Am mai gasit un track.A fost parcurs de un Grand Vitara.
Sunt si poze cu drumul pe google maps de-a lungul track-ului.
https://goo.gl/maps/qSmojv2TGnvTraseul de mai sus descris de un posesor de Dacia Duster:
"Note Traseu:
Traseul e in majoritate grohotis cu pietre mici<medii dar si cateva locuri cu pietre mari (10-15cm), zonele de dificulate sunt sleaurile de apa pe drum cu inclinare uneori, margini de drum stramte erodare si cateva balti serioase. Un Duster care nu are cauciucuri corespunzatoare (aluneca lateral) nu ii recomand sa treaca de etapa 1-2 ca sa nu riste atingeri de margini sau o roata in selau). Deasemenea e nevioe de GPS altfel ramificarile drumului va mai pot pacalii iar datul cu spatele nu e o placere. Unele sleauri va forteaza sa le sariti si o sa ramaneti pe doua roti in urcare - deci nu uitati sa aveti si ESP Off.
Am impartit traseul in etape ca sa fie mai usor de analizat, pozele sunt atasate (*multumiri membrilor 4x4 care au pus pietre la unele treceri pt ajutor):
Etapa 1:
Drumul Principal Secaraia, initial totul spre stanga, trecere pe podet, coborare si urcare usoara. E un moment bun sa reduceti presiunea in cauciucuri si sa faceti un mic popas dupa drumul dinspre Bucuresti. Atentie la traseu pt ca stanga-reapta cam seamana intre ele. Inainte de linia dreapta finala incepe urcarea in serpentine abrupte pe grohotis. Cum in margine e prapastie mereu, nu strica niste anvelope care sa nu alunece lateral usor. Deasemenea pt cine vrea sa se streseze cat mai putin finalul etapei 1 e perfect pentru un popas lung cu intoarcere spre Bucuresti.
Etapa 2:
Are 2 variante, una abrupta rau cu urcare in varf de creasta pe stanga si una dreapta. Traseul pe stanga portocaliu are peisaj insa si un unghi foarte abrupt la urcare cu iarba si pamant. M-am oprit pe la jumatate de frica... cand aveam senzatia ca dau in 45 de grade si nu imi dadeam seama ce fel de sleauri am in fata in urcare, in final mi-am facut curaj si Dusterul a urcat fara probleme doar cu 2-3 mici patinari la trecere intre sleauri mici prafuite. Oricum panta respectiva te tine cu inima de purice.
Etapa 3:
Destul de simpla, desi majoritatea curbelor la dreapta sunt cam stramte si anxioase, atentie la punctul 3 pt ca va fura drumul spre dreapta, drumul normal e cu iarba si nu iti dai semnea ca el ar fi cel de urmat (teapa si marsalier).
Etapa 4:
Incepe cu o zona 4 foarte buna de popas si reprezinta un sfarsit al drumurilor fara dureri de cap. De aici curbele la dreapta (curba 5) prin urcare care au sleauri adanci de pietre facute de ploaie si margini stramte, de trecut treci... dar stai mereu cu frica sa nu aluneci in sleau si sa te lovesti de malul de pamant. Una din aceste curbe mai are si inclinare laterala de 25 grade. Bine macar ca baltile pe care le mai gasesti sunt insa pe drept.
Ca sa ne intelegem - de cazut nu cazi de pe munte chiar daca ai prapastia la geamul pasagerului, riscul e doar sa lovesti muchia de pamant pt ca drumurile sunt adancite in interior, sau sa iti cada roata prin vre-un sleau pietruit cu adancime de 35-45 cm uneori. Cu BFGurile nu am avut alunecari laterale desi au fost zone unde tineam voilan stanga si masina mergea drept.
Etapa 5:
E de mers pana aici, probabil etapa cea mai lunga, aici se ajunge la rascrucea cu drumul de coborare, in stanga se vad stanele. Totusi nu va recomand sa coborati, cele mai frumoase peisaje sunt in urmatorii 6-7 Km spre Azuga. Curba 6 e cu inclinatie si stramtoreli si ceva balti.
Etapa 6:
Drumul este destul de ok, fara inclinari si cu grohotis mediu... nu din ala de 15 cm, mai ca il recomand cu urcare din Busteni decat sa va complicati cu etapele 3-5. Dificultatile apar langa Azuga balta secata, sunt niste sleauri de apa care fac zig zag pe drum si o sa faceti coborare pe 2 roti iar la urcare nu am mai vazut bine si am harjait-o pe dedesubt si noroc ca am avut ESP off ca ma balansam pe 2 roti in deal la sleau. Sunt cam 2 treceri de sleauri de ploaie dificile in panta medie langa Azuga. Tot langa Azuga la zona 9 se poate face plaja parca etc fara sa ajungeti prea aproape de antena.
Etapa 7:
E coborarea spre Busteni (*Dupa ce va intoarceti pe acelasi drum din Azuga), o sa calariti multe sleauri de ploaie aici, deasemenea panta o sa fie foarte accentuata. O sa jonglati de pe o parte pe alta a drumului constant, abia dupa stane spre padure se remina cu sleaurile de ploaie si stramtoreli. In apdure e drumul ok dar cu gropi care te tin in a-doua max. Si e destul de lung mai ales daca iti sta gandul la o ciorba in Sinaia.
Hope it helps - nu uitat sa aveti cauciucurile moi, ele sa nu aiba tendinte de alunecare laterala pronuntate, si voi sa aveti rabdare. Daca merita traseul? fara nici o indoiala, peisajele sunt superbe!"