Vorbim de
http://www.autovit.ro/subaru-impreza-C31763310.html ? In poze volanul este pe dreapta nu pe stanga. Daca aveti link va rog sa-l postati.
Nu trebuie sa fie tipla, dar macar sa poata merge pe roti pana acasa, sa nu ma mai complic si cu platforma. Urmatoarea destinatie va fi o curte unde se suie pe butuci si se segmenteaza motorul. Nu am constrangeri de timp in sensul ca vreau sa fie gata intr-o luna, dispun de 2-3 ore libere seara si ceva mai mult in weekend, probabil imi va lua 2 ani ca sa prinda viata. De asta nici nu vreau sa dau foarte mult pe ea pentru ca vreau sa invat, avand in vedere ca ultimul motor desfacut a fost acum 10 ani si apartinea unui U650 nu am asteptari ca mai reusesc si sa-l pun la loc intr-un timp prea scurt.
Ca optiune mai era si
http://mercador.ro/oferta/subaru-impreza-wrx-sti-ID1kTSL.html#fbc8d9cf53 insa are ceva probleme cu actele, in sensul ca este inmatriculata ca vehicul de curse dar nu dispune de rollcage, sigurante capota, etc. ceea ce ma face sa cred ca a fost inscrisa prin spaga si mi-e teama sa nu am probleme la autentificare. Proprietarul actual o are din noiembrie si nu a inmatriculat-o pe numele lui, ceea ce iarasi ridica niste semne de intrebare...
In plus de asta, este revopsita partial, conversia de la RHD la LHD nu este completa (facuta in curte cred): butoanele pentru geamuri sunt pe usa dreapta, iar A/C nu functioneaza, probabil cine s-a ocupat n-a mai avut rabdare sa traga instalatia electrica. Inseamna ca nu pot verifica nici compresorul cum trebuie. Daca era mai aproape de mine m-as fi dus sa o vad chiar si cu problemutele evidentiate.