Aproape intotdeauna ma nimeresc in pareri cu Mihai...
Si completez spunand ca undeva prin 2007, la initiativa lui Tom Doll ( asta-i parere personala- luati-o ca atare ), Subaru a schimbat macazul de la Think Feel Drive, WRC, WRX si alte nebunii, catre valori mai pe placul americanilor, Confidence in Motion, masini mai mari, mai sigure, orientate catre clientul care merge sa faca sport, activitati outdoor, hiking, bicicleta, nu face sport CU masina.
Love is what makes a Subaru, a Subaru a avut succes si a dus marca de la 300.000 de masini la 800.000 in 10 ani.
In afara promovarii destepte, au incercat in anii astia sa-si creasca awarness-ul prin CVT ( des intalnita in State si la alti fabricanti japonezi ), a Eye Sight-ului ( ieftin si de succes, asa cum le place lor ) si acum, cu banii multi pe care i-au facut, incearca sa-si diversifice line-up-ul cu Ascent, sa poata sa acopere un segment mai mare. Poate o sa vedem si un Pick-up Subaru, pe platforma Ascent-ului, cine stie?
Cine poate sa-i condamne ca au procedat asa? Actionarii sigur nu...
Eu am fost de cateva ori in America si in New York, spre exemplu, este chiar socant, vezi Subaru pe toate drumurile. Realmente, sunt mai multe decat VW, Audi sau BMW.
Ma gandesc ca pentru Europa le e mai greu sa-si adapteze productia in asa fel incat sa multumeasca piata. Sunt convins ca stiu ce se cere aici, doar ca nu vor si nici nu pot in acest moment sa ofere altceva.
Cum a spus singurul japonez de la Subaru pe care l-am cunoscut personal, " da, stim ca suntem mici insa nu ne deranjeaza acest lucru."
@marr a cumparat o Impreza de 2 litri aspirat. A constatat ce stiam si eu, nu-i rea si nu consuma mult. Sunt convins ca o sa-i placa.
1,6 e poate prea putin? Pentru un Subarist old school, poate.
Dar ei nu mai targeteaza astfel de client.
Am vrut sa pun postul dar mai am o completare; fata de VW, Ford si ce-ati mai pomenit voi aici, Subaru nu mai are ca in trecut ascendentul unui motor turbo care te pune cu capul in tetiera si a unui esapament cu sunet specific. Pacat, cand Subaru facea turbo benzina, Ford mergea pe 2,3 diesel.
Insa, din tot ce-am condus pana in prezent, ramane cea mai placuta la condus masina din punctul de vedere al tinutei de drum, al suspensiei, a modului cum ia virajele si a condusului in general. Macar daca ma raportez la masini relativ normale, nu Porsche si alte nebunii.
Prin asta se distinge in continuare de concurenta si mi-as dori sa discutati si despre asta, nu numai despre motor, cuplu sau cilindree.
Familiarizati-va cu un Subaru din generatia actuala, nu un simplu drive-test si veti ajunge la aceeasi concluzie.
Personal, astept cu interes jurnalul de bord al lui marr. There's more than meets the eye se aplica cu prisosinta masinii aleia.