Salutari comunitatii Subaru si bine v-am gasit!
In Martie 2013 am facut si eu pasul spre prima japoneza si anume un Outback din anul 2006 cu motorul de 3.0 si 245 CP.
Masina a fost adusa din Italia unde a fost condusa de seful unui prieten. Cand am luat-o avea 76.000 de KM si toate reviziile la zi facute la reprezentata Subaru din Padova.
Ca si nivel de echipare cred ca este modelul "full option", cele mai reprezentative optiuni fiind: navigatia, interiorul de piele si scaunele complet electrice.
In prezent masina are 96.000 de KM si in ultimul timp ma confrunt cu ceva probeme. Sper ca prin ajutorul vostru sa le dau de cap, mai ales ca nu gasesti specialisti sau service-uri subaru la fiecare colt de strada.
1. discuri ovalizate fata - le voi schimba in primavara.
2. volanul merge uneori intrerupt - sper sa remediez cu un schimb complet de lichid de servo si sa nu fie nevoie sa schimb pompa.
3. zgomot la rola intinzatoare - am schimbat-o, inclusiv cureaua de accesorii.
4. bujii schimbate - just for safety.
4. cel mai grav, supraincalzirea motorului. Prima data am avut problema in vara cand ma intorceam din Grecia (40 de grade+), am asteptat sa se linisteasca si am completat cu antigel. De atunci nu am mai avut nici o problema cu cresterea temperaturii, sau cel putin nu am mai sesizat. In Noiembrie am avut o zi in care masina nu baga caldura si pe moment nu am luat-o in serios dar acum fac legatura cu ce am patit zilele trecute. Sambata am iesit cu masina la o tura prin zapada si, la un moment dat, a inceput sa ventileze aer rece in interior si am observat ca acul de temperatura sta intre jumatate si maxim, masina fiind in mers. Am tras pe dreapta, m-am uitat la vasul de antigel care era plin si am plecat cu ea cu gandul ca in mers va scadea temperatura. Bun, de aici devine mai interesant, se pare ca in mers nu scade temperatura decat daca turez masina peste 3000 de ture, moment in care scade aproape instant. Acelasi lucru se intampla si daca stau pe loc si o turez, scade temperatura si incepe sa ventileze si aer cald. Imi este frica sa nu fie garnitura de la chiuloasa si sper sa scap mai ieftin cu un termostat sau o pompa de apa. Ceva recomandari? Am sunat la SMT astazi, dar tipic ma pot programa de abia pe 2 februarie, nu as vrea sa tin masina in parcare mai ales ca e perioada in care ar trebui sa profit de AWD
O sa atasez si poze cu masina de indata ce imi dau seama cum