Nu iti lua tubo daca vrei masina zi de zi in Bucuresti sau alt oras aglomerat. As putea sa iti scriu nenumarate motive din experienta, dar beneficiile unui motor turbo in oras se cam sterg si mai rau ii faci masinii, tubocompresorului etc.
Vei merge mult sub limita de turatie pentru turbina deci este inutila si o afumi degeaba (=depuneri pe palele turbocompresorului), traficul bara la bara va incalzi foarte mult aerul din admisie si intercoolerul top mount va fi egal cu zero la capitolul racire pentru ca nu te deplasezi sau o faci prea incet facand ca toata caldura motorului sa se ridice si sa fie absorbita de intercooler, ceea ce inseamna lipsa de putere, masina o sa compenseaze prin benzina suplimentara ca sa faca o ardere buna, risc de detonatii, de acolo si consum mare si degeaba, gaze mai multe si amestec mai bogat pe termen lung poate duce la uzura prematura a sondelor de oxigen/catalizatoare, deci alta cheltuiala si alte probleme, amestecul bogat forteaza si bujiile sa opereze la capacitate maxima deci va trebui sa le schimbi mai des si se schimba al naibii de greu, dimineata cand e frig trebuie sa stai sa se incalzeasca putin motorul (uleiul) si daca ai mers tare cu masina trebuie sa stai sa se raceasca inainte de a opri motorul ... pot sa ma opresc din motive contra?