poliuretan si un set nou de amortizoare si arcuri KYB de Outback din America (fara self-leveling) si masina e in mintile ei acum, e o placere sa o conduc, e o diferenta foarte mare de stabilitate, e un pic mai rigida la gropi dar compromisul merita!
Erorile din postul de mai sus sunt pe cale sa fie rezolvate.
P0691 - e de la mufa de la ventilator care are un contact imperfect si da eroare din cand in cand, pornind pomul de Craciun TC CEL CRUISE aprins. Am purces la cumpararea unei mufe SH, urmeaza sa o schimbe Dan zilele urmatoare.
P0420 - Eroare de catalizator, a disparut, am incetat sa mai pun benzina MOL 100 si vad ca nu a mai dat eroare dar o sa mai verific luni iar.
P0700 - banuiesc ca e legata de P0691, o verific dupa ce o schimbam.
Am contastat ca si radiatorul are probleme, busonul nu tine presiunea bine, capul radiatorului e crapat, asa ca am comandat radiator nou Nissens, buson OEM, capac vas expansiune si termostatul care mai facea figuri si le va schimba Dan sapt urmatoare.
Cu ocazia asta am sa inlocuiesc si stopurile cu unele de facelift, e de prelungit niste fire la ele, nu sunt chiar la fel si de schimbat un kit de etrieri pentru ca am observat ca placuta spate dreapta nu franeaza pe tot discul si se simte la franare...
Punand toate lucrurile schimbate la ea, de cand am cumparat-o, am depasit pretul de achizitie al intregii masini
Dar mi-e draga