Ma gandeam la ditributie, masina are 6 ani si 42 000 km,ce ziceti, s-o mai las ?
De asemenea are un scârțâit enervant la apasarea ambreiajului dimineața (manual sărak,nu dați cu pietre) dar se potolește după câteva zeci de apăsări ,oare trebuie gresată furca ca la orice japoneză care se respectă ?
În rest pățaniile obișnuite: în martie rog pe cineva să meargă cu ea să-mi schimbe roțile de iarnă cu alea de vară .Se duce la Autosoft Fundeni,schimbă roțile și-mi aduce piulițele într-o pungă.Eu eram interesat să verific să nu se fi pierdut inelele de centrare de pe jantele de iarnă (Dezenturile alea noi,știți voi cu alea vechi ce-am făcut
) și le depozitez.Săptămâna trecută zic sa le schimb din nou pt.iarnă și bineînțeles verific întâi piulițele ..logic am doar 19 buc
Cu ocazia asta am aflat și eu că sunt piulițe M12 pas filet 1,25 conică înălțime 34 mm pt.cheie de 19
))
De nervi le-am schimbat singur în curte să fac economie de timp și bani
Și diferența de piulițe :
Și acum îmi repet în oglindă : "nu lăsa pe nimeni să-ți facă treaba în locul tău,s-ar putea să regreți "
De aici până la o gentuță dedicată pt.piulițe n-a fost decât un pas :
PS : dacă există interes vă pot spune o poveste cu un idiot(eu) care si-a dorit la o mașină alarmă cu pornire motor de la distanță și peripețiile de rigoare