Scuze, eram jos la masina si am postat de pe telefon.
Adaug pozele:
https://picasaweb.google.com/115910809108857753753/Motor?noredirect=1#6009575255050813538https://picasaweb.google.com/115910809108857753753/Motor?noredirect=1#6009575306772775730Edit: Acum ca am terminat masina trage "UN PIC" mai bine, balbaiala de la ralanti tot imi apare, din pacate, dar simt ca ma apropii. Clapeta a avut ceva depuneri de carbon, s-a rezolvat cu niste carb cleaner si e ca noua.
Bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu ma uit si la TPS daca tot aveam clapeta in mana, si bineinteles ca nu am mai tinut minte care era aliniamentul, SI BINEINTELES ca am montat tot pe masina si cand i-am dat cheie statea la 1500 de ture si a trebuit sa repet toata operatiunea.
Am incercat sa masor cu un multimetru in prealabil insa nu se pupa deloc cu ce era in cartea de service.
Conectorul de semnal si cel de alimentare aveau acelasi voltaj, in jur de 5 cu clapeta inchisa. Daca deschideam fluturele voltajul scadea la 1.4-1.5 pe conectorul de semnal. Adica fix invers fata de ce era in carte.
M-am uitat si la ECU, initial am vrut sa masor direct pe el, insa in carte sunt descrisi 3 conectori mari, iar eu am 4. Se potriveste ECU mai nou pe gc8?
Concluzie: in carte zice asa: - throttle closed 0.2-0.8V; wide open 4.0-4.5 parca.
Eu am la closed in jur de 5V si la wide open (clapeta actionata manual) 1.4-1.5
Masa am folosit direct pe baterie sau pe capacul de la alternator, acelasi rezultat.
Mai am asa: senzorul de A/C cred ca nu functioneaza pentru ca IACV-ul nu compenseaza cand dau drumul la compresor si imi scade turatia la 600 de la 900 (+-100), la drum intins nu e bai, dar prin oras imi omoara motorul, mai ales daca folosesc si servo la viteze foarte mici.
Undeva este clar o buba la unul din senzori, dar fiindca IACV-ul e dependent de multi alti senzori trebuie sa-i iau pe toti la rand...
Daca mai aveti voi idei, ascult cu interes.