Cred ca i-am dat de cap: "Millers Oils CRO 10W-40 ulei rodaj" (
http://www.racingnick.ro/produse/millers-oils-cro-10w-40-ulei-rodaj-5litri )
Si procedura completa de rodaj va fi urmatoarea (practic e procedura de la rallispec adaptata):
1. Dupa ce e gata motorul nu montez radiatorul de ulei - ca sa am pe durata rodajului temperatura uleiului suficient de sus ( > 85 grade );
2. Punem ulei mineral de rodaj;
3. Punem Evan's Coolant-ul (ideal ar fi daca l-am pune incalzit si am astepta 15-20 de minute sa se stabilizeze temperaturile), scapam cum putem de pungile de aer;
4. Deconectam bujiile, deconectam si blocam furtunele de alimentare, dam cheie pana vedem presiune pe Defi-ul de presiune ulei;
5. Reconectam bujiile si furtunele de alimentare;
6. Start motor, asteptam sa porneasca ventilatoarele, cautam scurgeri;
7. Rescriu ECU cu tabela de Max Wastegate Duty Cycle pusa pe 0;
8. Iesire la plimbare prin zona fara trafic (yeah, right) si repetam pasii de mai jos de 10 ori cu pedala usoara:
- in a 3-a sau a 4-a il duc de la 2.500 la 4.500;
- las de pedala si il las sa coboare singur in frana de motor la 2.000;
- pedala neutra 30 de secunde pentru stabilizare temperaturi;
9. Repetam pasii de mai jos de 20 ori, incepand de la pedala usoara pana la wot, cu ultimele 5 rulari cu wot:
- in a 3-a sau a 4-a de la 2.500 la 5.500;
- las de pedala si il las sa coboare singur in frana de motor la 2.000;
- pedala neutra 1 minut pentru stabilizare temperaturi;
10. Revenire la service, schimb de ulei (tot cu ulei mineral) si filtru;
11. Rescriu ECU cu tabela de Max Wastegate Duty Cycle cu valorile "normale";
12. Urmeaza 2.500 de km de condus in principal prin oras, cu schimburi de ulei (tot mineral) la 700, 1400, 2000 si cu crestere progresiva a max rpm pana la 5.500;
13. La 2.500 km, montam radiatorul de ulei si punem ulei sintetic Motul 300v Racing
14. ENJOY
Pasul meu preferat e pasul 14 !!!!!
Cei cu experienta, ce ziceti ?