Da, o sa caut ce mi-ati recomandat voi. Inclin totusi spre pompa de benzina, boost solenoid l-am verificat recent si totul e atasat unde trebuie si cum trebuie. Singura problema cu el este ca tacane la ralanti. Presiunea de boost se duce la 1 bar fara pb.
Malakay, nu ar trebui sa am un cel aprins in bord daca as avea probleme? Eu ma refeream la altceva, mai exact, am citit pe NASIOC parca, daca senzorul de detonatii se activeaza prea des inseamna ca esti peste limita safe daca trebuie sa reduca constant avans, etc. Asta as fi vrut sa verific, presupun ca trebuie legat ceva echipament care sa citeasca din ECU, nu? Mai recomandau ei pe acolo, in lipsa echipamentului specializat, se poate face un reset de ECU si sa vezi daca trage mai bine, pana invata iar din detonatii si comportamentul soferului.
Mentionez ca am schimbat si zeama, am bagat de la Rompetrol, poate am nimerit un transport indoit cu apa. Pompa de benzina este un Walbro, presupun ca 255. Am si pompa originala, si ar trebui sa fie functionala. Este posibil sa traga aer falls pe undeva pentru ca si miroase un pic a benzina in masina cand ii dau talpa. Eu am presupus ca e un miros specific "babelor" si nu i-am dat prea mare atentie, la Daciile mele de acum 10 ani la fel mirosea.
Va tin la curent daca ii dau de cap. Incet, incet poate reusesc sa o pun pe picioare.
)
P.S. cum pot verifica tampoanele la motor, face cam urat cand o opresc.
Seara faina