Nu e vorba despre bani de aruncat ( din astia niciodata nu sunt).
Probabil ca, logic, era sa incerc o curatare inainte ( asta a fost si intetia mea), DAR:
- cel mai vechi si cu experienta in Subaru inginer de la Sibiu a plecat din firma ... ieri !
- am vorbit cu el legat de curatare si mi-a spus ca au mai incercat, dar nu intotdeauna le-a "iesit" ( mi-a dat niste explicatii ... dar nu am retinut foarte bine. Spunea ca la modelele anterioare era o operatiune mult mai simpla, constructia valvei fiind mai simpla...
- acum valva e blocata pe pozitia "deschis" si motorul trage perfect. Mi-e ca daca o curat sa nu mi se blocheze ulterior pe "inchis" ...
- daca a inceput sa faca figuri, sigur-sigur nu se va opri aici si o curatare nu o va face ca noua;
- eu circul foarte mult, si, de regula, "pe fuga" - ieri am fost la Ploiesti, poimaine merg la Cluj, saptamana viitoare la Baia Mare, peste doua saptamani in Ungaria si Austria.
Nu mi-e totuna sa raman te miri pe unde cu masina lesinata ... si sa nu pot ajunge la data si ora stabilita la un client.
Mai mult decat atat, pretul oferta de CDE a fost rezonabil ( daca, dupa curatare, mi se bloca pe "inchis" pe la Cuca Macaii, costul cu depanarea/platforma + costul curatarii ma duc cam tot pe-acolo fara sa mai luam in calcul "daunele colaterale").
Asa ca, dupa o scurta dar intensa cugetare, am ales varianta sa pierd niste bani si sa castig liniste sufleteasca si mai putin stress.
Daca am gandit bine sau nu, este de vazut.