Salutare dragilor si bine v-am gasit,
De curand ne-am luat de la o firma de leasing, un SUBI Forester recuperat care are 85.000 km cu prima inmatriculare in aug 2008.
2.0 / benzina / automata.
Am dat pe el 13.600 EUR cu tot cu TVA, o fi mult? o fi putin?
Nu mai conteaza, cert este ca sunt super happy ori de cate ori ma urc in ea.
Am avut inainte o mare strangere de suflet ca toata lumea canta pe alte forumuri ca este puturoasa varianta pe automata .....
Mie unul nu mi se pare de loc asta ...ii dai talpa face kick down de te baga in scaun destul de tare (la mine asta este a 14 a masina, printre altele am avut si un bmw E46 330 XI, OK ala e altceva).
Daca nu iti trebe siroaie de adrenalina pe spate atunci este MASINA ideala de familie.
De curand am fost la SKI si am vrut sa vad ce poate, la 170 gafaia un pic si consuma 14.5 dar aveam deasupra un suport de kayak si o sina pentru bicla (evident goale), insa era perfect stabila si manevrabila ....asta pe portiunea dreapta inainte de Campina.
Noi, cel mai des la drumurile lungi vom avea pe ea ori kaiace ori bicle (ori de amandoua) in aceste conditii dorintele de viteze in preajma lui 200 s-au dizolvat de la sine.
Pina acum nimic de reprosat daca mergi omeneste cu ea (astfel incat sa nu o convingi sa fac kick down) consuma in oras 13 - 13.2 afara nu stiu cat poate scoate, excursia cu ski-ul nu se pune .
Nu m-am hotarat daca sa dau 2000 EUR (!) pentru instalatia GPL de la Subaru Motors Trading .... ei au una facuta special pentru padurar .... posibil sa dau pentru ca la cat de tare ne place masinuta are mari sanse sa devina longeviva in familia noastra.
Am dus-o la SMT sa ii fac o revizie generala, schimbat uleiuri si verificare din bara in bara vreo 1200 RON, doua bucse de bascula 700 RON, mi-au propus si alte stergatoare pentru 400 de RON dar le-am refuzat.
Acum ii caut anvelope, nu stiu daca sa ii iau AT-uri sau nu in mod normal merg ca toata lumea 90% pe sosea in we mai iesim in noroi dar relativ usor.
Am mai avut un Forester din 2006, cu ala mergeam relativ des la o manastire in muntii Vrancei, unde -ca sa ajungem- ne ghidam dupa traseul cablului de curent electric
ca drum nu prea era, asa ca de asta si datorita pasiunii legate de kayak ma gandesc ca poate ne trebuie AT-uri.
O zi senina si blanda tuturor,
Radu