Am inteles, "subject closed".
Multam pentru info.
Spor la upgrade!
Relax Sherban, nu e closed, iti raspund cu placere la orice intrebari
. Stiu si eu cum eram la 39.000 cand citeam pe net despre EJ25-uri care au facut poc... Doar ca e asa de fain afara si gandul tot la condus pe trasee de munte imi fuge
si am un zambet pe fata de la o ureche la cealalta !
Ce poti face ca sa te feresti de riscul de a pati ceva la motorul stock cat esti pe garantie sunt urmatoarele (din experienta mea si din ce am aflat citind in timp):
- benzina de calitate
- foloseste un ulei potrivit (5W40 este cel mai comun recomandat pentru strada vara - chiar daca te dai mai agresiv)
- uleiul sa fie de calitate (personal stau pe Motul 5W40 300V racing - trebuie schimbat la 5.000 dar e F ok)
- tine nivelul uleului cat mai aproape de maxim (nu peste)
- verifica-l regulat !!!
si acum ciudatenia:
- nu lua curbe in coborare in viteza mare, in turatie mare, in frana de motor (uleiul are tentinda sa se plimbe stanga dreapta de la curbe, daca nu e apasata acceleratia presiunea lui scade, daca esti foarte sus in turatie ai nevoie de ungere din plin) - toate astea trei contribuie la posibilitatea aparitiei unui deficit de ulei cand... ti-e lumea mai draga
Dupa ce iesi din garantie, pune-ti un CatchCan sau un AOS de brand ok - sa reduci din uleiul care ajunge inapoi in camera de ardere.